Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalaisten miesten suomalaiset vaimot on aina rumia, miksi?

Vierailija
27.09.2012 |

Oletteko huomanneet tämän? No, on kaveripiirissäni yksi poikkeuskin mutta sehän vain vahvistaa säännön. Yleensä mitä etelämmästä on mies, sitä rumempi sen suomalainen puolisko on.

:D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin kaksi lastakin. 11 vuotta oltiin aviossa. En ole susiruma. Muutama ylikilokin löytyy ja pituutta yli 170 cm.

Itse olen aina pitänyt tummista miehistä ja olen ollut ns. turkkimagneetti. Vetoan myös suomalaisiin miehiin. Uskollinen olin silti exälle.

Nyt seurustelen EU kansalaisen kanssa. Hyvä kroppa, pituutta melkein 190cm. Pirskatti on vielä muo nuorempikin. Olen ilmoittanut, että lapsi luku on täysi ja naimisiin tuskin menen.

Vierailija
22/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehet useimmiten ovat melkeinpä vihaisia siitä, ettei kukaan heistä minulle kelvannut. Aika usein sitä minulta tivattiin, tosin olin silloin nuorempi. Nyt saan olla rauhassa oman ulkomaalaiseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen ihan kaunis ja mieheni pitaa minua kauniina. Lapsemmekin ovat sanoneet etta aiti on kaunis. Ystavammekin viela vuosien jalkeen mainitsevat etta voi kun olen kaunis. Mieheni ei tarvitse minun kautta mitaan muuta kuin rakastavan kumppanin. On ihan sattumaa etta minulla on ulkomaalainen mies, olisin saanut hyvin helposti suomalaisen miehen jos olisin ollut aikoinaan valmis sitoutumaan. Monta hyvaa (erittain hyvaa)miesta annoin menna sivu suun kun ei ollut oikea hetki.

Vierailija
24/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pariskunnan, jossa turkkilainen mies ja suomalainen nainen, nainen kaunis, fiksu ja koulutettu, muttei mikään sellainen tekokaunis vaan ihan luonnollinen versio. Ei nyt tule mieleen tuttavapariskuntaa, jossa ulkkiksen vaimo olisi silmiinpistävän ruma, mutta kaupungilla olen joitain tällaisia pareja nähnyt.

Enpä tiedä.

Vierailija
25/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa englanninkielisestä maasta kotoisin olevan miehen kanssa. Olen pitkä, laiha, rinnaton rillipääblondi, jota suuresti ihastellaan täällä miehen kotimaassa. Suomessa sulaudun joukkoon, eikä perääni kamalasti katsella. Täällä katsellaan ja tullaan iskemään jatkuvasti. Siis ihan koko ajan, jopa ruokakaupassa tai hammaslääkärin vastaanotolla. Weird. : D

Eksoottisuus kai viehättää meitä kaikkia. Tällainen valju blondi ei pohjoismaissa kai sitten sytytä, mutta tummempien joukossa se on kuuminta hottia. Ja toisinpäin.

Australiassa?

Vierailija
26/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä islamiin palanneet suomalaiset jotka valitsee vapaaehtoisesti rätin anteeksi huivin käytön on järestäen todella rumia ja epäviehättäviä.

Ei se karmea silmien ylimeikkaaminenkaan auta ollenkaan.

Vierailija
27/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä islamiin palanneet suomalaiset jotka valitsee vapaaehtoisesti rätin anteeksi huivin käytön on järestäen todella rumia ja epäviehättäviä.

Ei se karmea silmien ylimeikkaaminenkaan auta ollenkaan.

Nääh. Kaverini on "palannut islamiin". On todella kaunis, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että huivi päässä näyttää ihan e.t:ltä. Se ei vaan pue ketään se tiukkaan vedetty huivi. Se kai sen tarkoituskin on, tehdä naisesta vähän epäviehättävä ettei miehet kiinnostu liikaa.

Vierailija
28/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet tämän? No, on kaveripiirissäni yksi poikkeuskin mutta sehän vain vahvistaa säännön. Yleensä mitä etelämmästä on mies, sitä rumempi sen suomalainen puolisko on. :D

Vierailija
29/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Kuusela

Oletteko huomanneet tämän? No, on kaveripiirissäni yksi poikkeuskin mutta sehän vain vahvistaa säännön. Yleensä mitä etelämmästä on mies, sitä rumempi sen suomalainen puolisko on. :D

rumia missejä

Vierailija
30/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksin saatavuus ohittaa aina kauniit peppua antamattomat.

Vierailija
31/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksin saatavuus ohittaa aina kauniit peppua antamattomat.

Vierailija
32/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa englanninkielisestä maasta kotoisin olevan miehen kanssa. Olen pitkä, laiha, rinnaton rillipääblondi, jota suuresti ihastellaan täällä miehen kotimaassa. Suomessa sulaudun joukkoon, eikä perääni kamalasti katsella. Täällä katsellaan ja tullaan iskemään jatkuvasti. Siis ihan koko ajan, jopa ruokakaupassa tai hammaslääkärin vastaanotolla. Weird. : D

Eksoottisuus kai viehättää meitä kaikkia. Tällainen valju blondi ei pohjoismaissa kai sitten sytytä, mutta tummempien joukossa se on kuuminta hottia. Ja toisinpäin.

Missä englanninkielisessä maassa ollaan tummempia? Australiassa?

monet irlantilaiset on.

Vierailija
33/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan omasta mielestäni ole järin kaunis ja minä olen naimisissa suomalaisen kanssa. Tunnen myös aika monta muuta rumaa naista jotka ovat naimisissa jopa aika mukavan näköisten suomalaismiesten kanssa. Toisaalta tunnen varsin upean suomalaissyntysisen irkkumorsiamen ja jonkunmaalaisen tummaihoisen kanssa naimisissa oleva puolituttunikin on persoonallisella tavallaan hyvin kaunis.

Mitäköhän tästä voisi pätellä?

Vierailija
34/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristäni tulee nyt mieleen 4 tapausta, kaikki kauniita nuoria naisia, pari jopa hämmentävän kaunista. Ulkomaalaisuus on monesti dismeriitti (ainakin itselleni olisi se ettei puhuttaisi samaa äidinkieltä), mutta monia eksotiikka kiehtoo. Myös viehättäviä suomalaisnaisia.

Yhdelle miespuoliselle tutulleni kävi toisin päin. Suomessa oli yksinäinen, vaikkei ulkonäössä mitään vikaa, sitten matkusti etelän maahan ja johan äkkiä löytyi kaunis tumma nainen, jolle hän kelpasi ja joka kelpasi hänelle.

Vierailija
35/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonttoposki, kapeat kasvot, liian laiha. Mutta sopii mulle:-)

Vierailija
36/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britihän ne kauneuden päälle ymmärtääkin hörökorvineen ja harvahampaineen, haha :D

miten ihana sä oletkaan!Onks sulla ollenkaan ystäviä?

Vierailija
37/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihana sä oletkaan!Onks sulla ollenkaan ystäviä?

Vierailija
38/38 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumuuden kaa on niin ja näin mutta olen huomannut että reilusti ylipainoisia on tilastollisesti tosi suuri osa etelänmiesten kanssa olevista. itse asun 'etelässä' ja tunnen kymmeniä tällaisia pariskuntia ja pistää väkisinkin silmään. pari hoikkaa+kaunista poikkeusta on mutta nekin sitten yleensä tyhmiä/kouluttamattomia. vähän ikävä koska itse olen itsekin samanmaalaisen etelänmiehen kaa enkä oikein koe kuuluvani joukkoon. kiloja on muutama liikaa kyllä ja aloinkin laihduttamaan kun ahdisti että olen vain yksi samanlainen läskiperse muiden joukossa. kaunis olen kuitenkin. miehellä ei ole ollut pyöreydestä mitään pahaa sanottavaa, mutta suomalaisille deiteille se kyllä oli usein turn off. (ja mies ei halua suomeen tai suomen passia, siksi ollaankin täällä etelässä edelleen.)

mutta oisko niin että suomalaisille miehille ei etenkään ylipainoinen nainen kelpaa. kyllä 150kilisella sitten kasvotkin helposti leviää eli ei ole niin kauniita.

ja samaa mieltä kuin pari muuta kommentoijaa, tiuka huivi vaan korostaa kasvojen pyöreyttä, ihan hirveä. mutta niiden naisten miehet onkin konservatiivisia ja varmaan vaan tyytyväisiä ettei kukaan muu vilkuile niiden muijaa himo silmissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi