Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mun ei tee yhtään mieli alkoholia? Limsaa taas jaksaa juoda.

Vierailija
28.09.2012 |

Outoa. Jääkaapissa ois pari kylmää siideriä, mutta ei tee yhtään mieli. Janottaa ja tekee mieli limsaa. Ihme touhua meikäläiseltä. Flunssa kyllä on, heikentääköhän se alkoholinhimoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmennyt samanlaista ongelmaa ennen kyllä olut maistui ja aina kun mahdollisuus oli niin ei muutakun kavereiden kanssa "parille". Pari viikkoa sitten tuli otettua oikeen olantakaa ja taisimpa oksentaakin ei varmaa muistikuvaa. Nyt ei perkele maistu... Any help here ?

Vierailija
2/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmennyt samanlaista ongelmaa ennen kyllä olut maistui ja aina kun mahdollisuus oli niin ei muutakun kavereiden kanssa "parille". Pari viikkoa sitten tuli otettua oikeen olantakaa ja taisimpa oksentaakin ei varmaa muistikuvaa. Nyt ei perkele maistu... Any help here ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä kuule väkisin. Kyllä sitä juomalla juopoksi tulee, jos kerran tahtoa on!

Itse olen joskus viinaa ottanut, tulen joskus ottamaankin, ehkä tyhmyyttäni kärsin parit krapulatkin - mutta yleensä tykkään juoda limpparia.

Vierailija
4/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei todellakaan uppoa alkoholi.

Tein aikoinani raskaustestin joka oli negatiivinen ja lähdin sitten pikkujouluihin lohduttaen itseäni että ainakin saan juoda alkoholia. Vaan ei maistunut ei yhtään ja heti aamulla kävin ostamassa kalliimman testin joka plussasi.

Vierailija
5/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoaakaan pulloon en koskisi. E nvaikka olisi parasta ja kallinta shampanjaa. Tai no voisin avata ja tarjota muille. Mutta jos sieltä seasta löytyisi yksikin limupullo, suklaalevy tai keksipaketti niin kaivaisin sen esiin. :D

Kyllä tuo ihan geneissä on koska viina on lapsesta asti maistunut pahalta. Olen aina vihannut viinakarkkeja ja jätskejä. Koskaan en ole juonut kännejä.

Ja joo kotona on jopa pakotettu maistamaan alkoholia että ei ole kiinni kasvatuksesta eikä siitä että lapsuuden kodissa olisi kännätty jatkuvasti. Ei maistu ei.

Vierailija
6/9 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska alkoholi heikentää kropan vastustuskyvyn toimintaa eli taistelua niitä viruksia vastaan siksi aikaa kun sitä veressä on.

Itsellä kyllä tekee aina väkeviä mieli räkätaudissa ja muutenkin kipeänä, kun pienessä pöhnässä ei ne taudin oireet niin haittaa.

Vierailija
7/9 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ehkä olet jotenkin kypsymässä.

Vierailija
8/9 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yllättäen alkanut kasvaa..?

Vierailija
9/9 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksen tasolla se siideri on paljon täyttävämpää kuin limsa ja mulla on muusta mässäämisestä niin ähky olo, että ei mahdu enää tommosia täyttäviä juomia. Flunssassa ei kuitenkaan vettä pysty juomaan, maistuu jotenkin ällöttävälle. Limsa taas uppoo.

Kummallista. Tuntuu etten saa mitään kiksejä alkoholista :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä