Mies tilasi pillimehun treffeillä
Treffit kahvilassa. Mies otti itselleen pillimehun. Meinasi suu loksahtaa auki. Sanoin meneväni vessaan ja poistuin paikalta.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:06"]
Hengitys tuoksuu paremmalta kuin kahvinjuojilla, jotka haisevat metvurstilta.
[/quote]
Te niin olette suodatinkahvin juojia ja se on suodattimen maku, joka löyhkää kuten metvursti.
Koska kahvi on kovarasvainen papu. Litkiminen näkyy kolesteroliarvoissa.
Kerrankin joku on kanssani samaa mieltä, kukaan ystävistäni ei ole muka tunnistanut kahvin jälkihajussa/maussa metvurstia! Juon sitä itsekin, mutta se metvursti.....yhhh
[/quote]
[/quote]
Miten kolesteroliarvot liittyvät tähän hajuun? Eikä kahvilla ole suurta merkitystä kolesteroliarvojen kanssa..
[/quote]
Älä tuu pätee ilman tietoo. Riippuu kahvista:
"Jos suodattamatonta kahvia juo noin 5 - 6 kupillista päivässä, voi veren kolesterolipitoisuus nousta 0,3 - 0,4 mmol/l. Yli 10 kupillista päivittäin juovilla kolesterolipitoisuus voi nousta jopa yli 1,0 mmol/l."
[/quote]
Tämä kommentoija puhui nimenomaan suodatetusta kahvista, josta se metvurstin haju tulisi. Varmasti nousee jos juo pannukahvia litrakaupalla.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:50"]Treffit kahvilassa. Mies otti itselleen pillimehun. Meinasi suu loksahtaa auki. Sanoin meneväni vessaan ja poistuin paikalta.
[/quote]
Huh Kunnon kusilortto
[/quote]
Te niin olette suodatinkahvin juojia ja se on suodattimen maku, joka löyhkää kuten metvursti.
Kerrankin joku on kanssani samaa mieltä, kukaan ystävistäni ei ole muka tunnistanut kahvin jälkihajussa/maussa metvurstia! Juon sitä itsekin, mutta se metvursti.....yhhh
[/quote]
[/quote]
Älä tuu pätemään suodattimesta ja sen hajusta, jos et tiedä. Sama haju, ihan sama miten kahvi on valmistettu.
Tämä ketju tarjoaa kerrassaan loistavia vinkkejä treffeille.
Seuraavan kerran otan litran tonikan mehukattia kassiin, ja vedän pokkana esiin. Lantraan sitä siihen ilmaiseen vesilasiin, jonka olen hakenut tiskiltä. Jätän sen valkoisen muovimöhkäleen siihen keskelle pöytää kun toinen siemailee tuplaespressoa. :D
Treffivinkki miehille: Putkikassillinen vaatteita ja kortsupaketti pilkottamaan rintataskusta. Mainitse naiselle, että otit vaihtovaatteita mukaan muutamaksi päiväksi.
Tökeröä käytöstä sinulta, pillimehuhan kuulostaa oikein näppärältä vaihtoehdolta! Voin kertoa hieman ronskimman tarinan.
Nykyisin jo edesmennyt ukkini auttoi aikanaan erästä tuttavaansa, ujoa vanhaapoikaa viemään naisen treffeille. Antoi hyviä vinkkejä, seurasi sivusta ja toimi henkisenä tukena. Tuli aika tilata juomat itselle ja seuralaiselle. Daamin ilme oli ollut näkemisen arvoinen, kun pöytään tuotiin kaksi lasia piimää. Nainen hävisi sen sileän tien. Ukki oli sitten manannut tälle herralle, että oletpa pöljä, olisit nyt hyvänen aika tilannut mitä tahansa muuta!
Pillimehu olisi saattanut toimia paremmin.
Mitä ihmettä! Tässä on nyt joku miesten pillimehusalaliitto takana..
Mulle on nimittäin kans pari kertaa tehty tuo sama testi juuri ekoilla treffeillä! Hiton hämmentävää,mutta mun kohdalla toimi. Molemmat pillimehutyypit osoittautuivat miehekkäiksi, ja itsevarmoiksi, vaikkakin hassutteleviksi miehiksi.
Voi ap.. ette selvästikään olleet tarkoitettuja toisillenne!
Tämä pillimehun tilaaminen on vanha källi jota aikoinaan kaveripiirissä harrastettiin. Sai kätevästi tiputettua kaikki tosikot hiekkapillut heti kättelyssä. Parasta A-ryhmää olevat naiset ymmärsivät läpän ja juttu jatkui tosi rennoissa merkeissä.
Awws ihana :)) minä ainakin sulaisin tuollaisesta söpöydestä (juu kuulostaa vähän oudolta mutta minkäs teet kun väsyneenä kirjoittelee ;))
Ou dääm. Tää ei taida toimia toisinpäin? :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:07"]
Mitähän minusta ajatellaa kun minulla on pillimehu repussa. Ajatelkaa !!! 42v miehellä on REPPU ja PILLIMEHU repussa. T.yövuorolainen joka imee pillumehua
[/quote]Vitun pässi. Ehkä siinä on pikkasen eroa juotko pillimehusi työpaikallla vai treffeillä.
Jos ei tykkää kahvista, teestä tai limusta niin eikö sen mehun voi juoda vaikka ihan lasista, eikä imeä pillin kautta? Kyllä olis mun silmissä myös pisteet rapissut jos kundi olis alkani pillimehua treffeillä kinumaan. Mä haluan aikuisen miehen, enkä mitään "söpöä poikaa, joka tahtoo pillimehun" yäkh...
Ei mahdolisuuksia ainakaan mun kanssa. Tyylikäämpää tilata vaikka joku alkoholiton drinkki. Mies on mielestäni huonon itsetunnon/tuntemisen omaava. Ei jatkoon.
Miksi miehen tulee miellyttää teitä? On melkoiset luulot joillain. Osa suomalaisista naisista on kuin kurittomia kakaroita.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:07"]Mitähän minusta ajatellaa kun minulla on pillimehu repussa.
Ajatelkaa !!! 42v miehellä on REPPU ja PILLIMEHU repussa.
T.yövuorolainen joka imee pillumehua
[/quote]
Onkohan tuolla viimeisellä rivillä kirjoitusvirhe... (Vai missähän kirjoittaja on oikein töissä? :-o)
Mä olisin varmaan viimeistään pöydässä kun mies imee sitä pillimehuaan menettänyt pokkani ja kun mies ihmettelee mikä on niin hauskaa niin sanonut että näytät söpöltä tuon pillimehus kanssa.
Jostain syystä en ole onnistunut oikein sinkkuna pysyttelemään. Auttaiskohan kilo hiekkaa siellä?
Miehen suunnitelma päästä susta eroon siis toimi! Hyvä!
Mä en olis kiinnittänyt tuohon mitään huomiota, meillä töissä juodaan aina pillimehuja.
Vittu mikä Schweinhund! Treffit kahvilassa ja pillimehua naamaan!
Silloin kun vielä olin sinkku, vein naisen aina kunnollisille treffeille ravintolaan illalliselle. No, jotkut hoitaa homman noin, eikä siinä mitään.
Seuraavan kerran otan kossupullosta siivua, niin eiköhän ala pisteitä ropisemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten kolesteroliarvot liittyvät tähän hajuun? Eikä kahvilla ole suurta merkitystä kolesteroliarvojen kanssa..
[/quote]
Älä tuu pätee ilman tietoo. Riippuu kahvista:
"Jos suodattamatonta kahvia juo noin 5 - 6 kupillista päivässä, voi veren kolesterolipitoisuus nousta 0,3 - 0,4 mmol/l. Yli 10 kupillista päivittäin juovilla kolesterolipitoisuus voi nousta jopa yli 1,0 mmol/l."