Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä (miehen) sukulaisia!

Vierailija
24.09.2012 |

Olen hoitovapaalla mun ja miehen yhteisestä sopimuksesta. Olen myös tehnyt ihan vähän töitä, mutta ne on todellakin vain pisaroita valtameressä meidän taloustilanteessa ja lähinnä omaksi piristykseksi. Näin kuitenkin on sovittu ja asia ei aiheuta ongelmia millään tavalla, tämä on väliaikainen vähävarainen aika ja aikanaan palaan töihin kuten ennenkin. Onpa hienoa sekin että lapsen isä saa olla lapsen kanssa vähän enemmän näin (hänen työajat joustavat).

Mutta nyt alan kyllästyä kuuntelemaan miehen sukulaisen kommentointia asiasta, viimeksi tavatessamme sanoi että mun kyllä pitäis vähän enemmän jotain keksiä ja itseni elättää.

Mies ei ihan kunnolla kuullut keskustelua, sanoi kyllä jälkeenpäin että oli vähän ihmeissään että mistä nyt on puhe. Itse en oikein saanut sanottua mitään kunnollista siinä tilanteessa, olen liian hissukka.

Eikä tuo ollut ainoa kerta vastaavaa, nyt oli vain aika suora kommentti, aiemmin vähän hienovaraisempaa. Muiltakin kuin tältä yhdeltä sukulaiselta. Täytyy ehkä valmistautua seuraavaan tapaamiseen paremmin ja harjoitella naseva vastaus. Tai toisaalta, mitäpä se muille kuuluu mutta tietenkin harmittaa kun saa tuntea olevansa jotenkin huonompi.

Ala jolla työskentelen ei ole mitään ihan tavallista työtä, mutta työtä kuitenkin eikä mitään sellaista jota voisi lapsen kanssa tehdä.

Ihan kuin olisi unohtunut kokonaan , mitä tein ennen lapsen syntymää ja aikoisin olla vain miehen elättinä.

Suututtaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaista se, että sinulle ja miehellesi on tärkeätä, että voitte antaa lapsellenne aikaa, hän kun on pieni vain vähän aikaa.. ja ehkä sivulauseessa sekin, että teidän talous kestää sen, ettet tee täysipäiväisesti töitä.

Asiahan ei oikeasti kuulu muille pätkääkään etkä ole yhtään sen huonompi ihminen (minun näkökulmastani jopa parempi) kuin ne, jotka laittavat pikkulapsen hoitoon, vaikka pärjäisivät niinkin, että toinen olisi kotona.

Vierailija
2/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa että se on tedän yhteinen päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kovaan ääneen mieheltäsi, miksi hän pyytää rahaa näiltä sukulaisilta teidän perheellenne. Mies tietysti kieltää sen, joten sano, että luulit, koska he puuttuvat niin voimakkaasti teidän raha-asioihinne. Tai sano miehellesi, että hoitaa ne sukulaisensa hiljaisiksi, jos haluaa, että heidän kanssaan ollaan tekemisissä.

Vierailija
4/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pitäisi välittää kommenteista.

Ovat niin ahkeraa väkeä kaikki että tämmönen kotona olo ja "pelkkä" lapsen hoito taitaa mennä pahasti laiskottelun puolelle.

Ehkä myös vanhanaikaisia siinä mielessä että pitävät outona kun mies hoitaa lasta välillä kokonaisia päiviä. Että olis heille jotenkin selkeämpää jos olisin ihan kokonaan kotona ja mies ihan kokonaan töissä, eikä pari, kolme päivää kuussa toisin päin. Kun se miehen ura ei niin etene jos ei tee pitkää päivää tms, enkä minäkään sitten kuitenkaan tuo suuria rahoja taloon.

Mies sanoo seuraavan kerran jotain mikäli tarvitsee, näin jo puhuttiin.

ap

Vierailija
5/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on koko sakki kasvatettu niin että, on tehtävä työtä, ja suoritettava koko ajan. Tämä on minun veikkaukseni.

Vierailija
6/6 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on koko sakki kasvatettu niin että, on tehtävä työtä, ja suoritettava koko ajan. Tämä on minun veikkaukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän