Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HÄPEÄN kotiani, itseäni ja elämääni

Vierailija
29.09.2012 |

En saa mitään aikaiseksi kuin korkeintaan viime tipassa. Lykkään siivoamista ja kaikkien asioiden hoitamista loputtomiin. Kaikkein hirveintä on, jos joku tuppautuu yllätysvierailulle ja näkee, miten elän. Olisi melkein helpompaa olla avoimesti vaikkapa alkoholisti kuin pitää yllä kunnon ihmisen julkisivua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita "helvettiin"? Jos kerran noin paljon turhaa tavaraa on..

Itselläkin on se ongelma, että meidän koti on usein aivan järjettömän sotkuinen. Tänäänkin mietin, että olisi aivan hirveää, jos joku tulis yllätysvierailulle. Näkis, millasessa paskassa oikeasti eletään. Onneksi ei ketään tullut ja saatiin siivotuksi, nyt on ihan normaalin siistiä :)

Olen välillä pitänyt kirpparipöytää ja päässyt sillä lailla eroon turhasta roinasta. Ja välillä myyn lasten leluja fb-kirpalla. Se auttaa ihan hirveästi, kun tavaraa on vähemmän. Silti meillä on siis sotkuista. Mutta en vain ymmärrä, mikset voi luopua osasta tavaroista, se helpottaisi siisteyden pitämistä edes pikkuisen :)

Vierailija
22/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 1/10/100 turhaa tavaraa, suorastaan roskaa pois kodista. Hakeudu terapiaan, ammattiauttaja on nähnyt niin paljon, että häpeällesi ei ole aihetta, eikä millekään muulle kuin sille, että pystyt elämään elämääsi sovussa itsesi ja ympäristösi kanssa. Ja käy kävelyllä, uimassa, vaeltamassa, missä tahansa jossa saat ajatuksesi nollattua. Miltä kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa siivota :DD eli jos haluaa, että on siistiä, niin vähintään kolme kertaa päivässä on siivottava, itse teen pikasiivouksen joka päivä, eli tiskit koneeseen, imuroin ja pyyhin keittiön tasot... JOKA PÄIVÄ!!! Se vaan on pinttynyt tavaksi, enkä koe sitä hirveän vaikeaksi, kun siihen menee se 15 min, viikonloppuna sitten suurempi siivous... Älä laiskottele, vaan ota se tavaksi, ei se koti itsestään puhtaana pysy :) tsemppiä :)

Meilla ei selviaisi 15min. kuin olohuoneen, ruokahuoneen ja keittion imuroinnista.

viikonloppuna.. jos siivoan... siellä ollaan vaan nukkumassa, joten ei hirveän likaiseksi edes mene...

Vierailija
24/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa pattiin ja on saamaton olo pyydä joku kaveri avuksi. raivaaminen on paljon mukavampaa seurassa. Itsellä on moniin tavaroihin turhia "tunnesiteitä". kun kaveri sanoo, että "oikeesti, et tarvii tätä" niin asiat suhteutuu helpommin. Yksinään on vaikea saada aikaiseksi.. varsinkin jos tehtävää on paljon.. tuntuu toivottamalta. Itsekkin olen hieman hamstraaja. Tais sitten kalenteri käteen ja joka päivälle joku tavoite. Esim. kaappi per päivä. Mulla on auttanut kirppispöydän varaaminen muutaman viikon päähän. Sitten on ollut pakko siivota ja kerätä tavaraa pöydälle vaikka se on usein töiden ohella tuntunutkin raskaalta. Tsemppiä! et ole ainoa jolle hieman "kerääntyy" nurkkiin ylimääräistä.