Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei voi viedä esikoista päiväkotiin jotta minä saisin jäädä vauvan kanssa nukkumaan.

Vierailija
10.10.2012 |

Mies lähtee aamulla 6.30 töihin ja voisi vallan mainiosti viedä esikoisen samalla päiväkotiin. Mutta hän on niin vitun itsekäs ettei kuulema kerkeä! Minä joudun sitten sen takia heräämään aikaisemmin, kun vauvakin usein nukkuisi 9 saakka.

Miten saisin tuon jästipään mielen käännettyä että osaisi edes kerran ajatella muitakin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikös sen lapsen vois viedä sinne päiväkotiin vaikka silloin yhdeksältä...jos kerran olet kotona. miksi hänet pitäisi aamulla herättää hoitoon viemistä varten=

jaa...vaikea sanoa miten kääntää toisen pää vai puhuttasko ennemminkin sydämestä. sä nyt olet näköjään miehen kanssa, joka ei valitse tehdä rakkauden tekoja puolisonsa hyväksi.

Vierailija
2/5 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoropäiväkotiin niin voitte viedä hänet sinne jo illalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jo spitäisit lapsen kotona tai annat sille aamupalan ja viet itse vaikka puoli kymmenen.

Toivottavasti tämä oli provo. Tosin tiedän joka tarhasta löytyvän näitä total arse hole äitejä..

Vierailija
4/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otsikon luettuani melkein aloin luulla, että kerrankin löytyi palsta mamman mies, joka ei ole täystossukka. Voi mua kun ajoin miinaan.

Vierailija
5/5 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jo spitäisit lapsen kotona tai annat sille aamupalan ja viet itse vaikka puoli kymmenen.

Toivottavasti tämä oli provo. Tosin tiedän joka tarhasta löytyvän näitä total arse hole äitejä..

Jos lapsi olisi puolipäiväisenä, hoitopäivä alkaisi luultavasti aikaisintaan kahdeksalta. Täällä ainakin menee noin.

En ymmärrä, miksi tarvitsee viedä esikoinen päiväkotiin kun äiti itse makoilee kotona vauvan kanssa (huom. otan tästä nyt pois ne tapaukset kun on ihan oikeasti lapsen edun mukaista olla kokopäiväisenä).

Puolipäiväisen kyllä ihan ymmärrän (eihän se srk:n kerhokaan kestä kuin tunnin vähemmän).

Vitsit, tulee vieläkin ihan mieleen ajat kun vein esikoista päiväkotiin (puolipäiväisenä) ja millainen harmistus pojalle tuli kun olisi halunnut jäädä minun ja vauvan kanssa kotiin. Ennen kuin joku älähtää niin oli ihan tukitoimenpide pojalle, jotta saisi kielelliseen kehitykseen tukea.