Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko ussan opena nyt vähän valaista teitä epäuskovia näin kovin sanoin.

Vierailija
26.09.2012 |

Kyllä tässä tulee vielä teillekin hetkiä joilloin käännytte Herran puoleen.Usko tai älä,sinäkin velikulta siellä kaukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni saakin opiskella jotain ihan muuta ainetta kuin uskontoa koulussa.

Varmaan tulee todella "neutraalia" opetusta kaikista maailmanuskonnoista, tasapuolisesti?

Että hei vaan sinullekin siellä kaukana.

Vierailija
2/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako opettaja julistaa uskonnäkemyksiään ainoana oikeana totuutena oppilailleen vai pitääkö hänen pysyä asiallisella linjalla? Oletko muuten saanut profetioita vai mikä sinut saa jakelemaan tuomioita netissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni saakin opiskella jotain ihan muuta ainetta kuin uskontoa koulussa.

Varmaan tulee todella "neutraalia" opetusta kaikista maailmanuskonnoista, tasapuolisesti?

Vierailija
4/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni menee ensi syksynä kouluun eikä todellakaan tule olemaan uskonnon tunneilla...

Vierailija
5/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ihan uskoon, liityin helluntaiseurakuntaan kasteella jne. Mutta vuosien myötä totesin ettei taida mitään Herraa ollakaan, ja elämäni menee hukkaan jos vaan rukoilen ja palvon olentoa joka ei vastaa, kuvitellen omia mielijohteitani sairaalloisesti jumalallisiksi johdatuksiksi ja sanoiksi.

Eipä taida enää kiinnostaa takaisin mennä sinne suuntaan... Kokeiltu ja huonoksi todettu.

Vierailija
6/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sellainen tilanne tulee eteen, että jumala on ainoa, jolta apua voi saada, on kyseessä niin paha paikka, että toivon todella, että tajuan tarttua puhelimeen, hyvästellä läheiseni ja viettää hetket rakkaideni kanssa lohduttaen ja rakastaen.

Herraa en ala huutamaan. Viedään tämä elämä ensin läpi kunnialla.

Vierailija
7/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapset eivät ikinä tule pääsemään ulottuvillesi.

Jos herraa seuraamalla muuttuu sellaiseksi kuin sinä, pysyn hänestä mahdollisimman kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi