Suomi 24 etsintäkuulutus
Onks muita, jotka lukee sitä palstaa? Niin noloa kuin se onkin, niin itse oon lukenut sitä vuosia.
Mun mielestä olisi kauhean romanttista ja ihanaa, jos joku olisi iskenyt silmänsä minuun kadulla ja vielä vaivautuisi kirjoittamaan siitä viestin etsintäkuulutus-palstalle. Sit eräänä päivänä sattuisin lukemaan sen viestin ja huomaisin, että tuntomerkit täsmää minuun. :)
Kommentit (5)
Mieheeni on työmatkabussilla joku nainen ihastunut, tulee kuulemma viereen istumaan ja hymyilee ja flirttailee. Mieskertoi, että vaihtoi aiempaan vuoroon, kun koki epämukavaksi olonsa. Kaikkea onkin, joku toinen olisi ollut tyytyväinen:)
Mulle on käynyt noin. Lehdessä oli kerran ilmoitus, että joku mies oli nähnyt minut bussissa tiettynä aikana ja rakastunut. Kuvaili täysin vaatteeni, kenkäni, laukkuni, hiukseni ym. Harmi vaan, mulla ei jäänyt koko mies mieleen ja olin itse juuri rakastunut uuteen mieheen. En siis ottanut yhteyttä, vaan olin vaivautunut viestistä.
Niin, tietysti silloin, jos irl olisi jotain säpinää, ei paljon tuollaiset tuntemattomien ihastelut vois kiinnostaa. Tai ehkä tavallaan se olisi kivaakin. Tietäisipä ainakin, että vientiä voisi löytyä. Kukapa ei haluaisi olla ihailtu. :)
Ekaa kertaa kuulen et tollanen palsta on? Mielenkiintoista=D
Ei kun vaan lukemaan. :D
Lehdessä oli kerran ilmoitus, että joku mies oli nähnyt minut bussissa tiettynä aikana ja rakastunut. Kuvaili täysin vaatteeni, kenkäni, laukkuni, hiukseni ym. Harmi vaan, mulla ei jäänyt koko mies mieleen ja olin itse juuri rakastunut uuteen mieheen. En siis ottanut yhteyttä, vaan olin vaivautunut viestistä.