Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajaopiskelijan (näyttövko tuona aikana) työpaikkaohjaajana olleita?

Vierailija
26.09.2012 |

Miten se tiedän hommanne sisältö on käytänössä mennyt, oliko hirveän suuri rasti oman työnne päälle ja lisäksi ja saitteko millaisen korvauksen tuosta ajasta oppilaitokselta (mikä oppilaitos)?.

Minulla äärimmäisen stressaava ja väsyttävä ja aikaanielevä tilanne töissä nyt muutenkin, se ei ollut sitä kun ohjaajaksi lupauduin mutta nyt vikat viikot olleet ja helpotusta ei oikeastaan ole näkyvissä (teen mm vastaavan hommia oman työni lisäksi yms) joten nyt tämä opiskelija-asiakin siihen päälle tuntuu hieman liialta:/

Ainakaan ilman korvausta en sitä aloita ja paperijutut eli arvioinnit yms on voitava tehdä ns työaikana, kotiin en nitä tuo..

Mutta tuskinpa voin asiaa perukaan koska opiskelija aloittaisi mahd jo ensivkolla..en myöskään tiennyt tuosta näyttövkosta kun hänet hoteisiini lupasin ottaa.

Huokaus, olen vaan nyt melko väsynyt ja pyörryttää, tänään oli vielä liki 11h työpäivä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko ottaa ohjausta vastaan jos kokee ettei sitä haluaa tehdä. Ja lisäksi minä saisin tuon korvauksen, ei pomoni.

8v olen ollut kunnallisella puolella pkssa töissä ja noin mennyt aina, nyt olen yksityisellä taholla ja sama juttu.

Oppilaitoksesta soitetaan päiväkotiin ja kysytään olisiko kiinnostusta ottaa opiskelijaa ohjattavaksi ja sitten kysytään ryhmien työntekijöitä olisiko sitä kiinnostusta kellään.

Ja jos ei ole niin sitten pk sano että ei kiitos emme nyt ota opiskelijoita vastaan.

ap

Eikä monessa muussakaan paikassa. Kyllä ihan vaan lh tai sh ohjaa opiskelijaa. Nuoriso asteella on näyttöpäivat joita yleensa n.5. Ohjaaja voi ottaa näytön vastaan. Nuorisopuolella voi opiskella ihan keski-ikäisetkin. Aikuispuolella näyttö on laahempi ja enemmän paperihommaa, mutta ei se nyt mikään hirveä homma ole. Omalla ajallahan noita ei tarvise tehdä. Oppilaitos maksaa työnantajalle korvauksen, mutta ei ohjaaja todellakaan sitä saa, paitsi tietysti jos kyseessä oma yritys. Opiskelijan ohjaus kuuluu usein toimenkuvaan eikä siitä aina voi kieltäyä.

Vierailija
22/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen vakavasti, että soitan huomenna asianosaisille peruakseni tämän asian, nyt on tosiana ihan liikaa kaikkea päivissä muutenkin ja lisäksi epäilen vahvasti etten saisi sitä papereiden täyttöaikaa ja miettimisaikaa siinä arjessa työaikana vaan hommat jäisivät kotiin ja siihen en suostu kun ei siitä saisi edes ylityöaikaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä työnjohto sen palkkion maksaa varsinaiselle ohjaajalle.

Vierailija
24/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan.

ap

Usein kyllä työnjohto sen palkkion maksaa varsinaiselle ohjaajalle.

Vierailija
25/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijan ohjaamisesta. Kaupunki saa opiskelijasta n100-200€. Tämäkin riippuu ihan oppilaitoksesta. Ja ei todellakaan kaiissa paikoissa saa kieltäytyä ohjaamasta. Siksi joillekkin sattuu sitten mulkku ohjaaja. Mulla lukee ihan työsopimuksessa opiskelija ohjauksesta. Nämä jutut tosiaan vaihtelee kunnittain.

Vierailija
26/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja saa palkkion, näytöistä työpaikka.

Vierailija
27/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelijaa, näyttöä sun muuta ylimääräistä. Ei kysytä onko aikaa tai halua eikä saa korvausta. Kyllähän se työtä teettää, mut ei voi ottaa noita hommia enää niin kirjaimellisesti, kun aina roikkuu joku opiskelija tai näyttöläinen perässä. Oma työ kuitenkin etusijalle.

Vierailija
28/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunki ottaa kassaansa 75% ja 25% tulee meidän talon henkilökunnan virkistysrahakassaan.

Vierailija
29/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisoasteen opiskelijat vanhan opsin mukaan:

Viimeisessä koulutusohjelman työssäoppimisessa ON näyttöVIIKKO.

Ohjaajan ei ole tarvinnut käydä näytönvastaanotto koulutusta eikä erillistä näytönvastaanottajaa tarvita, sillä ohjaaja ottaa näytön vastaan ja arvioi sen.

20-vuotias opiskelija VOI olla myös nuorisoasteen opiskelija.

Vierailija
30/30 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohjaaja ei ohjaa ja ota vastaan näyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi