Odessa, Alissa, Paulus ja ... ISLA ??
Kommentit (16)
Edellisillä lapsilla niin toisiinsa sointuvat nimet ,että olen ihaillut. Luulin että tulee Odessa, Alissa,Paulus ja Melissa.
merkittävä parannus niihin edellisiin.
Nää kaksi viimeistä olla vahingonkaukausta, kun ei äidin nimen viitoittamaa tietä enää haluttu seurata, vaan erotettiin joukosta muulla kuin -ssa-päätteellä.
Paulusta lukuunottamatta en pidä noista nimistä. Tyttöjen nimet ovat jotenkin niin last season :(
mutta ei oikein "sovi joukkoon". OLis tullu Odessa, Alissa, Paulus ja Melissa/Clarissa
Tai Odessa, Alissa, Paulus ja Iiris.
Nää kaksi viimeistä olla vahingonkaukausta, kun ei äidin nimen viitoittamaa tietä enää haluttu seurata, vaan erotettiin joukosta muulla kuin -ssa-päätteellä.
Mä en keksi yhtään pojan nimeä, joka loppuu -ssa
Odessa ja Alissa
Paulus ja Isla
Tässähän on kyseessä kahdesta sarjasta.
Tässä ei ole kyse mistään sarjatuotannosta vaan lapsista joista kasvaa aikuisia yksilöitä.
Sisarusten nimien ei tarvitse eikä pidä liittyä toisiinsa mitenkään.
Jos te haluatte jotain jatkuvuutta niin nimetkää puutarhanne pegoniat ja petuniat uudelleen.
Ville ja Joonas,
Odessa ja Alissa,
Paulus ja Isla
Näemmä taitavat Jari ja Vanessa tykkäävän lastensa Odessa, Alissa, Paulus ja Isla nimissä olevista A ja S-kirjaimista. Vanessallakin aata ja ässää. Jari Pekalla 2 a:ta.
Eikä Odessassa, Alissassa ja Pauluksessakaan mitään vikaa ole. Hyviä nimiä kaikki.
Tässä ei ole kyse mistään sarjatuotannosta vaan lapsista joista kasvaa aikuisia yksilöitä.
Sisarusten nimien ei tarvitse eikä pidä liittyä toisiinsa mitenkään.
Jos te haluatte jotain jatkuvuutta niin nimetkää puutarhanne pegoniat ja petuniat uudelleen.
ärrättömiin nimiin, joissa on ässää, aata, ällää. Joonas, Ville, Odessa, Alissa, Paulus, Isla. Minusta nuo kuulostavat ihan kelpo sarjalta peräkkäin lausahdeltuina :D
oottanu et sen vauvan nimeks tulis Isla. Mut ei se mua haittaa.