Miehet, arvostatteko seksikkäitä alusasuja?
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole ollut juurikaan silmää seksikkäille alusvaatteille.
Kaikennäköistä olen kokeillut, mutta sanallakaan niitä ei ole kommentoitu eikä kyyti ole ollut sen kiihkeämpää kuin niinä kertoina, kun yllä on ollut jotkut perus mummokalsarit.
Itse olen melko nuori ja hyväkroppainenkin, joten olen tästä vähän ihmeissäni. Melkein jokaisella seksivinkkipalstallakin neuvotaan panostamaan alusasuihin, mutta toimiiko se oikeasti?
Vai ajatteletteko te miehet sen olevan ihan yks hailee, kun tarkoitus on kuitenkin olla kohta alasti?
Kommentit (55)
voii vitja käyttäispä minunki naisystävä seksikkäitä alusvaatteita olis kyllä kiva silloin tällöin olen yrittänyt ostaa niitä vaan ei niitä kyllä juuri koskaan näe päällä nehän ovat aivan mahtavaia tosi kiihottavia olen esimerkiksi ostanut ainakin 200 paria nättiä pikkareita ym.hepeneitä yleensä ne mummo pikkarit vaan jalassa
Vierailija kirjoitti:
...
Sukkanauhaliivit tms. ovat nekin hotit mutta siinä ehtii joskus lopsahtaa molempien into, kun nainen kiroillen selvittelee joskus kauankin nauhoja ja niiden kiinnitystä.
Sukkanauhaliivien yms. ripustimiin tulee kiinnittää niitä varten tarkoitetut sukat.
Stayupit eivät niihin passaa. Stayuppien ylhäällä pysymiseen tarkoitettu silikoniosa on turkasen hankala saada kiinnittymään niihin ripustimiin.
Eli sukkanauhasukat sukkanauhoihin ja stayupit sitten ilman ripustimia. : )
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, millainen on seksikäs alusasu. Joissakin tilanteissa ne voivat olla jopa mummokalsarit.
Minua kiihottaa beiget tai valkoiset puuvillaiset mummokalsarit, maxisloggit. Puuvillaan tarttuu hyvin pillun tuoksut.
Njaa.. mun mies kyllä kehuu ja flirttailee jos mulla on seksikkäät alusvaatteet.. mutta ei niissä keikistely kyllä ole seksiin johtanut, ikävä kyllä.
Onhan se jalopuuratti kivan näköinen Ladassakin, mutta kyytiä se ei paranna. Eli arvostan kyllä yrittämistä, jos vaimo vielä joskus sellaiseen innostuu. Silti ne on muut asiat, jotka himot saavat heräämään.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, millainen on seksikäs alusasu. Joissakin tilanteissa ne voivat olla jopa mummokalsarit.
Mummokalsarit ovat kiihottavia. Beiget, valkoiset ja puuvillaiset, joihin pillun tuoksut tarttuvat hyvin. Myös talvella villahousut kiihottavat hiihtolenkkien jälkeen.
Ihan OK jos haluaa pyntätä ja saa siitä itse paremman fiiliksen. Ei minulle mitenkään merkittävä asia, tärkeämpää että on puhdas ja hyvän tuoksuinen nainen.
Läpikuultavissä asusteissa se littaantunut majava näyttää lähinnä kuolleelta. Eli nuo eivät oikein toimi.
Kolme asiaa, jota miehet ei arvosta, vaikka naiset toisin luulee: pitsiset hepenet, keikistely ja "tanssahtelu". Päälle vielä todellinen nolouden huipentuma, twerkkaus, niin kiihko muuttuu myötähäpeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kolme asiaa, jota miehet ei arvosta, vaikka naiset toisin luulee: pitsiset hepenet, keikistely ja "tanssahtelu". Päälle vielä todellinen nolouden huipentuma, twerkkaus, niin kiihko muuttuu myötähäpeäksi.
Huutista et ole mies
Vierailija kirjoitti:
Ööööö.. what?? Keikistely on hot. Tanssahtelu on hot. Viettelyssä saa olla kepeyttä ja vähän huumoriakin, saa tanssia ja vaikka söpöillä.
Twerkkauksesta en tiedä, ei ole tullut tositilanteessa vastaan. Jos se on osa sylitanssia niin miksei se olis seksikästä, pomppiva peppu sylissä.
Kyllä arvostan seksikkäitä alusvaatteita!
Tosin pelkkä niiden päälle pukeminen ei riitä, vaan ne pitää osata myös kantaa rohkeasti ja ylpeänä eikä kulkea selkä kyyryssä anteeksi pyydellen. Rohkea käytös voi saada maxitkin näyttämään seksikkäiltä, mutta ei toisin päin.
Sitten on tiestysti vielä se keskustelu, että mikä on seksikästä. Siitäkin voi olla montaa mieltä