Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tilasi pillimehun treffeillä

Vierailija
21.05.2015 |

Treffit kahvilassa. Mies otti itselleen pillimehun. Meinasi suu loksahtaa auki. Sanoin meneväni vessaan ja poistuin paikalta.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:48"]

Ei mahdolisuuksia ainakaan mun kanssa. Tyylikäämpää tilata vaikka joku alkoholiton drinkki. Mies on mielestäni huonon itsetunnon/tuntemisen omaava. Ei jatkoon.

[/quote]

Sä oot vähän huono psykologi, sorry. Metsään menee että raikuu...

Ap ja muut: oli Varmasti parempi että kävi noin! Ei teidän kanssa parisuhteessa olemisesta vaan tule mitään, jo jos joku juoma ensitreffeillä aiheuttaa tuollaisen reaktion! Parisuhteessa toinen on hyväksyttävä sellaisena kuin hän on, vaikka mies sitten tykkäisi pillimehusta... Hieman täytyy tyttösten vielä kasvaa, ennen kuin "se oikea" löytyy.

Vierailija
62/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:48"]

Ei mahdolisuuksia ainakaan mun kanssa. Tyylikäämpää tilata vaikka joku alkoholiton drinkki. Mies on mielestäni huonon itsetunnon/tuntemisen omaava. Ei jatkoon.

[/quote]

Eiköhän ne huonon itsetunnon omaavat just tilaa sellaista minkä kuvittelevat miellyttävän naista. Itsevarma mies tilaa sitä mitä oikeasti haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noin pienestä asiasta vedetään johtopäätöksiä? Mikä vika pillimehussa on? Se on hyvää ja halpaa. Oliko se liian halpaa? Liian lapsellista? Mun tietääkseni pillimehuissa ei ole yläikärajaa. Ymmärrän että olisit perääntynyt jos mies olisi alkanut vetämään jotain äidinmaidonkorviketta, mutta pillimehu....
Jos noin paljon häiritsi, niin olisit kysynyt vitsailevaan sävyyn että "Heh, etkö ota mitään muuta?" Tai kysynyt, eikö hän juo kahvia vai tykkääkö hän pillimehusta erityisesti. Siihen mies olisi todennäköisesti sanonut, että ei tee mieli kahvia tai ei ole oikein jano, mutta halusi ottaa jotain pientä juotavaa sun seuraksi. Tai jotain muuta vastaavaa.
P.S. Sun käytös oli sikamaista.

Vierailija
64/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:48"]

[/quote]

Eiköhän ne huonon itsetunnon omaavat just tilaa sellaista minkä kuvittelevat miellyttävän naista. Itsevarma mies tilaa sitä mitä oikeasti haluaa.
[/quote]

Just näin!

Vierailija
65/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon usein pillimehua kahvilassa ja kotona. Aloitin tämän tosin vasta sen jälkeen kun olimme mieheni kanssa alkaneet seurustella (eli en juonut niitä treffeillä tapailuvaiheessa). Miesparka, joutui nalkkiin pillimehunjuojan kynsiin. 

Vierailija
66/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:08"]

Ou dääm. Tää ei taida toimia toisinpäin? :D

[/quote]

Jäin oikein miettimään mitä naisen pitäisi tilata kahvilassa, että mies kauhistuu ja lähtee pois. Lähin mitä voin kuvitella on sössöttää kassalla "löytyisikö vauvojen hedelmäsoseita kun ne on niin namia", mutta aikaa kaukaa haettu skenaario.

Vierailija
67/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:08"]

Ou dääm. Tää ei taida toimia toisinpäin? :D

[/quote]

Jäin oikein miettimään mitä naisen pitäisi tilata kahvilassa, että mies kauhistuu ja lähtee pois. Lähin mitä voin kuvitella on sössöttää kassalla "löytyisikö vauvojen hedelmäsoseita kun ne on niin namia", mutta aikaa kaukaa haettu skenaario.

[/quote]

No jos ottais vaikka oluen niin kyllä minä lähtisin. Alkoholi ei sovi naisille.

Vierailija
68/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:26"]

Tämä pillimehun tilaaminen on vanha källi jota aikoinaan kaveripiirissä harrastettiin. Sai kätevästi tiputettua kaikki tosikot hiekkapillut heti kättelyssä. Parasta A-ryhmää olevat naiset ymmärsivät läpän ja juttu jatkui tosi rennoissa merkeissä.

[/quote]

Mä en olis hoksannut mitään läppää, ihan normaali juoma.

Vierailija
69/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 01:02"]

Mua hämmentää ylipäätänsä nykyään se... Kröhöm...en jaksa selittää..

Tarkoitan että jos suhde on pillimehusta kiinni, niin ei ihme etti nykyään ole olemassa parisuhdetta joka kestäisi läpielämän. Tarvitseeko sen kestää? en tiedä, mutta itseäni ei edes huvita yrittää, jos standardit on tätä luokkaa :) :(

[/quote]

Suomalainen nainen ottaa jopa avioeron muuten täydellisestä miehestä mutta jos se kehtaa juoda pillimehua julkisella paikalla niin liitto loppuu siihen. Se on katsos pienestä kiinni tämä nykynaisten rakkaus. 

Vierailija
70/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meirän Helesinki on niiiin metropolia, että. Ajattele nyt jos joku tuttu näki AP:n? Meneekö maine? Itken ja nauran samalla kun mietin miten tyhmä Ap on. Itse en katsoisi noin tyhmää naista hetkeäkään.

38&mies

Vierailija
71/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:07"]

Mitähän minusta ajatellaa kun minulla on pillimehu repussa. Ajatelkaa !!! 42v miehellä on REPPU ja PILLIMEHU repussa. T.yövuorolainen joka imee pillumehua

[/quote]Vitun pässi. Ehkä siinä on pikkasen eroa juotko pillimehusi työpaikallla vai treffeillä. 

Jos ei tykkää kahvista, teestä tai limusta niin eikö sen mehun voi juoda vaikka ihan lasista, eikä imeä pillin kautta? Kyllä olis mun silmissä myös pisteet rapissut jos kundi olis alkani pillimehua treffeillä kinumaan. Mä haluan aikuisen miehen, enkä mitään "söpöä poikaa, joka tahtoo pillimehun" yäkh...

[/quote]

Paitsi jos sitä mehua ei tule lasissa vaan on vaan pillimehuja? Mitä sitten?

Vierailija
72/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä pillimehussa?
Itse en koskaan tajuaisi edes reagoida vaikka mies tilaisikin sen pillimehun kahvilassa.
Pillimehut on hyviä :)

Vierailija
73/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa pilimehukin on perseestä

Vierailija
74/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että ap on vielä siinä vaiheessa, missä kaikki lasten tekemät asiat on siis niiiiiin lapsellisia, että ei voi tehdä mitään samaa tai hyväksyä toiselle koska tuntisi epävarmuutta itsestä aikuisena. 

Käytöksesi oli todella ikävää, jos tämä oli totta.

Vierailija
75/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää käytöstä ap:ltä.

Vierailija
76/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan usein pillimehun. Joskus ostan kaikille perheenjäsenille kahvilassa. Ei tarvi pelätä, että kaatuu jos tarjotin on täynnä. Viimeks Ikeassa tein näin.  Ai kauheeta, en ollu koskaan ajatellu, että joku pikkusieluinen kyyläri vois ajatella siinä olevan jotain kummallista.

Vierailija
77/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 04:26"]Tämä pillimehun tilaaminen on vanha källi jota aikoinaan kaveripiirissä harrastettiin. Sai kätevästi tiputettua kaikki tosikot hiekkapillut heti kättelyssä. Parasta A-ryhmää olevat naiset ymmärsivät läpän ja juttu jatkui tosi rennoissa merkeissä.
[/quote]

Mua ei haittais pillimehu pätkääkään, enkä muuten ole tosikko, mutta tapailu loppuis siihen, jos mies käyttäis sanaa hiekkapillu.

Vierailija
78/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Janikin otti lehtipihvin ja Pepsin :(

Vierailija
79/95 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:31"]

Ja Janikin otti lehtipihvin ja Pepsin :(

[/quote]

Kuka hemmetin Jani?

Vierailija
80/95 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tuo pillimehu on parempi, kuin olut tai alkoholiton drinkki. Jos ei juo kahvia, niin pillimehun ostaminen kertoo taluodellisuudesta, kun yleensä se on halvin vaihtoehto, joskus jopa vettä halvempi ja jos ei pelkkää vettä halua litkiä kuitenkaan.

Tuhlari tilaa pahan ja kalliin alkoholittoman (tai alkoholillisen) juoman. Märiskää täälä sitten, kun rahat ei riitä, jos teille kelpaa, vain drinkkien ja víinien litkijät. Eli pissitelijät ja alkoholistit.

Juu ja en olis minäkään pahemmin ihmetellyt.