Nyysisittekö te vaatteita toisilta?
Tänään mulle kävi h&m:llä semmonen juttu et olin ostanu aiemmin yhen neuleen, sit kolmet korvikset. Siel h&m:llä shoppailin lisää vaatteita ja menin sovittamaan. Muistan vielä kun sanoin itelleni et nyt pitää muistaa sit et en jätä tota aiempaa ostoskassia tohon... No kuinkas kävikään. Tietty mä sit jätin. Kävin maksaa ne uudet ostokset ja lähdin pois... No sit meni 5min ja tajusin et ei helvetti!!! se mun yks muovikassi jäi sinne pukukoppiin... no sit vauhilla takasin.
JUU OLI JO VIETY.
Meen kassalle ja kysyn et onks tänne palautettu sen yhen liikkeen kassia. Ei ollu.
Eipä tietenkää, eli joku piruparka nyysi sen. ;) sinä joka nyysit toisen tavaroita niin: haista pitkä vittu!! vittu!! vittu!! vittu!! vittu!! paska!!
Miten kehtaat? Eikö yhtään hävetä?
Etkö yhtään ajattele miten toiselle tulee paha mieli sen jälkeen kun siinäkin meni 50e maksavaa tavaraa. Ei tämä eläminen meillekkään ilmaista ole!
Kummassa on siis vika:
- Siinä joka nyysii toisten tavarat?
- Vai siinä ihmisessä joka on usein tosi hajamielinen ja sattuu unohtelemaan kaupanpukukoppeihin & kauppoihin vaikka mitä?
Kommentit (7)
Postissa kirjoitin osoitelappua. Otin oikeasta pikkusormestani hopeasormuksen pois, etten sillä sotke allaolevia jäljentäviä papereita. Joo, pitihän mun laittaa se sormus takaisin, mutta unohdin, kun piti roudata tiskille lomake, paketti, teippikela ja tarkistaa, että tulihan se postiennakkoon tarvittava tilinumeto oikein.
Kun huoksasin kämmini parin tunnin päästä, niin eipä ollut sormustani postissa enää. Ei siellä, mihin sen jätin, ei lattialla eikäpä kukaan ollut antanut virkailijalle. Siinä meni 20 v pitämäni Kalevala Korun sormus, joka oli minulle vartavasten tehty. Niin pieni ei monelle aikuiselle mahdu.
Ei sillä ottajalleen ole kuin pieni rihkama-arvo, jos sitäkään.
Paha mieli tuli.
Eli sinä, joka veit Kaijon postista sormukseni: olet surkea kakkiääliö!
Mistä näitä tälläisiä ihmisiä oikeen tulee...
Laita sovituskopissa kaikki tavarasi roikkumaan samaan naulakkoon, tai edes viereisiin naulakoihin. Siis takki, käsilaukku, aiemmat ostokset jne., ja siihen päälle sitten sovituksessa riisumasi vaatteet. Näin näet yhdellä silmäyksellä kaikki tavarat, eikä mikään pääse unohtumaan lähtiessäsi.
Jos sinun pitää riisua "kaupungilla" joku asia (kello, sormus, ranneketju tms.), niin laita se saman tien käsilaukun sisään, housujen taskuun tms. paikkaan, josta se ei katoa, vaikka unohtaisitkin laittaa sen takaisin päällesi! Tadaa!
Mutta haluan jatkaa vielä, ettei se minusta ikinä oo sen unohtajan syy vaan sen joka nyysii itselleen eikä rehellisesti palauta niitä esimerkiksi sinne kassalle!!!!!
Ikäviä ihmisiä tuollaset :(
Muutama viikko sitten löysin erään kauppakeskuksen vessakopista sokoksen kassin. Sen verran sinne kurkkasin (en penkonut tms) että näin onko siellä roskia vai ihan ostoksia, ja oli ainakin farkut joissa vielä laput kiinni. Otin kassin ja vein sen viereiseen vaateliikkeeseen, kun ei ollut aikaa lähteä sokokselle kävelemään kuitenkaan sen kanssa. Lupasivat toimittaa sen infopisteeseen, toivottavasti omistaja on käynyt kulkemiaan reittejä läpi kyselemässä ja löytänyt omansa :)
Nooo tilannettahan ei olisi päässyt tapahtumaan jollet ois jättänyt tavaroitas leviäks?