Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tätä miestä vaivaa? ei vaan kiinnosta vai mitä ihmettä?

Vierailija
28.09.2012 |

tapasin vanhan tutun pitkästä aikaa, huomasin että mulla on sitä kohtaan tunteita ja mieskin loi merkitseviä silmäyksiä.

lähetin sähköpostia miehelle ja sain vastauksen heti, nyt viestien vaihtoa on kestänyt pari viikkoa.

mies ei kuitenkaan kysy mua ulos, kertoo vaan mitä tekee ja kirjoittelee ihan muita juttuja.

en tajua mitä se tarkoittaa / haluaa. en halua itse ehdottaa tapaamista koska olin aloitteellinen yhteydenottamisessa.

ilmeisesti kyse on siitä, että mistä ei vaan niin paljon kiinnosta.

mielipiteitä, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran vanha tuttu eikä teillä ilmeisesti ennenkään ole mitään erityistä ollut, niin eiköhän mies pidä sua vain vanhana tuttuna/kaverina.

Vierailija
2/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen sen työn kautta, ei ole tuttu niin että oltaisinn aiemmin oltu muuten yhteydessä toisiimme.

aiemmin vain työn takia virallisesti, mutta silloin jo olin aistivinani molemminpuolista kiinnostusta.

mahdollisesti olin siis väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies odottaa sinun ehdottavan tapaamista, kun kerran muutenkin otit ensin yhteyttä?

Vierailija
4/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisitkin sinä, joka kysyy :)

Ja sitäpaitsi, se ehkä jopa kuuluiskin sun kysyä, kun kerta yhteyttä ekana otit!

Vierailija
5/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kirjoitti aiemmin että miettii mitä tekee viikonloppuna ja että ottaa ideoita vastaan. ymmärsin siis että halusi mun ehdottavan jotain.

mutta tuntuu että mies haluaa pistää kaiken toimintavastuun mulle.

kuitenkin otin yhteyttä joten voisi suoraa kysyä itse. ei ole oikein että ei suostu itse näkemään mitään vaivaa. tulee siis tunne että tekee noin koska ei lopulta ole niin kiinnostunut eikä halua siksi tehdä mitään.

ärsyttää. tilanne on mennyt niin pitkälle, että ajatus tapaamisesta alkaa jo tuntua vaikealta, jos ymmärrätte.

Vierailija
6/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä, että mies kysyisi sinua ulos, jos haluaisi tavata. Ehkä kirjoittelu on kivaa ajankulua, ehkä hän on varattu ja hakee vähän jännitystä. Ujoudestakaan tuskin on kyse, sillä viestillä olisi helppo pyytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän