Miten mun pitäisi syödä, jotta hoikistun?
Hei!
Nyt jumppamimmit antakaahan vinkkejä.
Dieetit olen nyt läpikäynyt (gofatgo) ja sillä tuli upeaa tulosta, lihakset alkoivat näkyä jne. Mutta kun se oli ohi, niin pikkuhiljaa paino noussut.
Olen 153 cm ja painan 58 kg :(. Gofatgo:n jälkeen painoa oli siis 53,5 kg enää. Nyt haluaisin laihtua keinoin, mitkä ovat pysyviä ja että saan syödä.
Liikun vaihdellen 3- 5 krt viikossa. Kahvakuulaa, salia, kävelyä.
Mitä mä söisin? Haluan tuon gofatgo:n lukemat, mutta ei dieetillä, kiitos :)
Kommentit (5)
noin 4 tunnin välein ilman välipaloja.
Jos nykyisin painosi pysyy ennallaan, niin sitten vaan teet pieniä säätöjä jonnekin niin että kalorinsaantisi hieman laskee. Ei sen tarvi olla mikään tietty ruokavalio, riittää että tosiaan saat kalorinsaannin vähänkin kulutuksen alle. Toki tällä tapaa paino laskee hitaasti mutta mitä sillä väliä.
Rakastin tuota gofatgo:ta. Ei tarvinnut ajatella miten syö, kun oli ohjeet valmina. Mutta tosiaankin, haluan syödä normaalisti :).
ap
perusjutut, jätät makeat vähemmälle, vähennät ruoka-annosten kokoa, lisäät ehkä salaatteja ja keittoja perunan ja lihan tilalle.
EI kannata tavotella nopeaa painonpudotusta, koska hitaammalla kilot pysyvät helpommin poissa kun olet ajan kuluesa oppinut syömään oikein!
Koita arvioida kulutuksesi ja laske kalorit, jos et mututuntumalla osaa syödä sopivasti.