Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Vihreän kuntavaaliehdokkaan vaimo. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
28.09.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras saumauseriste?

Vierailija
2/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa tehdä kuralla olevalle kuntataloudelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oma puoluekantasi?

Vierailija
4/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oletko itse kokoomuslainen?"

En.

"Joo: miten voit elää itsesi kanssa?"

Oikein sopuisasti, kiitos kysymästä.

"Mikä on paras saumauseriste? "

Riippuu varmaan siitä mitä olisi tarkoitus saumata.

ap

Vierailija
5/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa?

Vierailija
6/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Söikö se jotain pilaantunutta??"

Meeh.

"mitä miehesi

meinaa tehdä kuralla olevalle kuntataloudelle? "

Menoista täytyy koittaa karsia löysät pois. Kunnan täytyy oppia kilpailuttamaan. Jos on pakko, veroprosenttia täytyy nostaa ennemmin kuin ottaa lisää velkaa.

"Mikä

on oma puoluekantasi? "

En ole minkään puolueen jäsen. Aikojen saatossa olen äänestänyt eri vaaleissa Vihreiden lisäksi Vasemmistoliittoa ja SDPtä.

"Missä asut?

Espoossa? "

Tähän en ota kantaa. Kaupungissa kuitenkin.

ap

Vierailija
7/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet persuista? Kuuluuko lähipiiriinne minkään muun puolueen kuin vihreiden kannattajia?

Kysyn siksi, koska olen havainnut että juuri vihreiden ja persujen kannattajat tuntuvat usein rajoittavan tuttavapiirinsäkin samoin ajatteleviin. Minusta tuollainen olisi ahdistavaa, haluan kuulla tuttaviltani rehellistä mielipidettä vaikka se olisikin täysin omani vastakkainen. Debatointi on terveellistä ja mielenkiintoista.

T. Liberaali, joskus ennen vihreitä äänestänyt kaupunkilaismies

Vierailija
8/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä olet persuista? Kuuluuko lähipiiriinne minkään muun puolueen kuin vihreiden kannattajia?

Kysyn siksi, koska olen havainnut että juuri vihreiden ja persujen kannattajat tuntuvat usein rajoittavan tuttavapiirinsäkin samoin ajatteleviin. Minusta tuollainen olisi ahdistavaa, haluan kuulla tuttaviltani rehellistä mielipidettä vaikka se olisikin täysin omani vastakkainen. Debatointi on terveellistä ja mielenkiintoista. T. Liberaali, joskus ennen vihreitä äänestänyt kaupunkilaismies"

En pidä siitä kuinka Perussuomalaiset ovat tuoneet politiikan paraatipaikoille avoimen fasistisia henkilöitä. Suurin osa puolueen jäsenistä ja äänestäjistä ovatt aivan tavallisia fiksuja ihmisiä, mutta näitä äärioikealla sijaitsevita en pidä.

Lähipiiriin kuuluu meillä kyllä oikeastaan enemmän muita kuin vihreisiin kuuluvia. Jos ajattelen otanana vaikkapa häidemme vieraslistaa, sanoisin että melkein tasapuolisesti oli kaikki eduskuntapuolueet edustettuna + muutama kommunisti ja piraatti.

ap

Vierailija
9/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän ettei mieheni kykene yksin ratkaisemaan kaikkia kotikuntamme ongelmia, kuten ei kukaan kunnanvaltuutettu. Siihen tarvitaan yhteistyötä ja pysyvän virkamieskoneiston uudelleensäätöä ;)

Vierailija
11/19 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän ettei mieheni kykene yksin ratkaisemaan kaikkia kotikuntamme ongelmia, kuten ei kukaan kunnanvaltuutettu. Siihen tarvitaan yhteistyötä ja pysyvän virkamieskoneiston uudelleensäätöä ;)

Vierailija
12/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastustako City-kanien ampumista?

Niitähän ei edes syödä vaan teurastetaan koska uhkaavat City-Vihreiden kaupunkirauhaa.

Miten asia eroaa siitä että jossain muualla ihmiset haluaa ampua susia koska ne uhkaa heidän rauhaansa "

En vastusta.

En käsitä vertausta susiin. Susi on rauhoitettu. Kani ei.

ap

Vierailija
13/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pinnalta vihreitä ja sisältä kirkkaanpunaisia?

Vierailija
14/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella töissä?

Eikö hävetä että Satu Hässi neuvottelujen tuloksena suomesta katoaa tuhansia työpaikkoja. Juuri niitä työpaikkoja jotka maksaa elättien palkat

Vierailija
15/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laittaa uusille tulijoille jokin tasoraja?

Vierailija
16/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä kuinka Perussuomalaiset ovat tuoneet politiikan paraatipaikoille avoimen fasistisia henkilöitä. Suurin osa puolueen jäsenistä ja äänestäjistä ovatt aivan tavallisia fiksuja ihmisiä, mutta näitä äärioikealla sijaitsevita en pidä.

ap

Häh

Vierailija
17/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän ei edes syödä vaan teurastetaan koska uhkaavat City-Vihreiden kaupunkirauhaa.

Miten asia eroaa siitä että jossain muualla ihmiset haluaa ampua susia koska ne uhkaa heidän rauhaansa

Vierailija
18/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet(te)ko näkemyksiltänne ns. meloneita,

eli pinnalta vihreitä ja sisältä kirkkaanpunaisia? "

Mieheni ei ole. Itse olen äänestänyt joskus myös Vasemmistoa ja demareita, kuten eilen jo mainitsin. Ei kai noilla meriiteillä ihan kirkkaanpunaiseksi voi sanoa..

"Oletteko elättejä molemmat?

Julkisella töissä?

Eikö hävetä että Satu Hässi neuvottelujen tuloksena suomesta katoaa tuhansia työpaikkoja. Juuri niitä työpaikkoja jotka maksaa elättien palkat "

Mieheni on ylempi toimihenkilö. Itse olen tällä hetkellä hoitovapaalla.

Ei hävetä. Rikkipäästöt tappavat ihmisiä. Rikkipäästöjä tiukentamalla voidaan säästää jopa 50 000 ihmishenkeä vuodessa. Minulla vaakakupissa painaa enemmän nämä ihmishenget kuin ne mahdollisesti menetetyt työpaikat.

ap

Vierailija
19/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäisikö maahanmuuttajia alkaa palauttaa takaisin kotimaihinsa?

Ja laittaa uusille tulijoille jokin tasoraja? "

En näe yhtäkään syytä rikollisena tuomitsemisen lisäksi "palauttaa maahanmuuttajia kotimaihinsa". Ja näin tehdään jo.

"Tasoraja" käsitteenä on hämärä. Kuka sen tason määrittäisi? Mikä se taso olisi? Entä miten kävisi esimerkiksi sille tason alittavalle henkensä edestä kotimaastaan paenneelle lukutaidottomalle rammalle (kärjistetty esimerkki)?

"Pidätkö äärivihreistä? Häh"

Ääriajattelu on vaarallista. En henkilökohtaisesti tunne yhtäkään äärivihreää, joten en osaa vastata kysymykseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi