Haittaako teitä että koko perhe tekee sitä suihkussa?
En tiedä mikä meidän kylppärissä on mutta koko perhe tuntuu runksivan siellä. Siis minähän olen tyydyttänyt itseäni jo 11-vuotiaasta asti suihkulla. Mieheni aloitti kanssa nuorena, käsipeliä suihkussa.
Lapsemme 13v, 15v ja 17v tuntuvat tekevän ihan samaa. En ole kysynyt suoraan enkä aio, mutta kyllä ne äänet kuuluu ja kovin hengästyneinä tulevat suihkusta. Vähän ällöä joo.
Mua asia vähän haittaa.
Kommentit (9)
koko perhe pesee itsensä suihkussa.
Meillä jokainen menee suihkuun, riisuu, muttei edeskastele itseään ettei tulisi mitään likaisia ajatuksia. Kerran vuodessa meidät sitten kastetaan Herran Jeesuksen virrassa jolloin keho puhdistuu.
Koko perheellä seksuaalisia mielihaluja! Täysin epänormaalia. Tehdään niin, että sytytetään kynttilät teidän perheen pelastukseksi ensi perjantaina kello 20. Sinä ap voit työntää oman kynttiläsi vaikka suihkussa jalkojesiväliin.
Meillä jokainen menee suihkuun, riisuu, muttei edeskastele itseään ettei tulisi mitään likaisia ajatuksia. Kerran vuodessa meidät sitten kastetaan Herran Jeesuksen virrassa jolloin keho puhdistuu.
Näin myös meillä.
Pitääkö mun nyt kytätä oven ulkopuolella, tekeekö teini sitä?
Masturbeeraus juoksevan veden alla kuluttaa valtavasti vettä ja siten luonnonvaroja. Se on kallis hinta litinöiden ja huokausten äänten häivyttämisestä!
Masturbeeraus
Vau opin uuden sanan av:lta!
Masturbeeraus juoksevan veden alla kuluttaa valtavasti vettä ja siten luonnonvaroja. Se on kallis hinta litinöiden ja huokausten äänten häivyttämisestä!
ei sillä suihkulla peitetä litinöitä ja huokauksia vaan se suihkuvirta valuu klitoriksen päälle ja siitä saa orkut. ei käytetä käsiä vaan pelkästään vettä. ei kovin ekologista joo.
Meillä koko perhe virtsaa suihkussa :((((