Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shit mikä tilanne.

Vierailija
26.09.2012 |

Vaisto sanoo että tässä mättää joku.

Vaistoni ei yleensä petä, mutta kaipaan myös muiden mielipiteitä.

Olin perjantaina treffeillä fysioterapeuttini kanssa. Hän pyysi minua ulos, eli teki ns. "sopimattoman" aloitteen. En ehtinyt olla hänen hoidettavanaan kuin kerran ja heti samana päivänä hän pyysi treffeille. Minähän suostuin, vasta sinkkuuntuneena tällainen tuntuu mukavalta.

Mies tuli luokseni ja katsottiin yhdessä leffaa/tehtiin ruokaa/ juteltiin. Tuntui todella kivalta. Mies ei sitten lähtenyt myöhään illallakaan pois ja sanoin sitten että minä menen nyt nukkumaan, että voit tulla mun viereen jos tahdot. Koko illan mies oli siis ollut koskematta muhun tms, oli itseasiassa aika ujon oloinen.

Seksiähän siinä päädyttiin harrastamaan.

Mies laittoi heti seuraavana päivänä viestiä jos haluaisin nähdä. Olin sopinut muuta, joten emme nähneet. Sunnuntaina laitoin viestiä että tänään sopisi. Mies pyysi luokseen piipahtamaan ja sovimme tekstareitse että palataan myöhemmin vielä tarkemmin asiaan.. Odottelin kuuteen asti illalla, josko herrasta kuuluisi jotain.. Mitään ei kuulu, joten päätin itse soittaa. Mies puhui toista puhelua.

Meni 1,5 tuntia että mies soitti takaisin. Soitin 2 kertaa ja molemmilla kerroilla puhui toista puhelua.

Mies pyysi luokseen ja vaikka vähän epäröin kun kello oli niin paljon, menin.

Meillä oli kivaa. Olimme lähekkäin, katselimme telkkaria ja päädyimme taas harrastamaan seksiä.

Illan aikana miehelle tuli puhelu, ja hän meni puhumaan toiseen huoneeseen (eli ei halunnut mun kuulevan!). Kuulin vaan että sanoi puhelimeen, että "en osaa ennustaa tulevaisuutta, mutta voihan tästä jotain tullakin". En tiedä mihin tuo oli vastaus.

Lähdin sitten kymmenen jälkeen kotiin.

Nyt on keskiviikko eikä miehestä ole kuulunut mitään.

En viitsi soittaa kun viimeksi se olin minä joka tavallaan halusi nähdä ja teki asian eteen jotain.

Olenko aivan idiootti ja vainoharhainen jos kuvittelen että tällä kundilla on kierroksessa joku muukin?? En tiedä, vaisto sanoo että tämä koko juttu olisi liian hyvää ollakseen totta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, joko on kierroksessa joku muu, tai sitten oli puhunut sinusta kaverinsa kanssa ja tuo kommentti koski sinua. Ei vaan halunnut sinun pitävän häntä niin ... mikähän sana tähän sopisi. Avoimena suhteestanne? Epätoivoisena? En tiedä...

Kysy häneltä? Vastaus ilmeineen ja eleineen kertonee kaiken tarvittavan.

Vierailija
2/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hillitse mielikuvitustasi. Älä liikaa innostu, mutta älä myöskään ala kuvitella että hänellä on kierroksessa joku muu. Pää kylmänä vaan, siinähän sen ajan kanssa näet mihin tuo kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ainakaan enää itse ota yhteyttä, kyllä tuolla "pommittamiselle" jo on miehen vuoro...

Vierailija
4/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kummallista jos fyssari pyytää asiakastaan treffeille? Olen jotenkin todella epäluuloinen.. Ja siis mietin että tämä herra pyörittää muitakin naisia, sillä tuo puhelu jonka puhui kun yritin soittaa kesti ainakin 2 h ja oikeasti jos mulle yrittäisi soittaa joku tärkeä, oisin kyllä lopettanut puhelun aiemmin. Ja varsinkin kun oltiin sovittu että nähdään illalla ja sovitaan asiasta. Oli kurjaa että vasta kahdeksan jälkeen illalla päästään sopimaan näkemisestä.

Jotenkin tuntuu että JOS se oisi niin kovin kiinnostunut MINUSTA, hoitaisi asiat vähän eri tavalla.

No, katellaan. Mä olen aika äskettäin eronnut joten en odota kuuta taivaalta, tosin epävarmuus suhteessa kuin suhteessa on perseestä.

- AP

Vierailija
5/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kummallista jos fyssari pyytää asiakastaan treffeille?

- AP

eihän se mitään kummallista, eeei. Eikä sekään että kaadutaan sänkyyn parin tunnin juttelun jälkeen, ehei. Meille kaikille käy jatkuvasti niin. Not.

Jotain tasoa nyt ap. Yritä edes.

Vierailija
6/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kummallista jos fyssari pyytää asiakastaan treffeille?

- AP

eihän se mitään kummallista, eeei. Eikä sekään että kaadutaan sänkyyn parin tunnin juttelun jälkeen, ehei. Meille kaikille käy jatkuvasti niin. Not.

Jotain tasoa nyt ap. Yritä edes.

Jos tekee mieli, harrastan seksiä. So?

AP

Vierailija
7/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kummallista, että asiakasta viedään treffeille.

Mies sai mitä halusi, joten.....kiss him goodbye.

Naiset, jotakin itsekunnioituksen rippeitä nyt kasaan. Ei tuntemattomien kanssa mennä kämpille eikä "ajauduta" harrastamaan seksiä.

Idiootti.

Vierailija
8/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotakin itsekunnioituksen rippeitä nyt kasaan. Ei tuntemattomien kanssa mennä kämpille eikä "ajauduta" harrastamaan seksiä.

Idiootti.

Sainhan mäkin mitä halusin? Jos mies tahtoi vaan seksiä, fine, ei varmaan mikään suuri menetys, mutta olisihan se ystävällistä tehdä alusta alkaen selväksi mitä tässä haetaan.

Minä en kuulu niihin naisiin joiden mielestä seksi on jotenkin maagista ja kuuluu vain parisuhteeseen. Harrastan seksiä jos siltä tuntuu, ja varsinkin nyt pitkän parisuhteen jälkeen tuntuu hienota tehdä sitä lähes vastuuttomasti puolituntemattomien kanssa. (toki kondomia käyttäen, ennenkuin joku tästä pääsee jupisemaan)

Mulle siis kävisi hyvin että meillä olisi vain vaikka seksiä, en välttämättä etsi mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Haluaisin vain lla asiasta ajantasalla.

- AP

Vierailija
9/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sainhan mäkin mitä halusin? Jos mies tahtoi vaan seksiä, fine, ei varmaan mikään suuri menetys, mutta olisihan se ystävällistä tehdä alusta alkaen selväksi mitä tässä haetaan.

Minä en kuulu niihin naisiin joiden mielestä seksi on jotenkin maagista ja kuuluu vain parisuhteeseen. Harrastan seksiä jos siltä tuntuu, ja varsinkin nyt pitkän parisuhteen jälkeen tuntuu hienota tehdä sitä lähes vastuuttomasti puolituntemattomien kanssa. (toki kondomia käyttäen, ennenkuin joku tästä pääsee jupisemaan)

Mulle siis kävisi hyvin että meillä olisi vain vaikka seksiä, en välttämättä etsi mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa. Haluaisin vain lla asiasta ajantasalla.

- AP

Vierailija
10/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyllä tuollainen 2 h puhelu mun intuition mukaan kertoisi siitä, että kyseessä olisi joku nainen. Voi tietysti olla joku roikkuva ex myös tms.

Tai mielenterveysongelmainen perheenjäsen, jolle ei viitsi lyödä luuria korvaan. Selityksiä voi olla monia.

Se olisi jo vähän jännä, jos kaverinsa kanssa puhuisi pari tuntia eikä vastaisi jos treffikumppani soittaa.

Vierailija
11/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Mä nussin ekoilla treffeillä miestä kolmen tunnin ajan sen autossa, joka oli parkkeerattu yhden urheilupuiston parkkikselle. Oli yöaika.

Miksi? KOSKA HALUSIN. Hetkeäkään en ole katunut. Kunnioitan itseäni hyvin paljon eikä tuo seikka vaikuttanut omanarvontuntooni millään tavalla. Sain taivaallista seksiä ja jostakin ihmeen syystä mies piti koko hommaa aivan loistavana.

...Häät ensi kesänä...

Tiedätkö, mikä on hauskaa? En ole missään suhteessa huonompi ihminen kuin sinä.

Deal with it if you can ;)

Vierailija
12/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies mikään ns. neitsyt maria ole. Vanha suhde vielä levällään.

Sinä olet pelkkä hoito.

Vierailija
13/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit sitten antamaan pillua ekoilla treffeillä ...

Joo, siis kolmansilla treffeillähän olis ihan eri juttu! :D Mä en kestä noita keinotekoisia "moraali"sääntöjä. Ihan kuin sillä olis jotakin helvetin eroa, harrastaako seksiä ensimmäisillä, toisilla vai kolmansilla treffeillä...

Tuohon vanhoilliseen asenteeseen liittyy vielä sekin piilo-oletus, että mieshän ilman muuta yrittää saada pesää aina ja kaikkialla mutta se ei ole tuomittavaa. Naisen tehtävä on esittää siveää ja hihittäen torjua lähestymiset.

Voi AARGH.

Vierailija
14/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tytär.

Tai no, toivotaan ettei ole.

Siinähän sitten tsemppaat vieressä, kun likkas ottaa mallia äipästä ja panee kolmen tuntemattoman kollin kanssa pusikossa, kun "siltä tuntui."

Vierailija
15/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaistoni sanoo, että mies työstään uutta suhdetta, mutta ei sinun kanssasi.

Vierailija
16/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tytär.

Siinähän sitten tsemppaat vieressä, kun likkas ottaa mallia äipästä ja panee kolmen tuntemattoman kollin kanssa pusikossa, kun "siltä tuntui."

on niin älytön. oletko ihan vajakki, meinaatko tosiaan seisoa vieressä ja tsempata kun oma tyttösi harrastaa seksiä? Ja minkä ihmeen takia lapsen pitää mennä täysin äitinsä jalanjälkiä? Minun äitini meni naimisiin 18-vuotiaana ensimäisen poikakaverinsa kanssa, minä vasta 30-vuotiaana enkä todellakaan ekan poikaystävän kanssa. Äidilläni on luultavasti ollut elämässään 1 ainao seksikumppani, minulla 50. Joten, en valitettavasti tajua tuota sinun täysin idioottimaista teoriaasi.

Autossa ekoilla treffeillä nussineelle: Mä harrastin myös seksiä ekoilla treffeillä (nyt naimisissa 8 vuotta samaisen herran kanssa. Ei tod. kaduta!)

Ap:lle: Luota vaistoosi. Jos tyypistä ei kuulu mitään tässä lähipäivinä, voisit soittaa itse/ antaa asian vaan olla.. Tuskin tuo on kuitenkaan match made in heaven, joten en sinuna odottaisi liikoja. Tai toisaalta mitä vaan voi sattua, voihan se ollakin että pädytte yhteen. Who knows.

Näille kaikille tähän ketjuun kommentoiville pihtaajille: naisella saa olla seksihaluja, tervetuloa 2012 vuoteen sieltä 60-luvulta. Tai hei, pysykääkin vaan siellä. Noin ajattelevat naiset saavat mut tuntemaan itseni aika paljon rennomaksi ja modernimmaksi :)

Vierailija
17/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tytär.

Mistä se tytär äitinsä seksitavat tuntee?

Vierailija
18/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuolla ole niitä "hoidettavia" jonoksi asti, jos kerran noin vaan ilkeää ensimmäisellä tapaamisella ehdottaa asiakkaalle treffejä.

Vierailija
19/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kurjaa että vasta kahdeksan jälkeen illalla päästään sopimaan näkemisestä.

Lähdin sitten kymmenen jälkeen kotiin.

Ja naitte.

Vierailija
20/24 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisen takia vieraan kanssa ei mennä sänkyyn. Luottamus - kuulostaako sana yhtään tutulta?

Jos itse menet sänkyyn ekoilla treffeillä, saat juuri sitä mitä tilaat. Mielestäni ihminen on hyvä tuntea hieman pidempään ja pantata seksiä yhteisellä päätöksellä vaikka kuinka himottaisi. Säästyy monelta kurjalta yllätykseltä. Mutta niin makaa kuin petaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi