Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistun miehen seksivaatimuksista ;( Mikä määrä

Vierailija
28.09.2012 |

teistä "normaalia" = miehen "oikeuksiin" kuuluvaa, kun perheessä 5kk vauva, ja äitillä halut jostain syytsä (hormonit??) ihan poissa :(

Meillä ollut tosi aktiivinen seksielämä aina, mies haluaa päivittäin, ennen lasta myönnyinkin siihen usein vaikka itelle riittäis paljon vähempi (kerta viikossa esim..) mutta nyt halut aivan täysin tiessään synnytyksestä asti :(

Koska olen ns "miellyttäjätyyppi", olen mennyt miehen halujen mukaan, mutta tämä käy koko ajan vaan raskaammaksi. Luulen miehenkin jo huomaavan, etten ole aidosti mukana. Kuivuuttani olen selittänyt hormonimuutoksilla (ennen ei ole liukastusvoidetta tarvinnu käyttää), en halua mieheni ottavan itseensä,ja etenkään en halua sn menevän vieraisiin :(

mitä kommentteja av-siskoilla?!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies ei ole mikään tyhmä lapsi, hänen pitäisi kyllä ymmärtää, kun kerrot muuttuneen tilanteen (hormonit, väsymys) vaikuttaneen haluihisi näin, mikä on tavallista. Normaali aikuinen kyllä ymmärtää tämän.

Vastentahtoiseen seksiin sinun on nyt asetettava stoppi. Miehen "oikeus" seksiin ei mene sinun olosi yli. Eikä seksi ja sen määrä muutenkaan kuulu niin perustarpeisiin, että ilman sitä kuolisi. Sinun on oikeus olla haluamatta ja harrastamatta seksiä silloin, kun sinun ei tee mieli.

Ja mikä pettämispelkoihin tulee, kukaan vaimoaan rakastava mies ei hae seksiä muualta. Varsinkaan jos tietää tilanteen.

Eli puhu hänelle. Aloituksesi perusteella vaikuttaa kovasti siltä, että ette juurikaan viesti keskenänne. Näitä asioita pitäisi parisuhteessa pystyä ilmaisemaan aivan avoimesti toiselle ja varsinkin siinä vaiheessa, kun on sitouduttu jo lapsenhankinnalla.

Hommaa itsekunnioitusta ja ota asia esille. Harrastakaa seksiä vain silloin, kun molemmat sitä todella haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla