Miehet, arvostatteko seksikkäitä alusasuja?
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole ollut juurikaan silmää seksikkäille alusvaatteille.
Kaikennäköistä olen kokeillut, mutta sanallakaan niitä ei ole kommentoitu eikä kyyti ole ollut sen kiihkeämpää kuin niinä kertoina, kun yllä on ollut jotkut perus mummokalsarit.
Itse olen melko nuori ja hyväkroppainenkin, joten olen tästä vähän ihmeissäni. Melkein jokaisella seksivinkkipalstallakin neuvotaan panostamaan alusasuihin, mutta toimiiko se oikeasti?
Vai ajatteletteko te miehet sen olevan ihan yks hailee, kun tarkoitus on kuitenkin olla kohta alasti?
Kommentit (55)
Tilasin tälläisen jokin aikaa sitten ja voin suositella:
http://www.eros.fi/tuote/body-verkkosukkabody-aukoilla-xl-la-8350q/7147…
Mies käy ihan kuumana ja tuntuu todella erilaiselta kun on toi verkko välissä.
On sääli ja molemmin puolinen menetys, jos nainen laittaa kaunista ja seksikästä ylleen, eikä mies noteeraa tätä mitenkään. Olen harmissani puolestasi. Ei kysymys ole siitä, että kohta ollaan alasti ja sitä rataa, ei, ei. Minua säväyttää, jos nainen näyttäytyy seksikkäissä asuissa. Se mikä kenellekin on seksikästä, on sivuseikka.
Hieman pitsiä, hieman läpinäkyvyyttä, vihjailevaa..kyllä nainen tietää. Vihjailevaa..siinä on se pointti. Kyllä kai se niin on, että mikä naisesta isestään tuntuu seksikkäältä, tuntuu se siltä myös miehestäkin. On outoa vähätellä seksikkäiden asujen merkitystä. Samalla logiikalla kai hajuvedelläkään ei olisi mitään merkitystä, vai mitä?
Arvostan siis todella naista, joka satsaa siihen, että haluaa näyttää viehättävältä ja haluttavalta.
Kysymys on paljon suuremmasta asiasta kuin pelkästä panosta.
Kyllä se ainakin minun osaltani toimii jos nainen laittaa jotain seksikästä ja erilaista päälle välillä! Ja on paljon asuja joita ei tarvitse edes ottaa pois seksin ajaksi. Joillekin se vaan on vaikeampaa antaa kehuja eikä varmasti asut toimi kaikille.. Onhan se jo ajatuksena kiihottavaa että nainen haluaa yllättää ja miellyttää tuolla tavoin.
mutta en niitä seksikauppojen muovisia tai polymitälie hepeneitä, vaan kunnon laadukkaita ja todella seksikkäitä kirjailtuja pitsialusvaatteita. Olen hakenut vaimolleni niitä Stockalta, Pariisista ja Lontoosta. Myös paikallisista alusvaateliikkeistä, mutta yleensä paikallisissa liikkeissä valikoima on heikko.
mutta en niitä seksikauppojen muovisia tai polymitälie hepeneitä, vaan kunnon laadukkaita ja todella seksikkäitä kirjailtuja pitsialusvaatteita. Olen hakenut vaimolleni niitä Stockalta, Pariisista ja Lontoosta. Myös paikallisista alusvaateliikkeistä, mutta yleensä paikallisissa liikkeissä valikoima on heikko.
Millainen tomppeli se empäntäsi on, kun ei alusvaatteita saa itselleen hankittua.
poikkeuksena tietysti nämä reissumiehet, jotka ovat löytäneet elätettävän vaimon reissuillansa.
Millainen tomppeli se empäntäsi on, kun ei alusvaatteita saa itselleen hankittua.
Ei varmaan osaa laittaa itselleen ruokaakaan eikä hieroa niskojaan. Eikä tiskata omia astioitaan eikä imuroida omia pölykoiriaan. Ei varmaan saa annettua itselleen edes orgasmia vaan sekin on miehen tehtävä. Meidän perheessä jokainen tekee omat hommansa ja hankkii omat kamansa. Ei meillä kyllä paljoa rakkautta sitten olekaan :(
Korkokengät,nailon sukat,sukkanauhaliivit,halkio pöksyt,tiukka hame,toppi,kyllä lähtee ja mälli lentää
M 56
Kerroin, että minä olen hakenut mm. noista kohteista. Jos mies ostaa lahjaksi, ei kai se tarkoita, että vaimo ei osta ollenkaan?
Miehiä taitaa olla aika paljon erilaisia.. itse kyllä arvostan ja tykkään kovasti kun nainen on viitsii panostaa. Mutta varmaan yhtä paljon kuin tykkään katsoa kuitenkin tuntuu vaikuttavan sitä kautta että nainen itse tuntee oman olonsa kauniiksi ja seksikkääksi.
mutta oletko varma, että se mitä pidät seksikkäänä alusasuna on sitä myös miehen mielestä?
Henk.-koht. en oikein tykkää punaisista alusasuista, mieluummin mustat, valkoiset tai värikkäät. Exällä oli vaaleanpunainen body, joka hänen mielestään oli seksikäs, mutta anteeksi vaan hän näytti siinä lähinnä possulta. Kaksiosaisessa alusasussa tai mustassa bodyssa oli ihan eri tunnelma.
Oman kokemukseni mukaan miehillä ei ole ollut juurikaan silmää seksikkäille alusvaatteille.
Kaikennäköistä olen kokeillut, mutta sanallakaan niitä ei ole kommentoitu eikä kyyti ole ollut sen kiihkeämpää kuin niinä kertoina, kun yllä on ollut jotkut perus mummokalsarit.
Itse olen melko nuori ja hyväkroppainenkin, joten olen tästä vähän ihmeissäni. Melkein jokaisella seksivinkkipalstallakin neuvotaan panostamaan alusasuihin, mutta toimiiko se oikeasti?
Vai ajatteletteko te miehet sen olevan ihan yks hailee, kun tarkoitus on kuitenkin olla kohta alasti?
Oma kumppanini on kommentoinut seksikkäitä alusasujani jonkin verran. Hän pitää niistä todella paljon ja sanoo niiden kiihottavan häntä. Seksikkäitä alusasuja mielestäni on ja ainakin jotkut miehet arvostavat niitä
Ei se alastomuus, mutta vähäpukeisuus!!!Ja on se eri juttu, kun riisutuessa tulee esille kauniit alusvaatteet, eikä laukkuhousut :) . Vaikka tämmöiset.
http://brandstore.fi/tuoteinfo-1451702-baci-Baci-889---Asusetti-.html
[quote author="Vierailija" time="25.09.2012 klo 17:25"]
Minä myös sytyn seksikkäistä alusvaatteista. Ja seksi kun on monipuolista niin minäkin ruikin spermani naisen alusvaatteille. Niitä ei pestä aina, rakastan pillun hajua ja pelkästään se saa minut kuumaksi.
Kun olemme suihkunraikkaita menen edeltä makkariin.
Voi sieltä se minun seksikäs nainen tulee hepeneet päällä päälleni.
Tiedoksi tietämättömille!!! verkkosukat,rintaliivit,eikä pikuhousutkaan eivät ole tiellä koska ainakin naisellani on niissäkin pillun ja perseen kohdalta housut auki.
Voi helvetti kun tuntuu hyvältä kun saa ruikkia spermat hepeneitten päälle joten missä ongelma?.
Oisko tämä taas sitä kaavoihin kangistumista ja kokeilunhalu puuttuu.
Itse olen tosin seksiaddikti, aivan kuin nymfomaanilla.
Kerranhan täällä vaan ollaan ja ikää tulee lisää eli panemme niinkauan kun jaksamme.
Että hepeneitä päälle vaan, ei se ole sairasta kohdallamme pelkästään himoja antamaan.
TOTTAKAI
Vaimoni käyttää seksikkäitä alusasuja. Käyn tosi kuumana nähdessäni hänellä hepeneet päällä, yksissätuumin olemme sopineet että roiskin spermani hänen vaatteilleen. Seksistä on otettava kaikki irti kun kummatkin pitää siitä.
Olen ihan hulluna seksikkäisiin, korkeatasoisiin alusasuihin. Kun nainen satsaa ja näkee vaivaa pukeutua pitemmän kaavan mukaan niin sehän ei voi muuta kuin miellyttää miestä :))
Täytyy toki muistaa, että pelkät alusvaatteet eivät tee sitä seksikkyyttä. Kaikki lähtee itsevarmuudesta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2012 klo 15:14"]
[/quote]Kyllä, ei alusasuilla ole mitään virkaa, koska kuitenkin yleensä pannaan alasti, näin se vain on
Kukkua se, että alusasut poistetaan sängyssä. Ei ainakaan meillä. Puolikuppirintaliiveistä saa yläosan sen verran alas, että nännit näkyy ja sukkanauhaliivit ja sukat jää jalkoihin. Korsettikin on sellainen, ettei sitä tarvitse riisua, kun rinnat tulee paljaiksi. Ja pesulla käynnin jälkeen tyttöystäväni pukee vaatteet takaisin päälleen stringejä lukuun ottamatta ja odottaa että otetaan tunnin päästä uusiksi.
Sitä en kyllä ymmärrä miksi se on suuri kynnys mennä seksikaupasta niitä ostamaan. Tilasin kerran netistä jotain hepeneitä ja ne olivat liian pieniä. Ainoa hyvä oli ruoska, en oikein tiedä mitään parempaa kun seksi hepeneitten kanssa, välillä mieheni ruiskii spermat niiden päälle mutta onhan pesukoneet olemassa.Lirps rupespa tekemään mieli.