Voisikohan mäntysuopaa käyttää pyykinpesussa?
Siis ihan pesukoneessa.
Tykkään kovasti mäntysuovan tuoksusta ja tuli vain tällainen ajatus mieleen.
Kommentit (5)
varmaan kysyä valmistajan asiakaspalvelusta. Käsipyykkiinhän se kyllä käy, mutta kertyykö esimerkiksi pesukoneessa johonkin. Mutu-tuntumalla kuvittelisin, ettei ongelmaa pitäisi olla, jos sen laimentaa saman paksuiseksi kuin nestemäiset pyykinpesuaineet.
Sehän kuitenkin pienelläkin määrällä vaahtoaa mattoja pestessä, enkä muutenkaan tunkisi pesukoneeseen minkäänlaista saippuaa.
Mulla nimittäin raskaana ollessa käväisi toi sama mielessä, kun olin niin ihastunut mäntytolun tuoksuun... :D Olisin voinut suihkusaippuanakin käyttää sitä.. Nyt normaalijärkisenä ei tulisi mieleenkään käyttää sitä muuhun kuin siivoamiseen... :)
Mulla nimittäin raskaana ollessa käväisi toi sama mielessä, kun olin niin ihastunut mäntytolun tuoksuun... :D Olisin voinut suihkusaippuanakin käyttää sitä.. Nyt normaalijärkisenä ei tulisi mieleenkään käyttää sitä muuhun kuin siivoamiseen... :)
neito käytti mäntysuopaa kylpiessään ja suuntasi sen jälkeen lavatansseihin.. :D Ja miehet hyvä etteivät pyörtyneet ihastuksesta.
Tarkista, että se on varmasti oikeaa mäntysuopaa. Etikka huuhteluaineena tekee hyvää ja tuoksu jää.