Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisikohan mäntysuopaa käyttää pyykinpesussa?

Vierailija
26.09.2012 |

Siis ihan pesukoneessa.

Tykkään kovasti mäntysuovan tuoksusta ja tuli vain tällainen ajatus mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, että se on varmasti oikeaa mäntysuopaa. Etikka huuhteluaineena tekee hyvää ja tuoksu jää.

Vierailija
2/5 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kysyä valmistajan asiakaspalvelusta. Käsipyykkiinhän se kyllä käy, mutta kertyykö esimerkiksi pesukoneessa johonkin. Mutu-tuntumalla kuvittelisin, ettei ongelmaa pitäisi olla, jos sen laimentaa saman paksuiseksi kuin nestemäiset pyykinpesuaineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuitenkin pienelläkin määrällä vaahtoaa mattoja pestessä, enkä muutenkaan tunkisi pesukoneeseen minkäänlaista saippuaa.

Vierailija
4/5 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin raskaana ollessa käväisi toi sama mielessä, kun olin niin ihastunut mäntytolun tuoksuun... :D Olisin voinut suihkusaippuanakin käyttää sitä.. Nyt normaalijärkisenä ei tulisi mieleenkään käyttää sitä muuhun kuin siivoamiseen... :)

Vierailija
5/5 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin raskaana ollessa käväisi toi sama mielessä, kun olin niin ihastunut mäntytolun tuoksuun... :D Olisin voinut suihkusaippuanakin käyttää sitä.. Nyt normaalijärkisenä ei tulisi mieleenkään käyttää sitä muuhun kuin siivoamiseen... :)

neito käytti mäntysuopaa kylpiessään ja suuntasi sen jälkeen lavatansseihin.. :D Ja miehet hyvä etteivät pyörtyneet ihastuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi