Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat atooppista ihoasi?

Vierailija
28.09.2012 |

Nyt taas alkaa kuivumaan tää iho...joka ikinen uurre näkyy ja mikään ei auta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi lievä iktyoosi, mut pohjalla vaikea atopia

ihon puhtaus tärkeintä, eli suihku joka päivä, sitten rasvaus, käy lääkärillä jos tuntuu ettet ole löytänyt sopivaa perusvoidetta, mulle sopii novalan

kortisoni tarvittaessa ja ihan surutta, mulla elocon

syö d-vitamiinilisää ja maitohappobakteereita, ne auttavat ihon hyvinvointiin

ulkoile, juo vettä tarpeeksi, lisää (rypsi)öljyä ruokiin, vältä stressiä, käytä puuvillavaatteita, käytä hajusteettomia pyykinpesuaineita, pese iho vain vedellä jos ei mitään isompaa likaisuutta

t. atopiaa 43 vuotta takana

Vierailija
2/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehoitokeinot vähissä. Apo basea länttään päivät pitkät ja aluksi auttoi, mutta nyt alkanut kiristää koko ajan. Silmäkulmat auki jne. Mietinkin että onko joku hajuste pesuaineissa tai jotain, joka aiheuttaa tämän?

Kesällä iho aina hyvänä. Pelkään että aiempi tupakointi ja aika yksipuolinen ravinto aiheuttanut jotain peruuttamatonta. Olen vain pienten lasten äitinä unohtanut hoitaa itseäni, siis oikeasti ollut ihoni kanssa ihan hälläväliä ja nyt kun alan panostaa, niin ei toimi mikään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettu voide auttaa ainakin ystävääni. Saa terv.kaupasta ja on riittoisaa. Kokeillut montaa eri ainetta mutta tästä sai avun!!

Vierailija
4/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois siis valohoito toimia, jos kesällä iho parempi - toisaalta se voi olla myös se d-vitamiini jota auringosta saa, eli sitä nyt ekana purkki apteekista, itse syön 40-50 mikrogrammaa päivässä talven ja kesälläkin 20 säännöllisesti

t. se 43 v

Vierailija
5/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvena ihoni ja ei ole vielä alkanut kuivua kun tuota rasvaa käytän päivittäin.

Vaihdoin myös sukkapuikot ja virkkuukoukut bampuisiin ja tämäkin auttoi...

Päänahka on vielä ongelma... jos saisin tuota rasvaa päänahkaan niin sekin varmaan paranisis.

Vierailija
6/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan onkeeni vinkkinne. D-vitamiinia en ole nyt syönyt muuten kuin ruuasta saatavana. Eli pakka leviää juuri tämän huitshapeliuden vuoksi.

Miten valohoitoon pääsee? Onko muuten kuin lääkärin kautta mahdollista?

Vierailija
7/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee lääkärin lähetteellä, en ainakaan itse tiedä muuta tapaa, solarium ei ole sama asia

voisit vaikka varata ajan ensin terveyskeskukseen ja pyytää sitä kautta lähetettä valohoitoon tai sitten lähetettä erikoissairaanhoitoon, jos vain saat

mut kokeilepa sitä deetä ensin :) ja osta joku tuhti apteekin perusvoide, vaikka tuo mainitsemani novalan tai esim. ceralan, sitä sitten kostealle iholle heti suihkun jälkeen

t. 43 v