Täytänkö minä av-mamman kriteerejä?
Jos en, niin mitä pitäisi muuttaa?
Olen normaalipainoinen, hoikahko. Ikää 31v ja kaksi lasta. Asumme omakotitalossa ja meillä on farmari.Emmaljungatkin löytyvät.
Pukeudun useimmiten kapeisiin farkkuihin, jalassa balleriinat, matalat avokkaat, korkokengät tai saappaat. Suosin pitkälinjaisia takkeja, värikkäitä huiveja ja kauniita laukkuja. Tykkään pukeutua muuhunkin väriin, kun mustaan. Tykkään pukeutua klassisen kauniisti.
Ulkoillessa minulla on useimmiten ulkoiluhousut+takki, koska istun usein hiekkalaatikon reunalla tekemässä hiekkakakkuja lasteni kanssa. Korkkareiden tilalla on vaelluskengät. Suosin veden- ja tuulenpitävää vaattetta myös itseni kohdalla. Eipähän tarvitse palella.
Hiukseni ovat pitkät, en värjää niitä. En myöskään meikkaa mitenkään erityisemmin. Tykkään näyttää kuitenkin huolitellulta jopa hiekkalaatikon reunalla istuessani, joten ihan hiukset pystyssä en ulos sentään lähde.
Vaateliikkeistä suosin Vero Modaa, Vilaa, Zaraa ja Onlya. Mutta jos löydän ihanan vaatteen, ostan sen vaikka Tarjoustalosta.
Lapsille ostan kunnollisia ja laadukkaita ulkovaatteita, suosin kuitenkin kierrättämistä, joten monet vaatteet olen ostanut käytettyinä. Suosikkimerkkejäni lasten ulkovaatteissa ovat Reima, Lassie, Jonathan, Viking, Superfit. Sisävaatteet ostan useimmiten Lindexiltä tai H&M:stä, jos uusia ostan.
Kommentit (3)
Av-mamma on hiiirveän laaja käsite :)
Sen sijaan sovit omaan kuvaani 31-vuotiaasta perusmammasta jolla elämän puitteet ovat ihan kuosissa. Tollasia tuttuja mulla mammoissa on. Minkähän erityistittelin sulle antaisi?
Jos sait tulokseksi enemmän kuin yhden "kyllä" -vastauksen, niin minulla on ikäviä uutisia...