Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko runsas veden juominen tosiaan piristää näin?

Vierailija
28.09.2012 |

Olen maanantaista lähtien tietoisesti lisännyt veden juontia. Yritän laihduttaa ja paino jumitti paikalleen, joten ajattelin runsaan vedenjuonnin tehostavan aineenvaihduntaa.

Tällä viikolla olen ollut kuin duracel-pupu. Hirveästi virtaa tehdä kaikkea eikä aamuisin väsytä yhtään.

Eilen mietin, mikä ihme tämän virran saa aikaan ja älysin, että sitä virtaa tuli yhtäaikaa vedenjuonnin lisäämisen kanssa.

Olen tällä viikolla juonut n. 3-3,5 litraa päivässä kun ennen hörpin vettä silloin kun satuin muistamaan, eli hyvin harvoin.

Onko veden juomisella tosiaan vaikutusta vireystilaan näin paljon? Tietääkö kukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dietillä ollessaan monesti energian tasot nousevat kun aineenvaihdunta kiihtyy ja mieli piristyy, kun diettiä vedetään pitkään niin saattaa käydä päin vastoin eli energiataso hiipuu jolloin täytyy pitää ns tankkauspäiviä jolla energiavarastot taas täytetään.

Vierailija
2/5 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan pitänyt itseäsi suorastaan nestevajauksessa ennen, jos niin on niin silloin toki se että keho saa nyt riittävästi nestettä parantaa oloa paljon.

Mutta niille jotka luonnostaan juo keholleen riittävästi (ja useimmat on näitä), ei veden juonnin lisäys tuo mitään erikoisia hyviä oloja. Itselleni tulee jopa jotenkin tympeä olo liiallisesta nesteen juomisesta, eli siitä jos juon kun ei ole jano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on !

Mä en laihduta, mutta aloitin juoda vettä tietoisesti nyt pari-kolme litraa päivän mittaan ja sama kokemus, virkeämpi olo. Tämän veden juonnin otan tavaksi, vaikka pitääkin käydä wc:ssä usein. 2 litraa vettä kannussa valmiina vettä päiväksi ja kun vesi siitä loppuu, täytän vähän lisää.

Vierailija
5/5 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basilika on tunnetusti mieltä piristävä yrtti, niitä voi laittaa veden sekaan ja syödä ne kun vesi on juotu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi