Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta mielenheikkoutta vai -vahvuutta jättää tilanteissa inttämättä?

Vierailija
24.09.2012 |

Täällä tai irl, jos joku on mielipiteineen varmasti väärässä, onko sinusta heikkoutta vai vahvuutta jättää se ihminen inttämään itsekseen (ts. se ihminen saa viimeisen sanan)?

Itse sanon vastainttäjälleni yleensä mielipiteeni vain kerran ja jätän asian siihen mutta vastainttäjäni valitettavasti myös samalla siihen luuloon, että hän oli oikeassa ja sai minutkin uskomaan että oli oikeassa.

Itse sitten myhäilen itsekseni, että siinäpähän kuvittelet..

Jotenkin en näe tarvetta saada ihmisiä uskomaan siihen, että minä olen oikeassa, vaikka tiedänkin olevani oikeassa siinä tietyssä tapauksessa, vaan jätän heidät suosiolla kuvittelemaan olevansa oikeassa vaikkeivat olekaan.

Mitä mieltä olet, olenko nössö

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rikkinäinen levysoitin -taktiikka auttaa saamaan haluamansa. ;) Mutta eihän sitä muuta ehtiskään kuin väittämään vastaan, jos sille tielle ihan lähtisi. Maailma on täynnä huonoja mielipiteitä..

Vierailija
2/4 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olkoon sitten niin"

Vastapuoli tietää ettet jaksaa inttää, mutta kuitenkin myös tietää, että ajattelet olevasi oikeassa.

Raivostuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoutta on inttää inttämistään. Samoin kiihtyminen on heikkoutta vaikka sillä saisikin tahtonsa läpi. Itse olen todella joustava tiettyyn pisteeseen asti enkä helposti esim. korota ääntäni. Sitten kun sanon pisteen jolleikkin asialle(rauhallisesti ja asiallisesti) ei yleensä tarvitse tehdä mitään vaan kaikki tietävät että olen tosissani, näin töissä ja vapaalla.

Vierailija
4/4 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiliikkuja on keksitty: Nettipalstalla kaksi inttäjää, joista molemmat haluavat sanoa viimeisen sanan. Näitä on palstat pullollaan.

Itse olen monasti sanonut keskustelussa, että emme selvästikään pääse yhteisymmärrykseen ja että siksi en viitsi enää inttää asiasta. Mielenvahvuutta vaatii se, ettei aloita uudelleen inttämistä toisen käyttäessä tilaisuutta hyväkseen ja julistaessa sanoneensa viimeisen sanan.

Parisuhteessa oppii nopeasti mistä aiheista keskusteleminen tuottaa pelkän riidan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan