Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksijat! Mitä päälle näillä keleillä?

Vierailija
25.09.2012 |

Mitä pidätte päässä, vai pidättekö mitään? Entä hanskat? Minkä verran vaatetta muuten? Mä palelen ihan sikana ulkona muuten, mietin vaan minkä verran pitää olla päällä jos juoksee. Äkkiä voi tulla kuuma..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittele siis sää?

Ohjenuorana voi pitää sitä, että alkumatkasta voi olla vähän vilpoinen kun loppumatkasta kuitenkin lämpenee.

Itselläni juoksutrikoot, juoksutakki, alla pitkähihainen juoksupaita. Vilukissana käytän joko pantaa tai pipoa ja ohuita hanskoja (mutta näitä käytän myös normaaliulkoilussakin). Vähän kun tästä alkaa viilenemään (pakkasen puolelle), niin vaihdan juoksutakin softshell-takkiin ja trikoitten alle pitkikset.

Vierailija
2/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alle 10 astetta lämmintä ja kostean kylmää ja tuulista. Välillä tihkusadettakin. Tavallinen syyssää siis :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alle 10 astetta lämmintä ja kostean kylmää ja tuulista. Välillä tihkusadettakin. Tavallinen syyssää siis :)

ap

tosin pukeutuminen on hyvin yksilöllinen juttu... minä olen vilukissa, mutta hikoilen helposti lenkillä joten vaatetukseen saa kiinnittää huomiota.

Vierailija
4/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvimittaiset trikoot ja ohut pitkähihainen, jonka päällä liivi, just passeli asuste, jos yli 10 nousee lämpö niin sitten pelkkä lyhyt hihainen.

Vierailija
5/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvimittaiset trikoot ja ohut pitkähihainen, jonka päällä liivi, just passeli asuste, jos yli 10 nousee lämpö niin sitten pelkkä lyhyt hihainen.

näin me ollaan erilaisia :-) minä jäätyisin noilla vaatteilla.

-2