Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu mielessä.

Vierailija
25.09.2012 |

Jouluruokia ajattelen.

Mielessä jo joulumenu. Mitä kaikkea kivaa sitä laittaa tulevaksi jouluksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois yrittää tänä vuonna olla tosi ajoissa, niin ei mee ihan joulukuun kiireiksi.

Vierailija
2/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois yrittää tänä vuonna olla tosi ajoissa, niin ei mee ihan joulukuun kiireiksi.

Missä lahjat, kukat yms

Aikataulut. Helpottaa.

Tee ajoissa kaikki minkä voit valmiiksi pakastimeen esimerkiksi. Ennakoi.

Itse olen aina ajoissa. Uudet perunat on jo pakastimessa. Ensi kuussa teen joulun laatikkoruoat pakastimeen.

Leivonnaisia joulukuun alussa.

Viimeisellä viikolla mulla on hirmu vähän tekemistä.

Voin huilata silloin, kun muut stressaa ja hommat kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lahjat, kukat yms

Aikataulut. Helpottaa.

Itse olen aina ajoissa. Uudet perunat on jo pakastimessa. Ensi kuussa teen joulun laatikkoruoat pakastimeen.

Menen vanhemmilleni jouluksi, mies tulee myös sinne myöhemmin. Ei tarvi muuta kuin keksiä ne lahjat, mutta kun kaikki sukulaiseni ovat paljon minua varakkaampia (ja kaikilla on vaikka mitä tavaraa) se on helpommin sanottu kun tehty. Ehkä neulon taas jotain.

Vierailija
4/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lahjat, kukat yms

Aikataulut. Helpottaa.

Menen vanhemmilleni jouluksi, mies tulee myös sinne myöhemmin. Ei tarvi muuta kuin keksiä ne lahjat, mutta kun kaikki sukulaiseni ovat paljon minua varakkaampia (ja kaikilla on vaikka mitä tavaraa) se on helpommin sanottu kun tehty. Ehkä neulon taas jotain.

Teen joka vuosi jutut samalla aikataululla. Lahjalistan teen, jotta saa pohdittavaa ja vaihtoehtoja, Ja varmasti muistaa kaikki ne rakkaimmat läheiset.

Kauppalistan teen tai useita.

Tarkistan muutamat respetit ja sillä täydennän ostoslistaa.

Vierailija
5/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikaa on useampi kuukausi, rahaa lahjoihin kuluu vähän joka kuukausi, ei kaikkea kertarytinällä. Jos olet näppärä käsistäsi, neulomisen lisäksi voit näperrellä, leipoa tai tehdä jokaiselle jotain "erikoisherkkua" josta tiedät saajan pitävän (konvehteja, paholaisen hilloa, pikkuleipiä....) mielikuvitusta peliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän