Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei jaksa mennä työpaikan iltajuhliin?

Vierailija
29.09.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ettette jaksa mennä niihin. Itse olen työnantaja ja minulla 14 työntekijää. Viime juhliin osallistui 13 eli aika hyvällä prosentilla. Nyt juuri suunnittelen pikkujouluja ja haluan että kaikki ovat mukana. Mitä siis vois järjestelyissä mennä niin pieleen ettei kukaan halauisi tulla? Kyselen ihan mielenkiinnolla.

Vierailija
2/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on, että jos kekkereihin menee, on jotenkin "pakko" olla myöhään, aina joku on vetoamassa johonkin tiimihenkeen tai et voi jättää meitä nyt, ja se rassaa sitten joka tapauksessa, jäipä kotiin tai valvoiko yön työtoverien ilona.

Jos valvoi, menee 2 viikkoa palautumiseen eikä puhettakaan mistään täysillä työnteosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkejä ja muuta yhteistoiminnallista. En jaksa sellaista, kun työkin on yhtä show'ta. Minusta olisi kiva, että juhlittaisiin tyylikkäästi pukeutuneina (meillä ei edes pukeuduta kummemmin). -ap

Vierailija
4/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi minä yli viisikymppisiä, osa yli kuudenkymmenen.

Kerran olen ollut pikkujouluissa, jotka pidettiin työpaikan neukkarissa. Ohjelmassa joululaulujen yhteislaulantaa ja alkoholitonta glögiä ja syömistä.

En mene toiste. Sori.

Vierailija
5/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun vaan lähtee, niin kiva ilta tulee. Eli suosittelen menemään :)

Vierailija
6/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ettette jaksa mennä niihin. Itse olen työnantaja ja minulla 14 työntekijää. Viime juhliin osallistui 13 eli aika hyvällä prosentilla. Nyt juuri suunnittelen pikkujouluja ja haluan että kaikki ovat mukana. Mitä siis vois järjestelyissä mennä niin pieleen ettei kukaan halauisi tulla? Kyselen ihan mielenkiinnolla.

koska työkavereita ja työnantajan edustajia näkee ihan tarpeeksi töissä jo. Toivottavasti ei olla menossa johonkin Japanin tai Kiinan malliin, että illatkin pitäs heidän kanssaan viettää. Kiitos ei mulle!!!! Senkun juhlitte keskenänne, ketä se kiinnostaa.

Vierailija
7/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juhlat alkavat aina iltapäivällä, joten tunnelma ei siksikään ole kovin juhlallinen.

Vierailija
8/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä juhlat alkavat aina iltapäivällä, joten tunnelma ei siksikään ole kovin juhlallinen.

Kuin olisi ollut yksi helvetin pitkä kahvitunti.

- 7 -

Vierailija
9/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, olen mieluummin perheeni kanssa.

Vierailija
10/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että ehkä kaikki ihmiset eivät halua viettää aikaansa työkavereiden kanssa.

Vierailija
11/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, olen mieluummin perheeni kanssa.

tänään soviittin iltameno marraskuulle entisen työpaikan frendien kanssa, joita nähdään pari kertaa vuodesa hyvän ruoan ja juoman kera. Jätin kys. työpaikan 2008. Mä mielelläni tapaan ystäviäni, perhe ei siitä kärsi.

Vierailija
12/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja ja en jaksa katsella sitä urpoilua ja kännisekoilua (ja ei, en todellakaan ole alkoholisti, huumorintajuton, pidättäytyväinen, uskis tms. pidättäytyväinen, ainoastaan aikuiseksi kasvanut ja opiskelija- ja teinirymyämiset taakse jättänyt!). Aikuiset ihmiset kikattaa, flirttaa ja keikistelee ja koko ilta ollaan kuin mitkäkin teinit, vaikka ikää on suurimmalla osalla jo 35-45v. Sisäpiiri jauhaa kaksimielisyyksiä keskenään ja useampi on päätynyt vessaan ja pusikoihin kutemaankin vuosien saatossa. Kaikki olleet silloin varattuja. Minusta niin säälittävää ja mautonta säätää varattujen kollegoiden kanssa, että en jaksaisi katsella sitä yhtään. On meillä hyviäkin tyyppejä töissä, moniakin. Mutta mieluummin lähdemmekin juhlimaan, syömään tai saunomaan tms. tarkemmin valitulla pienemmällä porukalla, mihin nämä vip-henkilönä itseään pitävät barbit ja kenit ei lukeudu.

Vierailija
13/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa jotain olisi ollut, mutta silloin olin tietysti molemmilla kerroilla sairaana (vaikka yleensä sairastan todella harvoin) enkä päässyt/joutunut edes mukaan.

Vierailija
14/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ehkä sellaisiin menisi.

Meillä tehdään ensin normaalisti töitä ja juhlimaan kokoonnutaan vasta illalla, usein klo 18 tai 19. Perheelliset käyvät välissä kotona ruokkimassa lapsensa ja pussaamassa puolisoa, ja kaikki vaihtavat vaatteet. Kivaa on yleensä ollut, ja pois on voinut lähteä jo kymmenen maissa ilman ryhmäsanktioita. Jotkut ovat tietysti jatkaneet pikkutunneille, itse olen jäänyt 10 vuoden aikana kai vain kerran.

Ikäjakaumamme on 20-60 ja meno välillä aika hulvatonta.

Koskaan eivät silti kaikki ole mukana. Joku on aina kipeänä, jollain on lapsi sairaana, seuraavana päivänä tärkeä meno tms.

Vierailija
15/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja ja...

... On meillä hyviäkin tyyppejä töissä, moniakin. Mutta mieluummin lähdemmekin juhlimaan, syömään tai saunomaan tms. tarkemmin valitulla pienemmällä porukalla, mihin nämä vip-henkilönä itseään pitävät barbit ja kenit ei lukeudu.

Taas on 'opettaja' päätynyt oikealle alalle.

Vierailija
16/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani intoa vähentää pitkä välimatka kotiin.

Tunnin bussimatka, yök. Taksi maksaa 80€, hui.

Kuitenkin viimeisen parin vuoden aikana olen jättänyt järjestelmällisesti väliin kaikki tiimipäivät ja muut illanvietot, jotka on järjestetty keskelle viikkoa. Ja niitä on ollut aika paljon.

Nyt jätin perjantaijuhlatkin väliin kun ei vaan huvittanut. Oma sohva voitti.Eikä tarvinnut maksaa lapsenvahdille.

Mukavuudenhalu voittaa.

Vierailija
17/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää kuulostaa niin koulumeininkiltä, suurin ilo tulee siitä kun jonkun saa jätettyä ulkopuolelle."

Mitähän nyt horiset siellä, oletko joku katkera entinen koulukiusattu vai mikä kiristää näin lauantai-iltana? Siis mielestäsi on ihan kaikin puolin ok paneskella naimisissa olevia kollegoita ristiin rastiin, kikattaa kaksimielisyyksiä, hiplata ja tanssia kiehnäten yms. toimintaa harrastaa niin,että meno on kun jossain teinien kotibileissä vappuna? Tämä ei herätä mitään ajatuksia. Mutta kun kerron meistä, jotka arvostavat hiukan aikuisempaa menoa ja näkevät mieluummin sillä hieman rauhallisemmalla porukalla silloin tällöin niin se on ulkopuolelle jättämistä ja sitä harrastetaan sen vuoksi,että saadaan toisille syrjitty olo :D? Jaahas. Anna mun kaikki kestää. Eli kaikilla työpaikoilla pitäisi olla sinusta käytäntö, että aina jos työajan ulkopuolella nähdään, niin tulee kutsua kaikki 40 tai sitten ei saa nähdä...? Tätäkö ajoit takaa? Ei ihme jos olet jäänyt ulkopuoliseksi, ajatuksesi ovat aika erikoisia...

Vierailija
18/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa järjestää lapsenvahtia tai säätää miehen kanssa ns. lapsenvahtivuoroja, joten useammat iltamenot jätän väliin. Ajattelen, että sitten kun lapset hieman vanhempia, niin se minunkin oma aika lisääntyy.

Vierailija
19/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tylsät työkaverit ja pakolliset illanistujaiset. pikkujouluihin osallistun kun en kehtaa kaikesta olla pois. Osastoni tyypit on tylsiä ja mulla on laaja kaveripiiri töiden ulkopuolella. mieluummin vietän vapaa-aikaani heidän hyvässä ja virkistävässä seurassaan silloin kun olen lasteni luota pois. Ei kiinnosta teennäisesti nostaa mitään osaston yhteishenkeä kun ne ihmiset ei vaan oikeasti yhtään ole mun tyyppisiä tai mitkään mielenkiinnon kohteet ei töiden lisäksi kohtaa (enkä jaksa jauhaa työasioista palkkatuntien ulkopuolella).

Vierailija
20/20 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan viettää sen ajan ihanien ihmisten seurassa (perhe+ystävät).

Työkaverit eivät kuulu tähän porukkaan, joten en mene koskaan mihinkään työpaikan pippaloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä