pissitkö lattiakaivoon? entä lapsesi? esim. suihkussa tai vaikka uimahallissa?
Kommentit (53)
Sehän haisis aivan älyttömästi. Haistan heti jos joku muksuista on pissannut suihkun lattialle. Eikä se puhdistu vaan huuhtelemalla, pesuaineen vaatii.
Minulla virtsarakko toimii niin, että huomaan kun pissahätä on, ja käyn esim. ennen suihkua pissalla vessanpöntöllä. Jos suihkussa tulee hätä, niin pystyn pidättämään siihen kun olen peseytynyt.
Vierailija:
Minulla virtsarakko toimii niin, että huomaan kun pissahätä on, ja käyn esim. ennen suihkua pissalla vessanpöntöllä. Jos suihkussa tulee hätä, niin pystyn pidättämään siihen kun olen peseytynyt.
Ja minä puolestani olen tästä pissahätätuntemuksen toistumisesta jopa oppinut, että voin käydä säännönmukaisesti vessassa pissalla ennen kuin menen suihkuun. Jos olen unohtanut, saatan jopa tulla vessaan jo riisuuduttanikin. Eipä tule sitten siellä veden lorinassa pissahätä. Mutta jos tulee, niin olen oppinut myös pidättämään kunnes ehdin vessaan. Tämän taidon opin ollessani 2-vuotias. Samoin oma lapseni on jo 3 vuoden ikään mennessä oppinut pidättämään kunnes ehtii vessaan ja käymään myös säännönmukaisesti pissallla vessassa ennen kuin menee suihkuun/kylpyyn/uimaan.
Ei ole kauhean vaikeaa edes.
:-)
ei kyllä tulisi ees mieleen,meilläkin on wc sitä varten! meillä ainaki käydään wc.ssä ennen saunaan ja suihkuun menoa jos tuntuu et on hätä!!kaikkea sitä kuulee...
Sehän huuhtoutuu muiden vesien mukana. En tosiaan ymmärrä mikä on ongelmana.
pissataanko teillä lavuaariinki?eikö se oo sit sama paskoakki siihen lattiakaivoon!
Meillä ei kuseskella lattiakaivoihin. Mun puolesta saatte omaanne kuseskella niin paljon kun sielu sietää mut, et uimahalliin ja kylässäkin sitä teette. Uskomatonta! Te varmaan kusette sinne uimahallin allasveteenkin?
Olen muuten harrastanut tätä suihkussa pissaamista 20 vuotta että kokemusta on ja ei haise!
miten ihmiset voi olla niin sikoja?ei mitään käytöstapoja!
jos teette tarpeenne lattiakaivoon?
Vierailija:
Meillä ei kuseskella lattiakaivoihin. Mun puolesta saatte omaanne kuseskella niin paljon kun sielu sietää mut, et uimahalliin ja kylässäkin sitä teette. Uskomatonta! Te varmaan kusette sinne uimahallin allasveteenkin?
ja sanoo että ei vauvan pisu haittaa!
Vierailija:
jos teette tarpeenne lattiakaivoon?
tekö pissitte siksi kun vauvatkin kerta saa pissata minne haluaa?
Vastaus kysymykseesi on ketjussa jo tullut.
En ainakaan minä käy montaa kertaa päivässä suihkussa ja muulloin en lattiakaivoon pissaa. Muulloin käytän pönttöä.
ja ei osaa pidättää mut ei meillä ainakaan opeteta kuseskelemaan kaivoon tai lattioille!jokainenhan tavallaan mut jos meille joku tulee kuseskelemaan niin saa kyl nuolla sen lattian puhtaax!!
entä uimahallissa? sinnehän kuseskelevat niin TEIDÄN kuin muidenkin mukulat.
Tiesittekö muuten, että virtsa on samaa eritettä kuin esim. hiki? Miten voitte käydä suihkussa kun hiki jää sinne lattiakaivoon? Pissatessa lattiakaivoon sinne menee koko ajan vettä ja se vesi puhdistuu. Sitä paitsi tarpeeksi nestettä juovan ihmisen virtsa ei edes haise.
lapsellinen ketju!tuskin kukaan tunnollinen aikuinen opettaa lapsiaan kusemaan uimahallin lattiakaivoon! ei ainakaan meillä!
Käyttekö pissattamassa koirannekin kylppärissä? Sehän olisi kätevää. Fiksun koiran voi jopa opettaa avaamaan itse suihkun niin, että vesi huuhtoo lattian.
*yöks*
Vai eikö teillä ole talossa vessaa? Saahan silläkin tietysti säästöä neliöissä. Ihmettelen kyllä silti, kun useissa kylppäreissä on se vessanpytty ihan suihkun vieressä.
(((Oletteko muuten ikinä katsoneet, millaiseen kuntoon vessanpytty menee jos ei sitä pese viikkoon? Kuvitelkaapa sitten, millaisessa kunnossa teidän lattiakaivonne kansi on, jos ette pese sitä yhtä usein?)))
Hyi helvetti, tuli ihan huono olo. Ja vieraille tosiaan suihkukielto. Vai pitääkö laittaa kyltti suihkuun, että älä pissaa lattiakaivoon, vessa on tuossa vieressä?