Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, olenko sairas?? Tämä on niiin NOLOA :(

Vierailija
29.11.2005 |

En olisi ikinä uskonut että aikuiselle ihmiselle voi käydä näin..

Viime yönä heräsin siihen että pissasin sänkyyn.. Minulla oli kova hätä ja nukuin sikeästi, muistan että näin unta että etsin vessaa ja jotain.. sitten löysin sen ja aah.. nytpä päästetään.. harmi vain että se oli UNTA.. heräsin siihen kun tajusin pissaavani sänkyyn ja mies heräsi myös.. patteri myös lorisi, kun lämmitysjutut oli sammunut..

Mies sitten että hyi helvetti, mitä sä teet.. meni suihkuun ja sohvalle nukkumaan.. ei puhuttu enää mitään.. minä laitoin petivaatteet koneeseen ja nukuin patjalla lattialla..

Eniten minua harmittaa juuri mieheni silmissä.. oli lähtenyt aamulla töihin, en tiedä mitä sanon kun se tulee kotiin.. Minulla on aivan uskomattoman paha olla, morkkis, häpeä ja tunnen itseni aivan sairaaksi.. Ei noin ole käynyt kuin joskus lapsena.. Voiko tuo johtua jostakin viasta, esim. virtsatietulehduksesta? Ei minulla tietääkseni mitään oo..

On niin paha olla.. :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pientä vatsatautia (vatsa kuralla) ja olin raskaana. Sitten tuli keskellä yötä sängyssä sellainen olo, että pieru pitäisi päästää ja annoin tulla. No, tulipa muutakin, tosin pikku kasa vain, mutta hyvin haiseva sellainen :). Eipä muuta kuin lakanat vaihtoon ja takaisin nukkumaan. Aamulla kyllä nauratti (molempia) sänkyyn paskominen! :)

Vierailija
42/49 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin mulle on käynyt samoin, ketjua sen kummemmin lukematta ja ketjun hauskuuteen kantaa ottamatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on suunnilleen kerran vuodessa läheltäpiti-tapahtumia, jossa höllää rakon ja havahtuuu samalla kun alkaa valua.

Ihmismieli on jännä viritys, miksi alkaa nähdä vessaunta kun on älytön hätä, miksi ei vaan herää?

Miehes on pöpi, ole vaan niinku ei mitään olis tapahtunu, älä ala selittelemään ellei hän jotain sano asiasta. Jos jotain urputusta tulee, leuka pystyyn ja sanot "mikäs tossa niin ihmeellistä, oli hätä ja näin vessasta unta.Piste."

Vierailija
44/49 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäsi.

Vierailija
45/49 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että aikuiselle ihmiselle voi käydä näin..

Viime yönä heräsin siihen että pissasin sänkyyn.. Minulla oli kova hätä ja nukuin sikeästi, muistan että näin unta että etsin vessaa ja jotain.. sitten löysin sen ja aah.. nytpä päästetään.. harmi vain että se oli UNTA.. heräsin siihen kun tajusin pissaavani sänkyyn ja mies heräsi myös.. patteri myös lorisi, kun lämmitysjutut oli sammunut..

Mies sitten että hyi helvetti, mitä sä teet.. meni suihkuun ja sohvalle nukkumaan.. ei puhuttu enää mitään.. minä laitoin petivaatteet koneeseen ja nukuin patjalla lattialla..

Eniten minua harmittaa juuri mieheni silmissä.. oli lähtenyt aamulla töihin, en tiedä mitä sanon kun se tulee kotiin.. Minulla on aivan uskomattoman paha olla, morkkis, häpeä ja tunnen itseni aivan sairaaksi.. Ei noin ole käynyt kuin joskus lapsena.. Voiko tuo johtua jostakin viasta, esim. virtsatietulehduksesta? Ei minulla tietääkseni mitään oo..

On niin paha olla.. :(

Vierailija
46/49 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies tuli parikymppisenä yöllä baarista, meni äitinsä ja isänsä väliin nukkumaan ja pissasi vanhempiensa sänkyyn vielä unissaan. Äiti oli aamulla ollut kiukkuinen. Kuuli siitä vielä toista kymmentä vuotta myöhemmin, tosin jo naureskellen.

Vierailija
47/49 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pissasi yöllä lasten lelukoriin, ei naurattanut yöllä pestä leluja vannassa.

Vierailija
48/49 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Mieheni teki vatsataudissa housuunsa enkä minä siitä ottanut itseeni

Vierailija
49/49 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on unissaan kussut eteiseen