Että mua ahdistaa tänään moni asia, esimerkiksi:
-lapsi oli harrastuksessaan ollut liian railakas ja sai noottia. Jota minä jatkoin hänelle.
- töissä oli melkoisen pitkä päivä kokouksineen kaikkineen...
- lemmikkieläimemme taitaa olla sairas, ei halua syliin, inahtaa ja pakenee. Onkin jo vanha, mutta...
- lähistössä oli tänään liikaa liikenneruuhkaa tietöistä johtuen. Matkan tekoon meni liiaksi aikaa ja vaivaa
- yksi eläimemme taitaakin olla "väärää" sukupuolta (voi jos sen tietäisimme ennenkuin on liian myöhäistä)
koululainen on laiska lukemaan läksyjään, vaikka kokeet painaa päälle
-pimeys masentaa
-nettiyhteys tökki tänään pahemman kerran taasen
- kotona ei ole siivottu
- väki ei ymmärrä mannä nukkumaan
-unohtin tallentaa (ja katsoa) mieliohjelmani TV:stä (tämä ahkä ahdistaa vähiten)
Kyllä on tosi ahdistunut olo! Millähän saisi virkeyttä elämään?
Kommentit (7)
ilon elämään.
Mä taas oon päivisin sellaisessa paikassa, että oma kiitollisuus perusasioita kohtaan ja ilo tavallisesta arkipäivästä on jatkuvaa.
Onko teillä tarantella jota pelkäätte koiraaksi vai?
Miten släin voi olla vääräää sukupuolta?
siitähän tietysti seuraa...
3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Tosin jos pitkäaikainen lemmikki on sairas, on siinä aihettakin huoleen.
kaksi eläimestä johtuvaa ja ympäristö/työt vei osansa ja oma unohtelu ja tekniikkakin.
Lapset tekee itse mitä tekee, koneet myös, syksy pimenee, mutta muutaman kuukauden päästä valaistuu taas, se tietyökin tekee parempaa tietä ja kaikkea hyvää eläimillesi!
Miten släin voi olla vääräää sukupuolta?