Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin järkyttävän kalliin huonekalun, joka ei sovi meille yhtään...:(

Vierailija
29.09.2012 |

Iskin silmäni kyseiseen huonekaluun jo vuosia sitten. Jankkasin ja ylipuhuin miestäni niin pitkään, kunnes vihdoin hankimme tämän huikean design tuotteen...

Kyseinen huonekalu on yksinkertaisesti liian iso, liian hieno, pröystäilevä ja väärän värinenkin.

En vain voi myöntää tätä tosiasiaa ääneen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ostin meille remontin yhteydessä sika kalliin vallilan maton mikä oli katastrofi 4 lapsen ja kolmen koiran talouteen.... ;) Nyt piilottelen mattoa milloin missäkin. Laita tuote myyntiin ja katso mitä siitä tarjotaan jos mies kyselee niin sano että oli ihan pakko vaihtaa sisustusta ja sait siitä omasi takaisin... ;) Mies hankki meille kerran sohvapöydän jota vihasin yli kaiken. Voit uskoa että hymyssä oli pitelemistä kun mies itse rikkoi sen vahingossa pyyhkiessään sen pintaa =D Tokaisin vain että täytyy kai heittää se pois kun ei sitä voi korjata x) Virheistä oppii. Ensi kerralla sitten mietit kaksi kertaa onko se välttämätöntä saada se jokin ...

Vierailija
2/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku artek,eiks niin?Ei ne sovi kelleen joten kaada siihen vaik punaviiniä "vahingossa" koko pullollinen.Sit voitte viskata sen ilman et joudut kuunteleen kettuilua miheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta. Jos et enää voi, yritä myydä huutonetissä tai tori.fi:ssä. Saatat saada uudenveroisesta hyvänkin hinnan.

Vierailija
4/22 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku artek,eiks niin?Ei ne sovi kelleen joten kaada siihen vaik punaviiniä "vahingossa" koko pullollinen.Sit voitte viskata sen ilman et joudut kuunteleen kettuilua miheltäsi.

Me ei kaikki sisusteta sotka-kalusteilla ja sinisellä..

Vierailija
5/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laittaa myyntiin? Joskus joutuu maksamaan oppirahoja...

Ajattele että se on vaan rahanmenoa eikä mitään peruuttamatonta. Designilla on kuitenkin aika hyvä jälleenmyyntiarvo.

Vierailija
6/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kaada punaviiniä. Itse olen vuosia kuolannut Artekin yhtä nojauolia. Aijon keväällä ostaa sen ja ehkä kaksi samanlaista. Mies ei pidä niistä mutta minä pidän.

Vierailija
7/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa oli muutama kk sitten juttu, että yksi yleisimmistä virheistä huonekalujen kanssa on ostaa liian iso sohva, joka ei mahdukaan olohuoneeseen.

Vierailija
8/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei todellakaan ole pröystäilevän näköisiä, vaan enemmänkin hyvin yksinkertaisia jopa vaatimattoman näköisiä. Ja sopivat sitäpaitsi melkeen mihin vaan.

Mutta kerro ap ihmeessä mikä kaluste? Jos vaikka löydät täältä sille ostajan!

Vierailija
9/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka haluaa maksaa noista niin paljon :D

Oikeasti, jopa yli 150€ maksaa joku jakkara :D

Juu, ei tarvitsekaan minun ymmärtää :)

Vierailija
10/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Älä vaan kaada punaviiniä. Itse olen vuosia kuolannut Artekin yhtä nojauolia. Aijon keväällä ostaa sen ja ehkä kaksi samanlaista. Mies ei pidä niistä mutta minä pidän.

Vierailija
11/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaluste se on ja paljonko maksoi. Kiinnostaa lähinnä se tässä ketjussa, muussa tapauksessa aloituksesi on vain ärsyttelyä.

Vierailija
12/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka haluaa maksaa noista niin paljon :D

Oikeasti, jopa yli 150€ maksaa joku jakkara :D

Juu, ei tarvitsekaan minun ymmärtää :)

Vierailija
13/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemässä remontti- ja sisustussuunnitelmat.

Oikeastaan mitään hänen suunnitelmistaan ei pantu täytäntöön. Lasku oli 4000 euroa. Suurin osa siitä jäi vielä miehen maksettavaksi.

Tuosta tuli suhteeseen varmaan puolen vuoden kriisi. Onneksi mies ei siitä enää huomauttele.

Vierailija
14/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei tule tänne kertomaan mikä se pröystäilevä huonekalu voisi olla!

Vierailija
15/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenistuttavat K-tuolit? Tiiän ainaki yhden vikaostajan, tunnetaankohan me:)??!!

Vierailija
16/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap mitään kallista ja kunnosllista ostanut, kunhan uneksit sillä Maskun sohvallasi...

Vierailija
17/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tod sovi yksityiskotiin, ovat kalseita, eivät kylläkään pröystäileviä, julkisten tilojen huonekaluja. Monet nykyäänkin tuotannossa olevat Artekin kalusteet on alunperin suunniteltu Paimion tuberkuloosisairaalan kalusteiksi. En ottaisi kotiini vaikka ilmaiseksi saisin.

Vierailija
18/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenistuttavat K-tuolit? Tiiän ainaki yhden vikaostajan, tunnetaankohan me:)??!!

miten voi olla vikahankinta?

Vierailija
19/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Tuoli? Selittäkää tällekin sivistymättömälle..

Vierailija
20/22 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut yön yli, tai muutaman. Tilanne voi ratketa uudelleenjärjestelylläkin, saattaa sittenkin käydä muuhun kalustukseen.

Asiassa voi auttaa väliaikainen varastointikin (mikäli mahdollista) että saat ongelman joksikin aikaa pois mielestä ja silmistä.

Ellei mikään auta niin ota entistä rauhallisemmin,

kyllä näitä sattuu.Ja asioilla on taipumusta lutviutua,mene ja tiedä vaikka tuttavapiiristä löytyisi ostaja.Kyllä se siitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi