Kuka näyttelijä / artisti oli se joka sai sut ekan kerran fiilaa sillee aikuisten tunteita?
Mulla se oli Keanu Reeves mut mä oonki tällee vähän alta satavuotias.
Kommentit (22)
Mistä nyt puhutaan? Seksuaalisesta himosta?
Kohteeni olivat realistisia ja lähipiiristä, en muista mitään tuommoista saavuttamattomien tähtien perään kuolaamista.
Varmaan Jonna Tervomaa. Rikoin säästöpossun, kävin ostamassa kortin, postimerkin, soitin numerotiedusteluun ja äänestin Syksyn Sävelessä. Kirjoitin muistaakseni kirjeenkin. Edelleenkin fanitan - akkojahan ei hevillä vaihdeta. Uusi levy on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Jonna Tervomaa. Rikoin säästöpossun, kävin ostamassa kortin, postimerkin, soitin numerotiedusteluun ja äänestin Syksyn Sävelessä. Kirjoitin muistaakseni kirjeenkin. Edelleenkin fanitan - akkojahan ei hevillä vaihdeta. Uusi levy on hieno.
Jonna on edelleen ihana. Tenavatähtenä pidin söpönä, mutta sittemmin toisenlaiset tunteet heräsivät. Nätti ja mukavan jalat maassa olevan tyypin oloinen. On niin sanotusti vaimomateriaalia.
"oranssissa teltassa lempimässä" ah nuoruus :)
Vierailija kirjoitti:
Kohteeni olivat realistisia ja lähipiiristä, en muista mitään tuommoista saavuttamattomien tähtien perään kuolaamista.
OK, parempi ihminen :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi aikuiselta toiminnalta.. :)
Hitsit kun en tiedä. Näin noin 10-12-vuotiaana jonkun itäblokin nuorten elokuvan, jossa oli aivan ihana poika. Elokuva kertoi jostain leiristä, varmaan pioneerileiristä kesällä jossain Tsekkoslovakiassa tai Puolassa ja se poika. Ai että minä ihailin häntä ja tunsin eka kertaa rakkauden tunnetta. Olen joskus koittanut etsiä mikä elokuva se oli, mutten ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi luonnollinen vaihe.
Ei mitenkään negatiivinen. Saavuttamaton ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi luonnollinen vaihe.
Ei mitenkään negatiivinen. Saavuttamaton ihastus.
Itsellä sellaisia on olleet suomalaiset miesnäyttelijät. Tom Pöysti, Jukka-Pekka Palo, Taneli Mäkelä.
Ne ovat olleet sellaisia ihastuksia jabkaukaa ihailtavia. Ei niiden tarkoituskaan ole ollut jo seurustelu tai edes kohtaaminen, vaan kaukaa ihailu.
Ja olihan Elvis, joo myös.
Johnny Depp joskus silloin kauan aikaa sitten