Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tamponeja autossa, siltä varalta että pitää kesken matkan vaihtaa?

Vierailija
27.09.2012 |

Näin siis kysyi multa miesystäväni. Mulla loppui mökillä tamponit, ja kaveri alkoi tivata, että enkö pidä niitä autossa varalla.

Jäin kovasti miettimään, mitenköhän tuo vaihto ajon aikana, tai edes pysähtymällä välille onnistuisi siellä autossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä pystyn menemään huoltoaseman vessaan. Kaikilla asemilla ei ole pientä kauppaa, joten vastaus on, että kyllä minulla on tamponeja varalta autossa.

Vierailija
2/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vaihtaa autossa?

näin se miesystävä esitti. Tietäähän se toki, että mun kulkemilla reiteillä ne huoltiksetkin ovat jotakuinkin lähtöpaikalla tai määränpäässä, täällä kun on noita kymmenien kilometrien taipaleita ilman huoltiksia, eivätkä nekään ole yötä päivää auki.

Vierailija
4/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kondomeja on siltä varalta, että...

Vierailija
5/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä miten senkään tyhjentäminen onnistuisi tienvarressa, autossa ei ainakaan.

Vierailija
6/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...työkasssissa ja reissussa toilettibägissä on pari siltä varalta, että alkaa yllättäen. Mutta autossa en niitä varastoi.

Vierailija
7/7 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on kertakäyttökumihanskat tai kosteuspyyhkeitä messissä. Itselleni kävi nimittäin maalla kesällä lenkille lähtiessä niin, että jonkun ekan 2 kilometrin jälkeen holahti kupista jotain housuun. Tajusin, että kuppi on varmaan ihan täynnä ja pakko tyhjentää. Hyppäsin tieltä kuusimetsään, kaadoin veret maahan ja laitoin kupin takas paikoilleen. Sormet koitin pyyhkiä parhaani mukaan pikkuhousujen sisäpintaan. Kotiin päästyäni oli vain pikkuhousuissa hieman valunutta verta ja sormet vähän sotkussa, mutta ei niin paljoa et kukaan ulkopuolinen ois mitään huomannut. Yllättävän siististi meni, vähintään yhtä siististi kuin tamponilla ilman asetinta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän