Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille! Olen 40 ja vasta eronnut

Vierailija
28.09.2012 |

Sänkykumppaneita ollut vain 2, sillä nuorena päädyttiin yksiin nykyisen exän kanssa.

Jännittää ja pelottaa aloittaa uusi suhde näin kokemattomana tällä iällä. Millaisia ajatuksia tällainen aikuisen naisen kokemattomuus herättää?

Ja mitä miehet yleensä haluavat seksiltä (kun on vain nämä kaksi kumppania ollut, joista toinen yhden illan kännijuttu kauan sitten)?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos olet yh niin olet kaikkien silmissä joka tapauksessa lortto, vaikka olisit menettänyt neitsyytesi ex-aviomiehellesi ja elänyt vain yhdessä seksisuhteessa koko elämäsi ennen eroa.

Eronnut nainen = hutsu.

Vierailija
2/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan kokemattomuus näkyy myös käytännössä... ei ole kokemusta mistään 69:sta tms. Aika perinteistä seksiä tullut harrastettua.

Ja olisi kiva tietää mitä "pitäisi osata", mistä miehet yleensä tykkäävät ja mitä odottavat naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleesi miehellesi uskollinen avioliitossasi, se on iso plussa.

Samoin se, ettet sitä ennenkään lutkannut ympäriinsä.

Se, ettemme me miehet arvosta eronneita ja yksinhuoltajia pitää kyllä paikkaansa, mutta vielä vähemmän arvostamme monen miehen käyttämiä naisia.

Vierailija
4/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko eronnut väistämättä ulkona pelistä, vaikka olisi hyvännäköinen ja -kroppainen? :/

Vierailija
5/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan menee miehillä. Plussaa se sinulle vain on kun uutta olet etsimässä, eikä ainakaan vahingoksi.

Maailma on täynnä yh-naisia jotka on jakaneet itseään pitkin poikin, ja niitten peli on pelattu avioliittomarkkinoilla.

Vierailija
6/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekin olen vastikään eronnut n. 30-vuotias nainen ja minulla on ollut vain yksi seksikumppani. Mutta nyt olen yh ja siten ilmeisen kevytkenkäinen..

Vierailija
7/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos olet yh niin olet kaikkien silmissä joka tapauksessa lortto, vaikka olisit menettänyt neitsyytesi ex-aviomiehellesi ja elänyt vain yhdessä seksisuhteessa koko elämäsi ennen eroa. Eronnut nainen = hutsu.

minä en allekirjoita. Yhtä hyvin ex miehesi on voinut olla se häntäheikki joka petti sinua.

m 51

Vierailija
8/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettemme me miehet arvosta eronneita ja yksinhuoltajia pitää kyllä paikkaansa, mutta vielä vähemmän arvostamme monen miehen käyttämiä naisia.

Paljonko ole itse lutkaillut ympäriinsä? Mitä sillä on tekemistä tämän hetken kanssa? Jos jalkoväli ei kulu avioliitossa miksi se kuluisi avioliiton ulkopuolella?

Vierailija
9/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko eronnut väistämättä ulkona pelistä, vaikka olisi hyvännäköinen ja -kroppainen? :/

Sellainen nainen on jo kertaalleen kelvottomaksi puolisoksi osoittautunut.

Lesket ovat kokonaan toinen asia.

Vierailija
10/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ole itse lutkaillut ympäriinsä? Mitä sillä on tekemistä tämän hetken kanssa? Jos jalkoväli ei kulu avioliitossa miksi se kuluisi avioliiton ulkopuolella?

Mitä enemmän naisella on ollut seksikummpaneita, sitä todennäköisemmin hän pettää suhteessa. Ja tämä on fakta.

Vierailija
11/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän naisella on ollut seksikummpaneita, sitä todennäköisemmin hän pettää suhteessa. Ja tämä on fakta.

Ja mikähän mahtaa olla tämä seksikumppaneiden määrä, jolla tuo todennäköisyys kasvaa? Itsellä on ollut seksikumppaneita n.30 - siis todellakin vain seksikumppaneita, ei seurustelukumppaneita. Sen jälkeen olen ollut uskollinen parisuhteessa 10 vuotta. Koskahan se mulla on pettäminen edessä?

Vierailija
12/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen keskustely älyttömine kärjistyksineen. Jokainen tietää, että eronneet löytävät uusia kumppaneita ja n. nelikymppisten ikäryhmässä vapaat aika usein ovat eronneita.

En usko, että kokemattomuus varsinaisesti haittaa. Useilla miehilläkin on ollut takana pitkä parisuhde ja "vakiintunut" seksielämä. Toki haaste voi olla, ettei tavat ja tottumukset kohtaa, mutta ei hyvä parisuhde yleensä perustu temppuihin sängyssä, toki sillä, että on valmis joustamaan, on varmaan merkitystä.

Oscar.

Vierailija
13/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kuulla miesten mielipiteitä, joten nyt pitää sitten vaan kestää niitä eikä vetää hernettä nenään.

Tämä maailma ei ole tasa-arvoinen tässäkään asiassa. Nainen on miesten mielestä kevytkenkäinen, jos käyttäytyy tietyllä tavalla. Siihen ei vaikuta se mitä tasa-arvo ihmiset sanovat.

Samaten miehen pitää olla miehekäs, jotta nainen vois kunnioittaa miestä. Siihenkään ei tasa-arvo ihmisten höpinät ole vaikuttaneen.

Nämä on asioita jotka on olleet olemassa satoja miljoonia vuosia, eikä niitä voi muuttaa kymmenessä vuodessa. eikä ole syytäkään.

Vierailija
14/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noloa sanoa ettei tykkää tuollaisesta ja siksi ei ole kokeillutkaan.

mutta varmaan kokemattomuus näkyy myös käytännössä... ei ole kokemusta mistään 69:sta tms. Aika perinteistä seksiä tullut harrastettua.

Ja olisi kiva tietää mitä "pitäisi osata", mistä miehet yleensä tykkäävät ja mitä odottavat naiselta.

Vierailija
15/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kumppania? Tuleehan pitkässä parisuhteessa harrastettua seksiä säännöllisemmin ja vaihtelevammin kuin satunnaisten yhden yön baarihoitojen kanssa. Ainakin minulle tulivat kuusysit ja vastaavat tutuiksi jo ensimmäisen pitkäaikaisen kumppanini kanssa.

Seuraavassa linkissä on miesten ja naisten käsityksiä sopivasta kumppaneiden määrästä brittilälsittäin:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288503183432.html

Vierailija
16/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä sun toista. Mutta se just mietityttää, että on niin noviisi monessa jutussa, jotenkin tuntuu että noloa alkaa harjoittelemaan tässä iässä.

Mutta kiitos kaikista kannustavista kommenteista!

t. ap

ei ole noloa sanoa ettei tykkää tuollaisesta ja siksi ei ole kokeillutkaan.

Vierailija
17/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan kiinnostunut pelkästä seksihurjastelusta. Aidon kontaktin luomisen toiseen ihmiseen ainakin kuvittelisi olevan ensisijaista, kaikenlaisen asentoakrobatian voi aloittaa myöhemmin tai olla aloittamatta, jos siltä tuntuu. Voi olla, että omaa historiaasi vähätellessäsi yliarvioit tavallisten suomalaisten miesten seksuaalista kokeneisuutta ja vaihtelunhalua.

Vierailija
18/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 36 vuotta. Heräsi pari mietettä aloituksestasi.

Miksi sinua kiinnostaa että mitä miehet haluaa? Eikö tärkeämpää ole nyt tuossa elämänvaiheessa mitä sinä haluat. Vai onko se jotenkin sinulle tärkeätä että koet olevasi kaikkien mieleen?

Sinulle on sopivia puoliskoja olemassa varmasti useita. Miellyttämällä keskiarvoisesti kaikkia et todennäköisesti tule löytämään sitl oikeaa. Sanoisin että tilanteessasi olis nyt fiksuinta miettiä mitä sinä haluat tulevalta kumppanilta.

Minunlaiseni mies ei ole kiinnostunut seksikumppaneiden määrästä. Mutta sanotaan näin että avoin ja vapaamielinen suhtautuminen nautintoihin vetoaa. Joten itse valitsisin siis ennemmin 20 miestä läpikäyneen kun vain yhden kanssa olleen. Seksi tai intiimi kanssakäyminen on kivaa, terveellistä, vapauttavaa ja elämänmakuista.

Olisi aivan kamalaa kuulla tulevan kumppanin sanovan että valitsin vuosiksi seksittömän elämän kun haluan säästää itseäni oikealle. Huh.. Karkuun juoksisin. Esim puoli vuotta on vielä ihan ok.

Olet sitten 20 tai 40 tai 60.. Elämä on nyt! Se ei ala sitten kun.. Se on nyt. Todennäköisesti epäonnistut taas raskaasti, mutta uskalsit!

Mutta mitä tulee uuden suhteen aloittamiseen. Ei sun tarvi kertoa mitään. Mutta kerro mistä haaveilet. Minkälaisen suhteen haluaisit. Älä yritä miellyttää seksissä asioilla joista et tykkää, mutta kehoitan tutustumaan iloihin avaralla katsomuksella. Nauti elämästä. Sinä varmasti jo tiedät mitä elämältä ja kumppanilta haluat. Sinä kelpaat. Et kaikille, mutta oikealle kyllä.

Yks mies vaan

Vierailija
19/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 36 vuotta. Heräsi pari mietettä aloituksestasi.

Miksi sinua kiinnostaa että mitä miehet haluaa? Eikö tärkeämpää ole nyt tuossa elämänvaiheessa mitä sinä haluat. Vai onko se jotenkin sinulle tärkeätä että koet olevasi kaikkien mieleen?

Sinulle on sopivia puoliskoja olemassa varmasti useita. Miellyttämällä keskiarvoisesti kaikkia et todennäköisesti tule löytämään sitl oikeaa. Sanoisin että tilanteessasi olis nyt fiksuinta miettiä mitä sinä haluat tulevalta kumppanilta.

Minunlaiseni mies ei ole kiinnostunut seksikumppaneiden määrästä. Mutta sanotaan näin että avoin ja vapaamielinen suhtautuminen nautintoihin vetoaa. Joten itse valitsisin siis ennemmin 20 miestä läpikäyneen kun vain yhden kanssa olleen. Seksi tai intiimi kanssakäyminen on kivaa, terveellistä, vapauttavaa ja elämänmakuista.

Olisi aivan kamalaa kuulla tulevan kumppanin sanovan että valitsin vuosiksi seksittömän elämän kun haluan säästää itseäni oikealle. Huh.. Karkuun juoksisin. Esim puoli vuotta on vielä ihan ok.

Olet sitten 20 tai 40 tai 60.. Elämä on nyt! Se ei ala sitten kun.. Se on nyt. Todennäköisesti epäonnistut taas raskaasti, mutta uskalsit!

Mutta mitä tulee uuden suhteen aloittamiseen. Ei sun tarvi kertoa mitään. Mutta kerro mistä haaveilet. Minkälaisen suhteen haluaisit. Älä yritä miellyttää seksissä asioilla joista et tykkää, mutta kehoitan tutustumaan iloihin avaralla katsomuksella. Nauti elämästä. Sinä varmasti jo tiedät mitä elämältä ja kumppanilta haluat. Sinä kelpaat. Et kaikille, mutta oikealle kyllä.

Yks mies vaan

Kuulostat ihan täsmälleen mun mieheltä (se on tosin 40v), olisi varmaan kommentoinut hyvin samaan tapaan.

Vierailija
20/22 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teidän höpinöitä. Ensinnäkin nelikymppiset ovat naisia parhaassa iässä, meitähän vonkaa sekä nuoret että vanhat miehet. Valinnanvaraa piisaa, koska 30-40 vuotiaiden avioerot ovat niin yleisiä nykyään.

Älä sorru heppoisiin irtosuhteisiin, vaan katsastele tilannetta rauhassa ja kriittisesti, pidä mielessä mitä itse haluat ja toivot elämältä.

Seksin suhteen ihmettelen, ai miten niin olet kokematon? Avioliitossahan sitä kokemusta ja näkemystä seksistä vasta kertyykin!

Kyllähän sitä voi aluksi arastella "vierasta", mutta sitä suurimmalla syyllä kehoittaisin valikoimaan pitkäaikaisen suhteen, koska ne yhdenillan hölmöilyt eivät taida olla sinun juttusi -ja kuka niitä kaipaisi, jos löytää ihanan henkisen suhteen, jossa seksi on turvallista ja ihanaa.