Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisykapseli, kokemukset?

Vierailija
25.09.2012 |

Voiko oikeasti kestää muutamasta kuukaudesta vuosiin, että ehkäisyteho poistuu kropasta? Voi v*ttu sanon minä jos näin on, menee vähän suunnitelmat uusiksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosia kestää, vikaa on jossain muualla. Ihan sama juttu kuin minipillereissä.

Vierailija
2/6 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistamisen jälkeenkin kauan, niin mikset poistata sitä ja käytä muuta ehkäisyä, kunnes vauva saa tulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kapseli poistettiin joulukuussa ja raskaaksi tulin helmikuussa.

Vierailija
4/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten muualla lukee, että saattaa kestää KAUAN ennenkuin teho loppuu? Kuulemma kestää sen mönjän poistua kropasta. Tietäisipä sitä mihin uskoa.. :/

Vierailija
5/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vaan sotkisi ehkäisypiikkiin? Siinä annetaan pistos, jonka teho hiipuu hiljalleen.

Kapselista teho poistuu tosiaan heti. Kysy lääkäriltäsi, jos et usko. Netissä kirjoitellaan kaikenlaista, varmistuksen saat lääkäriltäsi.

Minulle lääkäri tosiaan sanoi, että raskautua voi ihan heti. Muutama kuukausi siis meni itsellä.

Vierailija
6/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapselista puhun.

Googlettelin hakusanoin "ehkäisykapseli poisto" ja sieltä löytyi epämiellyttävää tietoa. Huh.. Uskaltaako tän kanssa nyt sitten huidella kovinkaan kauaa enää, kun ensvuonna olisi suunnitelmana mennä metodilla "jos tulee niin on tullakseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän