Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mun pitäisi syödä, jotta hoikistun?

Vierailija
24.09.2012 |

Hei!

Nyt jumppamimmit antakaahan vinkkejä.

Dieetit olen nyt läpikäynyt (gofatgo) ja sillä tuli upeaa tulosta, lihakset alkoivat näkyä jne. Mutta kun se oli ohi, niin pikkuhiljaa paino noussut.

Olen 153 cm ja painan 58 kg :(. Gofatgo:n jälkeen painoa oli siis 53,5 kg enää. Nyt haluaisin laihtua keinoin, mitkä ovat pysyviä ja että saan syödä.

Liikun vaihdellen 3- 5 krt viikossa. Kahvakuulaa, salia, kävelyä.

Mitä mä söisin? Haluan tuon gofatgo:n lukemat, mutta ei dieetillä, kiitos :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita arvioida kulutuksesi ja laske kalorit, jos et mututuntumalla osaa syödä sopivasti.

Vierailija
2/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 4 tunnin välein ilman välipaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisin painosi pysyy ennallaan, niin sitten vaan teet pieniä säätöjä jonnekin niin että kalorinsaantisi hieman laskee. Ei sen tarvi olla mikään tietty ruokavalio, riittää että tosiaan saat kalorinsaannin vähänkin kulutuksen alle. Toki tällä tapaa paino laskee hitaasti mutta mitä sillä väliä.

Vierailija
4/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin tuota gofatgo:ta. Ei tarvinnut ajatella miten syö, kun oli ohjeet valmina. Mutta tosiaankin, haluan syödä normaalisti :).

ap

Vierailija
5/5 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusjutut, jätät makeat vähemmälle, vähennät ruoka-annosten kokoa, lisäät ehkä salaatteja ja keittoja perunan ja lihan tilalle.

EI kannata tavotella nopeaa painonpudotusta, koska hitaammalla kilot pysyvät helpommin poissa kun olet ajan kuluesa oppinut syömään oikein!