Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WOW! BB-Janican uusi hiustyyli. Kumpa itsekin uskaltautuisin leikata tämän kuontaloni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aikuinen ihminen uskalla leikata tukkaansa vaikka mieli tekisi. Mieluumin roikotetaan sitä mitäänsanomatonta lirua siellä niskassa. Miksi? Mikä voi pelottaa? Ai mitä jos en tykkääkään siitä? No mistä voit tietää, etkä saakaan koskaan tietää jos et leikkaa.

vaan mulla on tosi epäsuomalainen luononkihara tukka. Pelkään sitä etten saa sitä paksuuden takia asttumaan mitenkään lyhyemmässä mallissa vaan olisi sellainen jokasuuntaan sojottava. -ap

yli kolmikymppisenä. Kokeillakseni. Aina pitänyt pitkää tukkaa ja ajatellut, ettei hiukseni (myös luonnonkiharat ja paksut) asetu mihinkään muuhun malliin. Itse asiassa lyhyt tukkamalli sopi hyvin, siis sitten kun kasvoi kaljusta.

Rohkeutta vaan! :) Itse lohduttauduin sillä, että ainakin olen kokeillut ja ainahan hiukset kasvavat takaisin.

Vierailija
22/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen kampaus syntyy pitkistä hiuksista, jolloin kasvonpiirteet pääsee oikeuksiinsa. Lyhyet hiukset antavat ainoastaan maskuliinisen vaikutelman. Valitettavasti.

toiset tarvitsevat sen pehkon naaman ympärille vetämään huomion ja peittämään virheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä sä vaan se kynitty pääsi, mutta suo toki muiden olla NAISIA pitkine hiuksineen :D

Vierailija
24/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen kampaus syntyy pitkistä hiuksista, jolloin kasvonpiirteet pääsee oikeuksiinsa. Lyhyet hiukset antavat ainoastaan maskuliinisen vaikutelman. Valitettavasti.

Joidenkin kasvonpiirteet korostuvat kauniisti kun on lyhyet hiukset

toiset tarvitsevat sen pehkon naaman ympärille vetämään huomion ja peittämään virheet.

Rakastan lyhyitä hiuksia kauniilla naisilla. Haluaisin itsekin, myös helppouden takia. Mutta kun minulla on se perisuomalainen pottunenä ja pulleat posket, enkä ihan muutenkaan se kaunein ruusu parvekelaatikossa. Pitkillä, kauniilla ja hyväkuntoisilla hiuksilla saan vietyä huomiota pois ei-niin-kauniista kasvoistani.

Surullista, mutta totta.

Vierailija
25/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä sä vaan se kynitty pääsi, mutta suo toki muiden olla NAISIA pitkine hiuksineen :D

on kauniit hiukset. Yleensä hiukset ovat samalla ponnarilla päivästä toiseen. Mitäänsanomatonta ja tylsää. Onhan sitä tietenkin MAHDOLLISUUS laittaa kaikenlaisia kampauksia, mutta eipä niitä kampauksia tuolla katukuvassa (Helsingissä) näy. Kaikilla on joko ponnari tai hiukset tavanomaisesti (laittamattomasti) auki.

Usein tulee todellakin mieleen, että pitkiä hiuksia pidetään vain sen vuoksi, että ei uskalleta tehdä muutakaan. Kuvitellaan koko naiseuden olevan niissä hiuksissa.

Hiusten leikkaaminen vaatii rohkeutta, jota monella ei ole. Pitkiin hiuksiin on niin tottunut vuosien varrella, että niihin takerrutaan vimmaisesti.

Ja kyllä, myös itselläni on pitkät hiukset, vaihtelun vuoksi. Ja minä myös laitan ne joka ikinen päivä, sen lupauksen itselleni aikoinaan tein.

Vierailija
26/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän asti täällä nämä pehkopäät on riehunu..pidä sinä vaikka 15 metriä tukkaa, minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
27/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille sopii älyttömän hyvin lyhyet hiukset ja on todella typerää väittää, että naisellisuus olisi hiusten pituudesta kiinni. Toisille sopii paremmin pitkä, toisille lyhyt.

Janican hiukset on ihan kivat lyhyinä, mutta eniten tykkään noista hänen punaisista pitkistä hiuksistaan. Ei sillä, etteikö nuo lyhyetkin sopisi. Varmaan ihan kivaa vaihtelua.

Vierailija
28/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noin lyhyt, sama malli hieman pidempänä.

Vierailija
29/29 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskaltaisi leikata? Hiukset kasvaa kyllä takaisin ja ainahan saa hiustenpidennyksiä, jos et lyhyistä tykkääkään.

Ammattitaitoinen kampaaja varmasti osaa leikata sellaisen lyhyen mallin, joka sopii sinun kasvonpiirteisiisi, eli sitäkään on turha murehtia, sopiiko lyhyt tukka. Kokeile ihmeessä.