Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PayPal, apua tarvitaan kipeästi.

Vierailija
25.09.2012 |

Eli, rekisteröidyin kyseiselle sivustolle.

Ohjeen mukaan menin kohtaan "Confirm my debit or credit card" mutta en ymmärrä, mitä nelilukuista koodia PayPal vaatii.

Onko tuo kohta edes olennainen käyttöä ajatellen vai mitä? Pitäisikö PayPal-tilille siirtää ensin rahaa, että saan tuon koodin (kun jostain 1,5 eurosta siinä höpistiin)?

Olen aika kädetön joten jos joku voisi neuvoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei moisia ole Suomessa nykyaikana, en ole itse onnistunut korttia siihen liittämään.

Tekevät siis 1,5 euron katevarauksen kortillesi ja sinä käyt korttitapahtumista katsomassa koodin, mutta se ei välttämättä näy siellä. Varaus purkautuu aikanaan etkä joudu maksamaan rahaa.

Vierailija
2/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut niin tuo ei onnistunut.

Mutta jos on niin se nelinumeroinen luku katsotaan sieltä kortin tapahtumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililtä on hävinnyt kaksi euroa, mutta se ei näy tilitapahtumissa, vain tilin saldossa. Ja on siis Visa Electron kyseessä.

Antaa olla koko typerä PayPal, en todellakaan jaksa tapella jonkun numerosarjan takia.

Vierailija
4/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 2 euroasi kyllä takaisin.

Voit käyttää PayPal-tiliä siirtämällä sinne rahaa. Heillä on tili jossain suomalaisessa pankissa ja ihan tavallisen tilisiirron teet sinne henk. koht. koodillasi.

Vierailija
5/5 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 2 euroasi kyllä takaisin.

Voit käyttää PayPal-tiliä siirtämällä sinne rahaa. Heillä on tili jossain suomalaisessa pankissa ja ihan tavallisen tilisiirron teet sinne henk. koht. koodillasi.

Siirtyykö rahat saman tien vai kestääkö se sen pari pankkipäivää?

En nyt tarvitsisi PayPal:ia muuhun kuin parin pelin lataamiseen netistä kun noita ei muualta tällä hetkellä löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan