Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zeoliitittomia pyykinpesupulvereita?

Vierailija
25.09.2012 |

Löytyykö enää muuta kuin Serto ja LV...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serton jo tiesitkin

Vierailija
2/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei muita tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukset netistä.

Vierailija
4/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää sitä valkoista sakkaa koneeseen ja joskus pyykkiinkin. Kone saattaa siitä jopa hajota ajan myötä. Samaten se hajottaa/tukkii jonkintyyppisiä kestovaippoja, en muista tarkalleen mitä kun Sertoa kuitenkin käytän...

Vierailija
5/12 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on zeoliitittomia. Aine vaan pesupalloon ja pallo pyykin päälle koneeseen. Pysyy konekin siistimpänä kun ei jää pulverijäämiä lokeroon.

Vai pitääkö olla just pulveria ja miksi?

Vierailija
6/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tullut itse ostaneeksi, mutta äidillä ollessani pesin pyykkiä ja mahtavan raikasta pyykkiä tekee kyseinen (nestemäinen) pesuaine. En pidä lainkaan tuoksuista pesuaineissa, mutta tuolla pyykki "tuoksuu" puhtaalle. Sen jälkeen olen ostanut vain sitä. Käytän sarjasta siis vaihtoehtoa, joka on nestemäinen, hajusteeton ja värilliselle pyykille. Äitini mainitsi juurikin jotain tuosta zeoliitittomuudesta...

Vierailija
7/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on pulveriakin.

Vierailija
8/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tullut itse ostaneeksi, mutta äidillä ollessani pesin pyykkiä ja mahtavan raikasta pyykkiä tekee kyseinen (nestemäinen) pesuaine. En pidä lainkaan tuoksuista pesuaineissa, mutta tuolla pyykki "tuoksuu" puhtaalle. Sen jälkeen olen ostanut vain sitä. Käytän sarjasta siis vaihtoehtoa, joka on nestemäinen, hajusteeton ja värilliselle pyykille. Äitini mainitsi juurikin jotain tuosta zeoliitittomuudesta...

Lumme pyykinpesupulveri on myös zeoliititonta (ja myös fosfaatitonta)

Vierailija
9/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen, löytyy nestemäisenä ja pulverina, hajusteellisena ja hajusteettomana. Sillä hajusteettomalla tulee minustakin parhaan hajuista pyykkiä, raikasta, ei tunkkaisen hajuista niinkuin joillain muilla hajusteettomilla. On myös ympäristöystävällistä. Ja oli vaippapyykillekin loistava. Eli lika ja hajut lähtevät :)

Vierailija
10/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääasiassa nesteitä siksi, että ne ainakin sekoittuvat veteen. Nykyisissä koneissa on niin vähän vettä, että jauheet ovat aika turhia kun eivät ehdi liueta.

Vierailija
11/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän jauhetta aina, jos täytyy pestä esipesullisella ohjelmalla (kestovaipat yms. tosi likainen pyykki), että ois pesuainetta sitten molemmissa pesuissa mukana. Laariin ei voi meidän koneessa laittaa nestemäistä ja pesupallosta se menis vain esipesuun. Sitten jos on esipesuton ohjelma, niin pesen nestemäisellä aineella pesupallolla.

Meillä käytössä Serto, LV ja nestemäinen Erisan.

Vierailija
12/12 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sillä pois pesukoneen hajuongelmankin ja pesuaineena erittäin toimiva.

http://www.allegrosuomi.fi/