Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa paastosokeria alas, kun BMI 28 ja painonpudotus

Vierailija
25.09.2012 |

ei ole kovin mahdollista, tai siis että ruokailua ei voi vähentää ja ruoka melko tervellistä. Kävelyä päivässä 10 km.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi liikkumalla vielä enemmän. Liikunta tasoittaa verensokereita ja lihasmassaa lisäämällä saat kehosi kuluttamaan paremmin. Mene vaikka kuntosalille. Ja ruoka vielä terveellisemmäksi jos se on vasta melko terveellistä. Nopeat sokerit pois ja ruisleipää tilalle.

Vierailija
2/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää saada paino normaalipainoon ihan vakavissaan kun sokeriongelmiakin jo on. Ei sen tarvi mitään kitukuuria tarkoittaa, sen voi tehdä myös hitaasti ja rauhallisesti pienillä muutoksilla.

Mutta ainahan ei toki painonpudotuskaan auta, osalla on ihan 2-tyypin diabetestakin vaikka ovat hoikkia. Siihen on olemassa onneksi nykyään hyvät lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana en jaksanut liikkua, olin jo ennen raskautta ylipainoinen ja olen aina inhonnut ruisleipää ja paastosokeri oli raskausaikana 4. (muuten muistaakseni 3.6 tai 3.8) Kuinka alhainen se on sitten terveillä (eli hoikilla)?

Vierailija
4/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi liikkumalla vielä enemmän. Liikunta tasoittaa verensokereita ja lihasmassaa lisäämällä saat kehosi kuluttamaan paremmin. Mene vaikka kuntosalille. Ja ruoka vielä terveellisemmäksi jos se on vasta melko terveellistä. Nopeat sokerit pois ja ruisleipää tilalle.

hikijumppaan. Tuo 10km tulee työmatkakävelystä. Vaaleaa leipää meillä ei syödä lainkaan, aina ruisleipää. Pastaa menee 1 x viikossa. Viikonloppuna on herkkuja, arkena terveellinen ruoka

Vierailija
5/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana en jaksanut liikkua, olin jo ennen raskautta ylipainoinen ja olen aina inhonnut ruisleipää ja paastosokeri oli raskausaikana 4. (muuten muistaakseni 3.6 tai 3.8) Kuinka alhainen se on sitten terveillä (eli hoikilla)?

Vierailija
6/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää saada paino normaalipainoon ihan vakavissaan kun sokeriongelmiakin jo on. Ei sen tarvi mitään kitukuuria tarkoittaa, sen voi tehdä myös hitaasti ja rauhallisesti pienillä muutoksilla. Mutta ainahan ei toki painonpudotuskaan auta, osalla on ihan 2-tyypin diabetestakin vaikka ovat hoikkia. Siihen on olemassa onneksi nykyään hyvät lääkkeet.

Syömme viikolla todella terveellisesti, viikonloppuna voi olla herkkuja. ap

Vierailija
7/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali paastoverensokeri hoikilla ihmisillä on 4-6 niin minulla epäterveellisellä läskillä se pitää olla alle sen 3.jotakin? Mihin tämä perustuu?

Vierailija
8/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö illalla enää hiilareita, proteiinia ja kasviksia saa syödä.

Minä hyväkarppaan, pidän hiilarit n. 60g/pvä. En tarvi tällä ruokavaliolla diabeteslääkkeitä, ennen meni 3 metforem 750mg päivässä.

Vierailija
9/9 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pieni ruisleipä pala

Minulla ainakin liian pitkä yöpaasto nosti aamusokeria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme