Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäskö olla huolissaan, tyhjennysvuoto ole alkanut vieläkään (syön pillereitä)

Vierailija
26.09.2012 |

Eli vikan pillerin otin sunnuntaina ja vuoto ei ole vieläkään alkanut?! Uusi liuska pitäisi aloittaa perjantaina.

Mitä tämä nyt on? Viimeksi alkoi ihan normaalisti toisena pillerittömänä päivänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään käynyt vastaavaa??

-ap-

Vierailija
2/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos siis ottaisin sunnuntaina viimeisen niin on alkanut to tai pe ja taas sunnuntaina olen aloittanut uuden listan. Mutta tosin aina saa odotella tyhjennysvuodon alkua väh. 4. päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ala ennen uutta liuskaa, niin kaipa se on raskaustesti tehtävä? Pillerit olen kyllä ottanut ajallaan, mutta ikinä ennen ei ole vuoto jäänyt pois :/ Aina on ollut edes pientä tiputtelua.

-ap-

Vierailija
4/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisen ehkäisyn normaali sivuvaikutus. kohdun limakalvo ei ehdi kasvaa paksuutta riittävästi, jotta vuoto voisi alkaa. Raskaustestin voi tehdä, mutta erittäin todennäköisesti et ole raskaana. Minulla tulee vuoto ylipäänsä tosi harvoin, ja kun siihen tottuu, niin se on vaan yksi hyvä juttu mikä pillerien syönnistä seuraa. :)

Vierailija
5/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisen ehkäisyn normaali sivuvaikutus. kohdun limakalvo ei ehdi kasvaa paksuutta riittävästi, jotta vuoto voisi alkaa. Raskaustestin voi tehdä, mutta erittäin todennäköisesti et ole raskaana. Minulla tulee vuoto ylipäänsä tosi harvoin, ja kun siihen tottuu, niin se on vaan yksi hyvä juttu mikä pillerien syönnistä seuraa. :)

Jos ihan normaalia tuo vuodon poisjäänti, niin ei tosiaankaan huono sivuvaikutus ;D Eli turhaan vissiin sitten murehdin.

-ap-

Vierailija
6/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap tosiaan murehdit turhaan. :)

Sellaista vain vielä muistuttaisin, että jostain syystä, jota en itse tiedä, niin mulla on vuodottoman taukoviikon jälkeen muutamina päivinä joskus vähän outoa oloa. Todennäköisesti se johtuu siitä että on alitajuisesti stressannut, mutta jos sulla on väsymystä tai vähän heikkoa oloa, niin ei kannata säikähtää. Minulta on siis aikanaan, kun vuodot ekaa kertaa jäi pois, tutkittu kaikki ja lääkäri sanoi että tämä sivuvaikutus on normaali ja tutkiminen on oikeastaan tarpeetonta, mutta tutkitaan silti. Kaikki oli ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän