Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kiiralta rahat loppu?

Vierailija
24.09.2012 |

Noi valio-mainokset on ihan surkeita. Tuskin sellaiseen kukaan suostuisi kuin älyttömässä rahapulassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen ilmeetön ihminen

Vierailija
2/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luenko nyt oikeasta ihmisestä? Kiira Korpi muka ilmeetön? Taas kateelliset suomalaiset lyttäävät menestyvää suomalaista. Kiiralla on oikeus tehdä ja hakea sponsorointiapua kuten meillä kaikilla.

Mielestäni Kiira Korpi on yksi upeimmista suomalaisistamme ja Valion mainokset aivan upeita myös! Olen nähnyt hänet livenä ja saanut nimmarinkin. Kyllä Valion mainoksia katsoo ihan mielellään, ainakin miljoona kertaa mielummin kuin jotain Soneran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luenko nyt oikeasta ihmisestä? Kiira Korpi muka ilmeetön? Taas kateelliset suomalaiset lyttäävät menestyvää suomalaista. Kiiralla on oikeus tehdä ja hakea sponsorointiapua kuten meillä kaikilla.

Mielestäni Kiira Korpi on yksi upeimmista suomalaisistamme ja Valion mainokset aivan upeita myös! Olen nähnyt hänet livenä ja saanut nimmarinkin. Kyllä Valion mainoksia katsoo ihan mielellään, ainakin miljoona kertaa mielummin kuin jotain Soneran!

Joo, tosi tasokas mainos onkin. "Tää on hyvää". Voi jeesus sentään.

Vierailija
4/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koskaan mitään rahaa ollutkaan. Ei se menestys niin kummoista ole ollut. Aika harva suomalainen urheilija on kovin rikas, nhl-kiekkoilijat poikkeuksena.

Vierailija
5/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koskaan mitään rahaa ollutkaan. Ei se menestys niin kummoista ole ollut. Aika harva suomalainen urheilija on kovin rikas, nhl-kiekkoilijat poikkeuksena.

Eikös hän ole ökyrikkaasta ravi-perheestä, syntymävarakas siis.

Vierailija
6/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekkovalmentaja Rauno Korven tyttö.

Vierailija
7/10 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta on ilm. opiskellut yliopistossakin...tai on ainakin hakenut sinne ?

Mutta jotenkin änkän ja matalan ÄÖ:n oloinen.

Vierailija
8/10 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kiiraa nyt niin parjataan. On se kamalaa, että hän on noin nuori, kaunis ja menestyvä.

Vierailija
9/10 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataan muutama tunti josta muutama sekunti leikataan ruutuun... Minäkin olen tällä hetkellä maikkarilla pyörivässä mainoksessa. Ollut jo useasti.

Vierailija
10/10 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä Kiira on tyhmän oloinen

, mutta on ilm. opiskellut yliopistossakin...tai on ainakin hakenut sinne ?

Mutta jotenkin änkän ja matalan ÄÖ:n oloinen."

Mun käsittääkseen opiskelee yliopistossa tälläkin hetkellä, ellei ole jo valmistunut. Vähän on joo tönkköjä noi mainokset kun suunsa avaa, mutta kauniisti luistelee. Ei piä antaa kateuden kasvaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi