Miten reagoisitte jos mies olisi pyykkejään ripustamassa ja sitten yhtäkkiä
huomaisi sormenpäässään jonkun roskan tarttuneena. Sitten ihan spontaanisti astelee vessanpöntölle ja huljuttaa siellä sormensa! Minun järkytykseni nähdessään huuhteli sitten kätensä kraanan alla.
AAAARGH, ei kai kaikki miehet ole tällaisia?? Vaihtoon laitto on ollut harkinnassa jo jonkin aikaa ja voin sanoa että tämän päiväinen näky ei ainakaan paranna miehen asemaa silmissäni. Voin yhtyä siihen erääseen aiempaan ketjuun, jossa joku tapaili TYHMÄÄ miestä. En vielä vastannut siihen ketjuun, mutta nyt voisin sanoa, että juokse vielä kun voit. Se vain pahenee! Ensin typeryys on vain teoreettista, mutta pian sinunkin miehesi pesee käsiään pytyssä.
Kommentit (15)
Olimme kahvitauolla ja aloin kaatamaan kahvia termariin. Huomasin, että siellä on vanhat kahvit ja aloin huuhtelemaan sitä hanan alla.Aika hankalaa, kun kyseessä iso termari. Mies nappasi sen multa ja meni käytävän wc.n huuhtelemaan sen bidee-suihkulla!!! Hyi s...ana...jää termarikahvit juomatta jatkossa!
Olimme kahvitauolla ja aloin kaatamaan kahvia termariin. Huomasin, että siellä on vanhat kahvit ja aloin huuhtelemaan sitä hanan alla.Aika hankalaa, kun kyseessä iso termari. Mies nappasi sen multa ja meni käytävän wc.n huuhtelemaan sen bidee-suihkulla!!! Hyi s...ana...jää termarikahvit juomatta jatkossa!
majaviaan siellä ja nyt tää tauno huuhtelee sillä samalla hlökunnan kahvitermarin! Kyseessä terveysasema.
Joillain vain ei ole käytöstapoja ja järkeä, mutta onneksi on miehiä joilla on!
Mun mielestä sieltä tulee vettä (=puhdas), eikä sitä ole tarkoituskaan tunkea sinne reikään. Mut tapansa kullakin.
olisin aivan ikionnellinen!!!!!! Sellaista ihmettä ei juurikaan tapahdu.
koska syytti minua aiemmin siitä, että olen kutistanut kaikki hänen vaatteensa (hän lihoi). Lisäksi mies sulloo koneen aina aivan täyteen kaikkea mahdollista sekalaista ties millä ohjelmilla, joten hänellä ei ole "lupaa" kajota muun perheen vaatteisiin.
Mieluusti pesisin ihan itse hyväkäytöksisen ja fiksun, ihanan miehen vaatteita, joka osaa kiittää :D
ap
Miten te ootte noin vesikauhuisia? Ei sitä bideetä sinne pimpuliin työnnetä, ja se termarin huuhtelu tapahtu kai normaalisti vesisuihkun alla - kuten ois tapahtunu keittiön hanastakin?
Kyllä jäis mullakin kahvit juomatta!
Naiset pimppaan ja miehet ja naiset peräsuolta huuhtovat. Onhan täällä saanut lukea aiheesta monesti.
Miten te ootte noin vesikauhuisia? Ei sitä bideetä sinne pimpuliin työnnetä, ja se termarin huuhtelu tapahtu kai normaalisti vesisuihkun alla - kuten ois tapahtunu keittiön hanastakin?
Kyllä jäis mullakin kahvit juomatta!
Terveyskeskuksen bideesuihkusta.
Naiset pimppaan ja miehet ja naiset peräsuolta huuhtovat. Onhan täällä saanut lukea aiheesta monesti.
. Voin yhtyä siihen erääseen aiempaan ketjuun, jossa joku tapaili TYHMÄÄ miestä. En vielä vastannut siihen ketjuun, mutta nyt voisin sanoa, että juokse vielä kun voit. Se vain pahenee! Ensin typeryys on vain teoreettista, mutta pian sinunkin miehesi pesee käsiään pytyssä.
. Voin yhtyä siihen erääseen aiempaan ketjuun, jossa joku tapaili TYHMÄÄ miestä. En vielä vastannut siihen ketjuun, mutta nyt voisin sanoa, että juokse vielä kun voit. Se vain pahenee! Ensin typeryys on vain teoreettista, mutta pian sinunkin miehesi pesee käsiään pytyssä.
...miksi se ripustaa vaan omia pyykkeJÄÄN, kun siellä koneessa oli myös mun ja muksun vaatteet....
Repeisin nauramaan, hankalaahan tuollainen on, kumarrella lattian rajaan. Samaa vettä siellä pytyssä on kuin hanastakin tulee.