Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta pari tuntia hereillä

Vierailija
30.09.2012 |

ja jo eka riita. Olisikohan viimeinkin aika erota, kun parhaat hetket on lähinnä yhteydenpito silloin kun ollaan erossa. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti sitä ollaan liian helposti heittämässä kirvestä kaivoon eikä ajatella asiaa sillä tavalla että suhteesta voisi saada vaikka kuinka hienon jos siihen molemmat viitsisi panostaa.

Sitä ollaan helposti vaihtamassa tai ajatellaan että elämä voisi olla todella helppoa ehkä jossakin toisessa suhteessa. Samalla tavalla joka suhteessa suhteesta täytyy pitää huolta.

Vierailija
2/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt! Voi kiitos, kun mä olen niin tyhmä, etten tätä tiennyt. Siis kiitos.

Oma moka jos tänne mitään kirjoittaa, koska aina pitää varautua siihen että mennään tyhmimmän mukaan. Joo, en koskaan ole panostanut parisuhteeseemme, en, ja helppo on ainoa mitä haluan ja vaihdan kumppania tämän tästä, ihan heti kun tulee eka riita. Älä opasta äitiäsi tekisi mieli sanoa. Se voi kuule besserwisseri joskus siltikin muuttua tällaiseksi! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt! Voi kiitos, kun mä olen niin tyhmä, etten tätä tiennyt. Siis kiitos.

Oma moka jos tänne mitään kirjoittaa, koska aina pitää varautua siihen että mennään tyhmimmän mukaan. Joo, en koskaan ole panostanut parisuhteeseemme, en, ja helppo on ainoa mitä haluan ja vaihdan kumppania tämän tästä, ihan heti kun tulee eka riita. Älä opasta äitiäsi tekisi mieli sanoa. Se voi kuule besserwisseri joskus siltikin muuttua tällaiseksi! ap

Nooh, jätä se sitten. ? (Tuliko nyt toivomasi vastaus?)

Vierailija
4/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä