Minkä kokoinen olohuoneen telkku?
Kommentit (22)
semmonen tavalinen taulutv. Minusta riittävä mies haluaisi 40 tuumaisen, kuulema paremmin pelejen grafiikka niissä näkyisi tms.
Isompi pitäisi olla kun katselutäisyys on 5 metriä ja minulla -8 lasit.
En halua kuitenkaan pilata tupakeittiötämme massiivisella telkkarilla vaan siirrämme tuon vaikka makkariin.
Sony KDL-Z4500, 40 tuumaa. Sitten kun tulee aika ostaa uusi, ostan kerralla kunnon 1080p-tykin ja kankaan.
Niin joo... Ei se koko niinkään, vaan kunnon paneeli. Iso televisio ei ole yhtä kuin hyvä kuvanlaatu. Ja se kuvakin pitää säätää ensin kohdalleen. Oletuksena televisioissa on ällön kirkkaat ja räikeät tehdasasetukset sun muut kuvaa huonontavat kohinafiltterit päällä.
katseluetäisyys reilu metri joten isompaa EI TULE.
Tässä taloudessa ei televisiota ole eikä tule. Yhden mies erehtyi tuomaan talouteen vuosi sitten. Läksytin ja lähetin televisio kainalossa takaisin kauppaan. Tänne ei televisiota tule. Siut saut! Ja näin on jämpti kun tämä mamma sanoo!
52-tuumainen. Isompia ei ollut kun tuon aikoinai ostin. (Tai oli Sonyllä 70-tuumainen hintaan 50 000)
Kun tuosta aika jättää niin 70-80 -tuumainen tulee tilalle, niitten hinnat ovat tippuneet siedettävälle tasolle.
eli joskus 90 luvulla varmaan??
52-tuumainen. Isompia ei ollut kun tuon aikoinai ostin. (Tai oli Sonyllä 70-tuumainen hintaan 50 000)
Kun tuosta aika jättää niin 70-80 -tuumainen tulee tilalle, niitten hinnat ovat tippuneet siedettävälle tasolle.
6 vuotta sitten ostin nykyisen 52-tuumaisen taulu tv:ni.
Oletko ihan tosissani niin ulkona että 90-luvulla olisi moisia ollut? Hintaan 50 000 euroa 70-tuumiasesta...
Jep!
mut nyt on tottunut ja kuvan laatu on erinomainen. 52 tuumainen hd telkkari.
Olohuoneessa on kyllä neliöitä (70), mutta tv:tä sinne ei hankita! Tv:t on ihan muissa tiloissa.
Ainakin 46 saisi olla tuohon huonetilaan
Ehdottomasti liian iso! Sitä mieltä olin aluksi, nopeastihan siihen tottui. Mä en oikein ymmärrä miksi kukaan haluaa upottaa noin paljon rahaa telkkariin, kun vähemmälläkin saisi hyvän ja järkevän kokoisen. No olipahan herran omat rahat kyseessä...
järkyttävän iso tupa ja tuvan perimmäisessä nurkassa ikivanha 22 tuumainen toosa. Joudun käyttämään teatterikiikaria että saan edes jotain selvää mitä töllössä tapahtuu kun hääräilen tuvan toisessa päässä sijaitsevassa keittiötilassa. Meneehän se näinkin vaikka olen miehelle yrittänyt ehdotella isomman television hankkimista. Ei kuulemma tarvita kun entinenkin pelaa. Näin meillä täällä Laihialla.
putkitöllö.
Ihan hyvin on riittänyt.
semmonen tavalinen taulutv. Minusta riittävä mies haluaisi 40 tuumaisen, kuulema paremmin pelejen grafiikka niissä näkyisi tms.
Alakerran olohuoneessa on 46" ja mies haluaisi yläkerran oleskelutilaan samanlaisen. Minun mielestäni liian iso telkkari on ruma, enkä haluaisi sen hallitsevan koko huonetta. Huoneet ovat isoja, mutta eivät kuitenkaan valtavia.