Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RUKOUSKETJU 8-VUOTIAAN PUOLESTA

Vierailija
25.09.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502363649.html

8-vuotias siepattu Kotkassa.

Rakas Jeesus,

Ole tämän pienen tytön kanssa, kun hän on siellä pahojen ihmisten seurassa ihan yksinään ja peloissaan. Herra Jeesus pyydän, että suojelet häntä ja älä anna heidän satuttaa tyttöä millään tavallat.

Rukoilen viisautta poliiseille ja ihmisille, jotta tekijät saadaan kiinni.

Anna voimia äidille ja perheelle ja tuo pieni rakas tyttö kotiin PIAN !!!!

Jeesuksen Kristuksen nimessä tätä rukoilemme

Herra auta !!!!!!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävän Spagettihirviön -tyttö löytyi!

Vierailija
62/66 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällläkö vain sekopäitä käy? Pelottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunaa ja varjele tätä pientä tyttöä, anna hänelle rohkeutta, ole hänen kanssaan. Älä anna hänelle tapahtua mitään pahaa, vaan auta meitä löytämään hänet ja anna tytön päästä ehjänä ja turvassa kotiin. Anna myös voimia hänen vanhemmilleen ja läheisilleen. Aamen.

Antakaa Junalalle se Kunnia. Mikä Jumalalle kuuluuu. Ja ihmiselle se kunnia joka ihmiselle kuuluu. Jumala ei Kunniaansa jaa .Hallelujaa. Korkein Kiitos Herralle. Hän sanoo Sanassaan. Avuksesi huuda Minua hädänpäivänä. Ja Minä tahdon auttaa sinua. Ja sinun tulee kunnioittaa ja palvella Minua.Amen. Kiitos kaikille ihmisille. Jotka autoitte etsinnöissä. Virkavallan puolesta ja muuten. Esirukoilijoille. Reippaalle pienelle tyttöselle. Koulussa muuten ajankohtainen opetus menossa. Miten toimia hätätilanteissa.

Vierailija
64/66 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli muutama viikko sitten karmea migreenikohtaus. Hän itki vieressäni ja mulla oli kanssa paha mieli siksikin kun en pystynyt auttamaan. Sitten tuli mieleeni ääneen sanoa yläkertaan että auttaisitko Jeesus. Meni noin 2 sekunttia kun helpotti ja tyttö nukahti. Kyllä mä uskon.

Vierailija
65/66 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli muutama viikko sitten karmea migreenikohtaus. Hän itki vieressäni ja mulla oli kanssa paha mieli siksikin kun en pystynyt auttamaan. Sitten tuli mieleeni ääneen sanoa yläkertaan että auttaisitko Jeesus. Meni noin 2 sekunttia kun helpotti ja tyttö nukahti. Kyllä mä uskon.

Amen. Niin Jumala on rukouksia kuuleva Jumala. Kiitos Jeesus. Että tyttäresi sai avun.Elämän Herra Jeesus Kristus. Parantaja, kuoleman voittaja. Lasten ystävä :)

Vierailija
66/66 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen. Niin Jumala on rukouksia kuuleva Jumala. Kiitos Jeesus. Että tyttäresi sai avun.Elämän Herra Jeesus Kristus. Parantaja, kuoleman voittaja. Lasten ystävä :)