Shit mikä tilanne.
Vaisto sanoo että tässä mättää joku.
Vaistoni ei yleensä petä, mutta kaipaan myös muiden mielipiteitä.
Olin perjantaina treffeillä fysioterapeuttini kanssa. Hän pyysi minua ulos, eli teki ns. "sopimattoman" aloitteen. En ehtinyt olla hänen hoidettavanaan kuin kerran ja heti samana päivänä hän pyysi treffeille. Minähän suostuin, vasta sinkkuuntuneena tällainen tuntuu mukavalta.
Mies tuli luokseni ja katsottiin yhdessä leffaa/tehtiin ruokaa/ juteltiin. Tuntui todella kivalta. Mies ei sitten lähtenyt myöhään illallakaan pois ja sanoin sitten että minä menen nyt nukkumaan, että voit tulla mun viereen jos tahdot. Koko illan mies oli siis ollut koskematta muhun tms, oli itseasiassa aika ujon oloinen.
Seksiähän siinä päädyttiin harrastamaan.
Mies laittoi heti seuraavana päivänä viestiä jos haluaisin nähdä. Olin sopinut muuta, joten emme nähneet. Sunnuntaina laitoin viestiä että tänään sopisi. Mies pyysi luokseen piipahtamaan ja sovimme tekstareitse että palataan myöhemmin vielä tarkemmin asiaan.. Odottelin kuuteen asti illalla, josko herrasta kuuluisi jotain.. Mitään ei kuulu, joten päätin itse soittaa. Mies puhui toista puhelua.
Meni 1,5 tuntia että mies soitti takaisin. Soitin 2 kertaa ja molemmilla kerroilla puhui toista puhelua.
Mies pyysi luokseen ja vaikka vähän epäröin kun kello oli niin paljon, menin.
Meillä oli kivaa. Olimme lähekkäin, katselimme telkkaria ja päädyimme taas harrastamaan seksiä.
Illan aikana miehelle tuli puhelu, ja hän meni puhumaan toiseen huoneeseen (eli ei halunnut mun kuulevan!). Kuulin vaan että sanoi puhelimeen, että "en osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta voihan tästä jotain tullakin". En tiedä mihin tuo oli vastaus.
Lähdin sitten kymmenen jälkeen kotiin.
Nyt on keskiviikko eikä miehestä ole kuulunut mitään.
En viitsi soittaa kun viimeksi se olin minä joka tavallaan halusi nähdä ja teki asian eteen jotain.
Olenko aivan idiootti ja vainoharhainen jos kuvittelen että tällä kundilla on kierroksessa joku muukin?? En tiedä, vaisto sanoo että tämä koko juttu olisi liian hyvää ollakseen totta.
Kommentit (24)
Oli kurjaa että vasta kahdeksan jälkeen illalla päästään sopimaan näkemisestä.
Lähdin sitten kymmenen jälkeen kotiin.
Ja naitte.
Tota mäkin jäin miettimään..
Tiedättekö kaiken äitinne seksielämästä? Kerrotteko lapsillenne omasta seksielämästänne?
Todella takapajuista ajattelua tämä "nainen antaa, mies saa" asenne. Jos mies on vain seksin perässä, kyllästyy hän saatuaan haluamansa. Jos haluaa muutakin, ei kiinnostus lopahda vaikka seksiä harrastettaisiinkin heti. Hyvin yksinkertaista. Jos itselleen se seksi on elämää pyhempi asia, niin silloin ei tietenkään kannata hypätä sänkyynn ensimmäisillä treffeillä. Jos taas osaa nauttia vapaasta seksistä, niin mikä ettei.
Tai sitten laitat viestin että mikä juttu tää teidän juttu oli? Ja jos mies ei vastaa niin anna olla
Mulla itsellä tällainen katsotaan mitä tapahtuu suhde ja itse olen jarrutellut. Miehellä taas kauhea into nähdä vaikka joka päivä, vaikka alkuun sovittiin että ihan rauhassa katsellaan. Sinänsä imartelevaa, kun toinen ajaa vaikka toista sataa kilometriä että pääsee lähelle.
Mitä haittaa tarkalleen seksin harrastamisesta siis on?