Just. Ihanat yläkoululaiset pojat!
Tänään oli yläkoulun tunteja. Kuulinpa sitten ulkomuodostani kommentteja. Päällä täysin normaalit vaatteet, neule ja polvipituinen hame. Ei mitään paljastavaa, paitsi vaikeaa on peittää sitä, että rinnat ovat H/I-kuppia.
Arvaatteko mitä parit pojat sanoi?
Äidit ja isät: opettakaa ne lapsenne kunnioittamaan toisia ihmisiä ja opettakaa poikanne kunnioittamaan naisia! Saatte iloisemman miniänkin sitten joskus.
No, nää pojat eivät enää auo mulle päätään eivätkä tee rivoja eleitä, sen tein heille selväksi. Ja otin myös yhteyttä kotiin.
Kommentit (25)
tai mitä vielä, miettikääpä jos teillä olisi tyttölapsi. Saisiko pojat sanoa tälle ulkomuodosta ihan mitä tahansa, ja edelleen olisitte sitä mieltä, että on ihan ok?
Ja että tytön pitäisi etsiä vikaa itsestään, mitäs on sen näköinen kuin on, esim. rinnoiltaan.
Jos ope sallii itselleen kommentoitavan jotain asiatonta eikä viitsi "kitistä" kotiin ja pojille itselleen, mitä ne pojat tekee sitten ikätovereilleen? Jos aikuinen osoittaa, ettei reagoi vaan opettaisi vaan tyynenä asiaa eteenpäin!
Ei tunnu kyllä tietävän mistään mistään, eikä ainakaan opettamisesta ja nuorten kanssa olemisesta ja heihin suhtautumisesta.
Mitä mun olisi pitänyt tehdä sun mielestä? Ymmärtää poikia, jotka heittävät seksistisiä juttuja opelle ja supisevat niitä keskenään?
Voin kertoa, että olen vakituisena opena ko. koulussa ja omilla tunneilla mulla ei ole mitään ongelmia. Olen tehnyt säännöt selviksi jo heti ekan tunnin alussa ja pari kertaa olen joutunut niistä muistuttamaan ja pitämään kiinni.
Jostain syystä mun "maine" ei ollut kiirinyt vielä näitten poikien korviin ja tein sitten sen virheen, että en pitänyt uutta sääntökeskustelua näitten kanssa. Tekemistä tunnilla riitti, opetan kyseistä ainetta itsekin. Mutta ehkäpä tästä eteenpäin sit taas opiskelu onnistuu.
Myönnän, mun tissit on vähän arka kohta mulle. Niistä ei kenenkään tarvii muistutella. Reagoin aika ärhäkästi, kun kyse on mun kaksosista.
ap
ei taida pojat pahemmin piitata ap:n kitinöistä
Sulla on auktoriteettiongelma mut senhän jo tiesitkin.vittua sä oikein sekoilet?
Ap:han nimenomaan kirjoitti laittaneensa teinikullit kuriin.Sinulla taas tuntuu olevan ongelmia typeryydestä alkaen ihan riittämiin.. :)
tällaisesta viestiä? Mitä tekisit? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
ap
vakavaan sävyyn ja ottaisin puhelimen/tietokoneen/tms tärkeää vaikkapa viikoksi pois.
Moista käytöstä en siedä.
Millainen idiootti sitten voisi millään tavalla tällaista puolustella? Sellainen jonka omat kakarat ovat tällaisia aivottomia, huonotapaisia ääliöitä?
Sen sanon että jos kerrankaan kuulen mun poikani puhuneen jotain tällaista kenellekään naiselle annan sille ympäri korvia!
Ei korosta mitään!