Lue keskustelun säännöt.
Kysymys miehille! Olen 40 ja vasta eronnut
28.09.2012 |
Sänkykumppaneita ollut vain 2, sillä nuorena päädyttiin yksiin nykyisen exän kanssa.
Jännittää ja pelottaa aloittaa uusi suhde näin kokemattomana tällä iällä. Millaisia ajatuksia tällainen aikuisen naisen kokemattomuus herättää?
Ja mitä miehet yleensä haluavat seksiltä (kun on vain nämä kaksi kumppania ollut, joista toinen yhden illan kännijuttu kauan sitten)?
Kommentit (22)
Minun tunteeni sinua kohtaan eivät lämpenisi vaikka pesisit jalkani hiuksillasi ja vannoisit että et enää koskaan tee syntiä. Häpeä, hyi!
t. 53-vuotias miesasiamies joka haluaa thaineitsyen vaimokseen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja arvostuksen puute ei ehkä johdu naisesta itsestään vaan siitä, että eksä saattaa olla vielä mustasukkainen ja häiriköidä (vaivalloista) nainen saattaa vielä haikailla eksänsä perään (myöskin vaivalloista) tai nainen voi olla päättämätön/prinsessa joka haluaa kaiken mutta ei itse tee tai anna mitään (hankala) ja ero on johtunut tästä.
Mutta jos näitä asioita ei ole kuvioissa mukana niin eronnut nainen on pelkästään hyvä asia. Eipähän tarvitse naista kouluttaa tai naisen ei tarvitse opetella elämään ja asumaan miehen kanssa koska on perusasiat jo oppinut.