Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5.luokkalainen tyttö 145 cm / 52 kg

Vierailija
27.09.2012 |

kummityttöni on aina ollut sopusuhtainen tyttölapsi, mutta viime kesänä pulskistunut reippaasti. vaatteettkin käynyt pieneksi, pullea masu pömpöttää kireiden farkkujen vyön yli. tää tyttö vertaili painoaan oman tyttöni kanssa ja sanoi "kesällä mä olin jotain 45 kiloo, mut nyt en enää syö joka päivä karkkia!"

sit ne onnettomat meni käymään puntarissa, ja tää tyttö lehahtikin ihan punaseks, kun vaaka näytti 52 kiloa! kukahan se nyt kauniisti vihjais tytölle alkavasta ylipainosta???

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän naapurin tyttö on aina ollut vähän pullukka, mutta pelas korista 8.luokalle asti. sitten kuitenki lopetti, kun kaverit alko nimitteleen läskiks...

seuraus oli se, että nyt on vuodessa tullu varmaan 15 kiloo lisää... en tiedä mitä ne kaverit nyt sanoo, mut toi tyttö vois kyllä ostaa väljempiä vaatteita tai ryhtyy laihikselle..

Vierailija
2/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vitosluokkalainen! Pituutta tulee vielä lisää yms. joten eiköhän se siitä vielä hoikistu takaisin. Jos ei kerran mätä ruokaa kaksin käsin eikä karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nelosluokkalainen yli 10 cm pidempi kuten kaverinsakin.

Vierailija
4/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika täyttää kohta 14v on 170cm ja 50kg, mutta sillä sais olla kyllä muutama kilo lisää painoa....

Vierailija
5/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osais pukeutua.. niinkuin kolmonenkin esimerkissään kirjottaa... monet pikkuisen pulleat tytöt näyttää lihavilta, koska käyttää liian kireitä vatteita.

Aina parempi kuitenkin pieni pulleus kuin tuo kauhea luuranko-marjo tossa sivun yöäreunan mainoksessa!!!

Vierailija
6/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5-luokkalainen poika on 155cm/41kg, sopusuhtainen pitkäkinttuinen jäbä.

Vierailija
7/31 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö pitäisi jonkun jotain sanoa, jos kerran meni punaiseksi? Varmaan tajuaa itsekkin. Vaaranahan tässä nyt on sitten se, että alkaa laihduttaa ja se menee överiksi ja johtaa syömishäiriöön. Että tarkkana nyt sitten niiden sanomisten kanssa!

Vierailija
8/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on pulska, sentin pidempi ja 10 kg kevyempi! Nyt on kyllä jo pulska, miten olis jos 10 kg painavampi! Tosin meillä on tullut vuodessa 8 kg, ennen oli sopusuhtaisen näköinen..

Vierailija
9/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta ap..ei ole aikuisen ihmisen käytöstä arvostella kummilapsen painoa.

Vierailija
10/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rimakinttu poika, menee tokalla: 140 cm ja 30 kg. .

Vierailija
11/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2012 klo 17:22"]meillä nelosluokkalainen yli 10 cm pidempi kuten kaverinsakin.

[/quote]

Lyhyt? Mä olin vielä vitosella about 140cm ja olin ihan normaali.

Vierailija
12/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tosiaan hiukan pullukka mutta todennäköisesti kasvupyrähdys ja ympäristön paineet korjaavat asian. Parempi kun pidät leipäläpesi kiinni asiasta.

Vierailija
13/31 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys ei enää ole "alkavasta ylipainosta", vaan ylipainosta......  aikamoinen, huh.

Vierailija
14/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 11v 10kk tyttö. Oon 155cm ja painan 42,7 Normi vai hoikka? :)

Vierailija
15/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuon ikäisenä 150/55, jäänyt noi mitat jotenkin mieleen, eikä niihin terkkarissa puututtu.

Vierailija
16/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette missään nimessä huomauttele mitään! Tuossa iässähän tytöillä alkaa murrosikä, ja sitä painoa voi tulla yhtäkkiä paljonkin. Siitä kehittyvät naiselliset muodot, rinnat ja lantio. Ylipaino korjaantuu todennäköisesti itsestään puolessa vuodessa tai vuodessa, kun tyttö kasvaa. Hän on tällä hetkellä kaikkein herkimlillään ja saa varmasti kuulla muuttuvasta vartalostaan jo koulussa. Jos vielä vanhemmat ja muutkin sukulaiset huomauttelevat, saattaa alkaa inhota vartaloaan ja kehittää itselleen syömishäiriön.

Vierailija
17/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on kasvupyrähdys vielä edessä (ja itse asiassa ihan just sillään tulossa kun paino on hypännyt tuolla lailla) samoin varmaankin puberteetti muutenkin alkamassa (mm. kuukautiset) eli kun tuo on ohi, pankaa tyttö puntariin sitten ja katsokaa mikä on tilanne. Veikkaan, että jossain 165-170cm ja paino 45kg. Ihan ilman laihista:)

Vierailija
18/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä selkeästi pullukka. Oma 13v tyttö 170cm/55 kg eikä tosiaankaan mikään ruohonkorsi vaan lihaksikas urheilija.

Vierailija
19/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset, en voi ymmärtää millaisia kommentteja tänne lähetätte. Tuon ikäistä lasta on turha alkaa sorsimaan painon vuoksi, sillä pituutta tulee varmasti vielä lisää jonka seurauksena kroppa muuttuu sopusuhtaisemmaksi, jos syö monipuolisesti ja terveellisesti eikä vedä karkkia päivittäin. Olin itse tuossa iässä varmaan suunnilleen samanlaisissa mitoissa, mutta muutama vuosi myöhemmin pituuskasvun vuoksi olinkin jo varsinaisen hoikka ja painoa olisi saanut olla enemmänkin. Todella harmittavaa, sillä paksuksi kutsuminen, etenkin aikuisen suusta, ajaa esiteini-ikäisen tytön helposti syömishäiriöiseksi.

Vierailija
20/31 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2012 klo 17:11"]kummityttöni on aina ollut sopusuhtainen tyttölapsi, mutta viime kesänä pulskistunut reippaasti. vaatteettkin käynyt pieneksi, pullea masu pömpöttää kireiden farkkujen vyön yli. tää tyttö vertaili painoaan oman tyttöni kanssa ja sanoi "kesällä mä olin jotain 45 kiloo, mut nyt en enää syö joka päivä karkkia!"

sit ne onnettomat meni käymään puntarissa, ja tää tyttö lehahtikin ihan punaseks, kun vaaka näytti 52 kiloa! kukahan se nyt kauniisti vihjais tytölle alkavasta ylipainosta???
[/quote]

Meillä tokaluokkalainen 142 cm ja 33 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän